To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-01-08
Ogłoszenie nr 510004011-N-2019 z dnia 08-01-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa produktów farmaceutycznych dla Stacji Dializ Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551352-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 30854800000,
ul. ul. Szpitalna
7,
63600
Kępno, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
627 827 300, e-mail
szpital@sz.kepno.pl, faks
627 827 401.
Adres strony internetowej (url): http://www.szpital.kepno.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa produktów farmaceutycznych dla Stacji Dializ Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów farmaceutycznych dla Stacji Dializ Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie w podziale na 5 pakietów. 2) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a - Arkusz cenowy oraz wzór umowy. 3) Oferowane produkty muszą być zarejestrowane w Rejestrze Produktów Leczniczych oraz muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostarczenia produktu. 4) Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, na podstawie zamówień składanych przez zamawiającego, stosownym transportem wykonawcy na jego koszt wraz z wyładunkiem w miejscu wskazanym przez Kierownika Apteki, w terminie 1 dnia od otrzymania zamówienia w formie faksu lub maila. 5) W sytuacjach nagłych "CITO" wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia asortymentu objętego przedmiotem zamówienia do miejsca wskazanego przez zamawiającego niezwłocznie, nie dłużej niż w terminie 12 godzin licząc od dnia otrzymania zamówienia w formie faksu lub maila.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Erytroperyna Beta |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
315735.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Roche Polska Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
251100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Glikol metoksypolietylenowy |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
22680.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Roche Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22766.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Cinacalcet |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z tym, że w ramach Pakietu nr 4 złożono dwie oferty z takimi samymi cenami, Zamawiający, na podstawie art. 91 ust. 5 ustawy Pzp, skierował do Wykonawców wezwanie do złożenia oferty dodatkowej, wyznaczając termin do złożenia na dzień 15.05.2018r. do godziny 10:00. W wyznaczonym terminie wpłynęły oferty od obydwóch wykonawców z następującymi cenami: Lp. Nazwa i adres Wykonawcy Cena oferty brutto 1 PROFARM PS Sp. Z o. o. Ul. Słoneczna 96 05-500 Stara Iwiczna 13 970,88zł 2 ASCLEPIOS S. A. Ul. Hubska 44 50-502 Wrocław 13 970,88zł W związku z powyższym, zaistniała przesłanka unieważnienia postępowania w zakresie Pakietu nr 3 - Cinacalcet, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, zgodnie, z którym Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli w przypadkach, o których mowa w art. 91 ust. 5 Pzp, zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie. Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 93 ust 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 Darbepoetin |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
48988.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Amgen Sp. z o. o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52827.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 Paricalcitol |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8021.25
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8662.95
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KEPNA
- Zakup samochodu 9-osobowego
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Zakup projektora laserowego do Kina Sokolnia w Kępnie."
- Budowa zadaszonego lodowiska przy al. Marcinkowskiego w Kępnie
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa leków na potrzeby PCM Sp. z o.o.
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- DOSTAWA LEKÓW GOTOWYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W TARNOWIE.
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 12 PAKIETÓW
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





