eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskKompleksowa dostawa paliwa gazowego wysokometanowego do jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-01-09

Ogłoszenie nr 510005397-N-2019 z dnia 09-01-2019 r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku: Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wysokometanowego do jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 631366-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 000017756-00514, ul. ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 078 200, e-mail Malgorzata.Rzepko@zus.pl, faks 583 018 459.
Adres strony internetowej (url): http:///www.zus.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wysokometanowego do jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa paliwa gazowego ziemnego wysokometanowego, przy ciśnieniu nie niższym niż 1,8 kPa, do następujących jednostek organizacyjnych Oddziału ZUS w Gdańsku: 1) Inspektorat ZUS w Gdyni; 2) Inspektorat ZUS w Malborku; 3) Biuro Terenowe ZUS w Sopocie; 4) Inspektorat ZUS w Wejherowie; 5) Inspektorat ZUS w Pruszczu Gdańskim. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: 1) Część I zamówienia - dostawa gazu do Inspektoratu ZUS w Gdyni Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wysokometanowego do Inspektoratu ZUS w Gdyni, ul. Władysława IV 24, 81-364 Gdynia; 2) Część II zamówienia - dostawa gazu do Inspektoratu ZUS w Malborku Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wysokometanowego do Inspektoratu ZUS w Malborku, ul. Dworcowa 1B, 82-200 Malbork; 3) Część III zamówienia - dostawa gazu do Biura Terenowego ZUS w Sopocie Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wysokometanowego do Biura Terenowego ZUS w Sopocie, Al. Niepodległości 796, 81-805 Sopot; 4) Część IV zamówienia - dostawa gazu do Inspektoratu ZUS w Wejherowie Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wysokometanowego do Inspektoratu ZUS w Wejherowie, ul. Sobieskiego 294, 84-200 Wejherowo; 5) Część V zamówienia - dostawa gazu do Inspektoratu ZUS w Pruszczu Gdańskim Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wysokometanowego do Inspektoratu ZUS w Pruszczu Gdańskim, ul. Wita Stwosza 7, 83-000 Pruszcz Gdański. Wykonawca może złożyć ofertę w stosunku do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy oraz nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu Wykonawcy. 3. Dostarczanie paliwa gazowego odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 755 ze zm.). Oddział ZUS w Gdańsku będzie wykorzystywał paliwo gazowe na cele grzewcze, na potrzeby własne związane z wykonywaniem zadań statutowych, w związku z czym jest zwolniony od podatku akcyzowego na wyroby gazowe przeznaczone do celów opałowych. 4. Paliwo gazowe dostarczane będzie do punktów zdawczo-odbiorczych znajdujących się w obiektach wskazanych w SIWZ. Obiekty są podłączone do sieci dystrybucyjnej należące do następującego operatora systemu dystrybucyjnego:Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie najpóźniej do dnia zawarcia umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia, posiadać umowę dystrybucyjną zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) właściwym dla obiektów, których dotyczyć będzie umowa. 6. Istniejące umowy są zawarte są na czas określony do 31.12.2018r. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie zobowiązany do przeprowadzenia w imieniu Oddziału ZUS w Gdańsku procedury zmiany sprzedawcy, tj. do złożenia w imieniu Oddziału ZUS w Gdańsku u Operatora Systemu Dystrybucyjnego wniosku w sprawie zgłoszenia zmiany sprzedawcy. Wniosek powinien być złożony w terminie umożliwiającym dokonanie skutecznej zmiany u Operatora Systemu Dystrybucyjnego przed terminem rozpoczęcia dostaw gazu. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność związaną z niedopełnieniem tego obowiązku. Oddział ZUS w Gdańsku przekaże Wykonawcy wszelkie niezbędne informacje dotyczące zmiany sprzedawcy oraz pełnomocnictwo jeśli takie jest wymagane. 8. Termin wykonania zamówienia (dla każdej z części zamówienia): umowa obowiązuje od dnia zawarcia, realizacja dostawy paliwa gazowego od 01.01.2019 r. do 31.12.2019r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09123000-7


Dodatkowe kody CPV: 65210000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dostawa gazu do Inspektoratu ZUS w Gdyni

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 99229.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ONICO ENERGIA Sp. z o.o. S.K.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Flory 3 /4
Kod pocztowy: 00-586
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 105642.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105642.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 109550.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: dostawa gazu do Inspektoratu ZUS w Malborku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34478.86
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ONICO ENERGIA Sp. z o.o. S.K.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Flory 3 /4
Kod pocztowy: 00-586
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 35981.87
Oferta z najniższą ceną/kosztem 35981.87
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38241.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: dostawa gazu do Biura Terenowego ZUS w Sopocie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 59412.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ONICO ENERGIA Sp. z o.o. S.K.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Flory 3 /4
Kod pocztowy: 00-586
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 63087.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 63087.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65929.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: dostawa gazu do Inspektoratu ZUS w Wejherowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 94969.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ONICO ENERGIA Sp. z o.o. S.K.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Flory 3 /4
Kod pocztowy: 00-586
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 101131.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 101131.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104917.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: dostawa gazu do Inspektoratu ZUS w Pruszczu Gdańskim

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31541.46
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Kazimierza 3
Kod pocztowy: 01-248
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 32055.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 32055.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 33380.51
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.