eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmSukcesywna dostawa ubrań i obuwia roboczego z podziałem na zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-01-10

Ogłoszenie nr 510004801-N-2020 z dnia 10-01-2020 r.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.: Sukcesywna dostawa ubrań i obuwia roboczego z podziałem na zadania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602678-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540209302-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 11005287100000, ul. ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 082 5631461 do 63, e-mail tomasz.szajkowski@mpgk.chelm.pl, faks 825 630 450.
Adres strony internetowej (url): www.mpgk.chelm.pl, www.mpgk.home.pl - adres techniczny

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Przedsiębiorstwo komunalne

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa ubrań i obuwia roboczego z podziałem na zadania

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP_07

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest : Zadanie nr 1: Sukcesywna dostawa ubrań roboczych letnich dla pracowników Zamawiającego. Zadanie nr 2: Sukcesywna dostawa ubrań roboczych zimowych oraz ubrań roboczych "pozostałych" dla pracowników Zamawiającego. Zadanie nr 3: Sukcesywna dostawa obuwia roboczego letniego dla pracowników Zamawiającego. Zadanie nr 4: Sukcesywna dostawa obuwia roboczego zimowego dla pracowników Zamawiającego. 1.1. Szczegółowy zakres zapotrzebowania wraz z opisami przedmiotu zamówienia, zawierają analogicznie załączniki nr 1a, 1b, 1c i 1d. 1.2. Wymagania ogólne do powyższych zadań zawiera załącznik nr 1. 1.3. Wykonawca powinien mieć możliwość realizacji dostaw bezpośrednio po zawarciu umowy. 2. Oferta powinna uwzględniać wycenę wszystkich usług towarzyszących, związanych pośrednio z wykonywanymi dostawami np. dostawę do magazynu zamawiającego - 22-100 Chełm, ul. Bieławin 5, w godz. 7:00 - 14:30. 3. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z podziałem na zadania określonym w pkt 1. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: 4.1. Dostarczenia wzorów oferowanych produktów, w zakresie zadania na które wykonawca składa ofertę. 4.2. Dostarczenia dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane, przez Wykonawcę, produkty wymagań Zamawiającego opisanych w załącznikach 1a lub 1b lub 1c lub 1d (w zależności którego zadania dotyczy oferta). 4.2.1. Przedstawione dokumenty muszą zawierać informacje określające dokładnie typ, parametry materiału oraz wymagane cechy użytkowe których zamawiający nie może dostrzec, pozwalające na jednoznaczne porównanie z wymogami zawartymi w dokumentacji postępowania oraz ich identyfikację. 4.2.2. Dokumenty mogą zostać dostarczone w formie atestów, certyfikatów lub świadectw jakości dla oferowanych produktów potwierdzających spełnienie przez nie wymagań Zamawiającego. 1) W przypadku braku jakiejkolwiek informacji w powyższych dokumentach zamawiający dopuszcza przedstawienie kart katalogowych jako dokumenty potwierdzających spełnienie wymagań Zamawiającego. 2) Dokumenty muszą być poświadczone przez wykonawcę. 4.2.3. Powyższe dokumenty nie mogą być starsze niż 6 m-cy od terminu składania ofert.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 18113000-4


Dodatkowe kody CPV: 18830000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50750.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Krawiecki "ANNA" Jarosław Madeja
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: PRZEWODOWO PODUCHOWNE 22
Kod pocztowy: 06-126
Miejscowość: GZY
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 62422.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62422.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 65634.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Sukcesywna dostawa obuwia roboczego zimowego dla pracowników Zamawiającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22355.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "MADA" KOSIEC I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ RADOM
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. 1905 ROKU 30B
Kod pocztowy: 26-600
Miejscowość: RADOM
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27497.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27497.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27497.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sukcesywna dostawa ubrań roboczych zimowych oraz ubrań roboczych "pozostałych" dla pracowników Zamawiającego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Sukcesywna dostawa obuwia roboczego letniego dla pracowników Zamawiającego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.