To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-01-08
Ogłoszenie nr 510004066-N-2019 z dnia 08-01-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego: DOSTAWA MATERIAŁU SZEWNEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629813-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Poznaniu im. prof. Ludwika Bierkowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 63117871000000,
ul. Dojazd
34,
60-631
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 464 770, e-mail
zamowienia@szpitalmswia.poznan.pl, faks
618 464 765.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalmswia.poznan.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MATERIAŁU SZEWNEGO
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/p/17/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiału szewnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie i jego wymogach został określony w załącznik nr 2 do SIWZ, w którym Zamawiający wymaga podania przez Wykonawcę nazwy oraz numeru katalogowego przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia poprawności poszczególnych dostaw. 3. Termin ważności oferowanego asortymentu nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty każdorazowej dostawy. 4. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (j.t. Dz. U. z 2015 r., poz. 876) oraz dyrektywami Unii Europejskiej zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 20.05.2010 o wyrobach medycznych. 5. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 11 (słownie: jedenaście) części, tj.: Część nr 1 - nić chirurgiczna wchłanialna Część nr 2 - nić chirurgiczna niewchłanialna Część nr 3 - nić chirurgiczna niewchłanialna - skórna Część nr 4 - nić chirurgiczna niewchłanialna - naczyniowa Część nr 5 - nić wchłaniana, syntetyczna, Część nr 6 - szew chirurgiczny zapobiegający rozejściu się ran Część nr 7 - siatka przepuklinowa Część nr 8 - szew goretexowy Część nr 9 - silikonowe gumki na podejście Część nr 10 - wosk kostny Część nr 11 - taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Nić chirurgiczna wchłaniana |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 16 października 2018 r., poz. 1986) Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie w zakresie części nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10, albowiem do niniejszych części nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Nić chirurgiczna niewchłanialna |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6630.36
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo YAVO Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7160.79
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Nić chirurgiczna niewchłanialna - skórna |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 16 października 2018 r., poz. 1986) Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie w zakresie części nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10, albowiem do niniejszych części nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Nić chirurgiczna niewchłanialna - naczyniowa |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 16 października 2018 r., poz. 1986) Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie w zakresie części nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10, albowiem do niniejszych części nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Nić wchłaniana, syntetyczna |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 16 października 2018 r., poz. 1986) Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie w zakresie części nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10, albowiem do niniejszych części nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Szew chirurgiczny zapobiegający rozejściu się ran |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 16 października 2018 r., poz. 1986) Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie w zakresie części nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10, albowiem do niniejszych części nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Siatka przepuklinowa |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 16 października 2018 r., poz. 1986) Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie w zakresie części nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10, albowiem do niniejszych części nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Szew goretexowy |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 16 października 2018 r., poz. 1986) Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie w zakresie części nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10, albowiem do niniejszych części nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Silikonowe gumki na podejście |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 16 października 2018 r., poz. 1986) Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie w zakresie części nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10, albowiem do niniejszych części nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Wosk kostny |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 16 października 2018 r., poz. 1986) Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie w zakresie części nr 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10, albowiem do niniejszych części nie złożono żadnych ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Taśma do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/11/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Polhernia Beata Galos
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12960
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Organizacja i przeprowadzenie spotkań edukacyjno-informacyjnych dla pracodawców z powiatów województwa wielkopolskiego pod hasłem Rola pracodawcy w procesie uczenia się pracownika (II)
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2026 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa staplerów, klipsownic i trokarów do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Dostawa sprzętu AGD
- AD/ZP/138/25 Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla kandydatów do pracy oraz pracowników Politechniki Poznańskiej .
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów szewnych dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim.
- Dostawa nici chirurgicznych oraz siatek dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej II
- Dostawa nici chirurgicznych dla SPZZOZ w Gryficach
- "Dostawa opatrunków i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
- Dostawa szwów chirurgicznych przez okres 24 miesięcy
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





