Ogłoszenie z dnia 2020-01-09
Ogłoszenie nr 510003578-N-2020 z dnia 09-01-2020 r.
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego: DOSTAWA SIATKI CHIRURGICZNEJ ORAZ NICI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 635414-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego, Krajowy numer identyfikacyjny 43099240200000,
ul. ul. Biernackiego
9,
20-089
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 740 86 14, e-mail
zamowienia@spszw.lublin.pl, faks
81 740 39 34.
Adres strony internetowej (url): http://janbozy.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SIATKI CHIRURGICZNEJ ORAZ NICI
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP.3311-55/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa siatki chirurgicznej oraz nici do Apteki Szpitalnej, położonej przy ul. Biernackiego 9, stanowiących 2 odrębne zadania, tj.: Zadanie nr 1 - Dostawa siatki do naprawy przepuklin brzusznych, Zadanie nr 2 - Dostawa szwów syntetycznych, plecionych, niewchłanialnych, poliestrowych, powlekanych silikonem. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i zakres w minimalnej konfiguracji, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3.3. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 3.4. W przypadku, gdy produkt będący przedmiotem zamówienia w momencie wyceny nie jest dostępny na rynku, Wykonawca zobowiązany jest do wyceny tego produktu po ostatniej obowiązującej cenie wraz z informacją o braku dostępności na dzień składania ofert. 3.6. Wymagania dodatkowe w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: 3.6.1. Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 175), z opisem, instrukcją użytkowania w każdym opakowaniu, w języku polskim. 3.6.2. Przedmiot zamówienia musi być pakowany w jałowe opakowania, z terminem ważności oferowanych produktów minimum 1 rok, liczony od daty dostawy do Zamawiającego. Oferowany termin ważności, stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 10, ppkt. 11.1) oraz ppkt. 17.4) niniejszej SIWZ. 3.6.3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33141000-0
Dodatkowe kody CPV: 33141120-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
4.1. Termin wykonania: 4.1.1. Dostawy przedmiotu zamówienia, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy, według przekazywanych na bieżąco potrzeb staraniem i na koszt Wykonawcy. 4.1.2. Zagwarantowanie dostaw cząstkowych (sukcesywnych), w terminie nie później niż w ciągu 7 dni, na koszt Wykonawcy, licząc od dnia otrzymania zamówienia. Oferowany termin dostaw cząstkowych, stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z pkt. 10, ppk.11.2) oraz ppkt. 17.4) niniejszej SIWZ. 4.2. Warunki realizacji zamówienia: 4.2.1. Przedmiot zamówienia, dostarczany będzie sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego zgłaszanymi u Wykonawcy w formie pisemnej, elektronicznej bądź faksem, w terminie określonym w pkt. 4.1. SIWZ. 4.2.2. Wykonawca winien zagwarantować dostawę (transport) przedmiotu zamówienia, zgodnie z warunkami przewidywanymi przez producenta asortymentu oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe przed czynnikami pogodowymi i innymi uszkodzeniami. 4.2.3. Do każdej dostawy Wykonawca dołączy fakturę, na której umieszczane będą w miarę możliwości, informacje: nazwa przedmiotu dostawy, ilość, cena netto i brutto, podatek VAT, data dostawy, seria, termin ważności, kod EAN. 4.2.4. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji dostawy w wyznaczonym terminie do siedziby Zamawiającego ponosząc ryzyko i koszt transportu oraz rozładunku. 4.2.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu towaru niezgodnego z zamówieniem. 4.2.6. Transport produktu (do Zamawiającego), zapewnia Wykonawca, środkami transportu odpowiednio przystosowanymi do przewozu, zgodnie z obowiązującymi normami dla wyrobu medycznego oraz posiadające wymagane zezwolenia dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu. 4.2.7. Podana w załączniku ilość asortymentu ma charakter orientacyjny i z tego względu Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o realizację ilości zapotrzebowanego, jeżeli potrzeby Zamawiającego w tym zakresie będą mniejsze. 4.2.8. Strony dopuszczają możliwość zamian ilościowych poszczególnych pozycji asortymentowych, będących przedmiotem umowy w obrębie zadania, pod warunkiem, że wartość dostarczonego przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć ogólnej wartości zadania. 4.2.9. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 4.2.10. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę. Zlecenie części realizacji podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec zamawiającego za wykonanie tej części. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. Zamawiający wymaga wykazania w ofercie Wykonawcy części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. 4.3. Warunki płatności: 4.3.1. Forma i termin płatności: przelew, 60 dni. 4.3.2. Zamawiający nie dopuszcza formy przedpłat. 4.3.3. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Dostawa siatki do naprawy przepuklin brzusznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9427.98
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Inter Consult MD Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, Spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9800.02
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa szwów syntetycznych, plecionych, niewchłanialnych, poliestrowych, powlekanych silikonem. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9077.70
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: YAVO Spółką z ograniczona odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7346.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa realizacja kampanii społecznej promocji zatrudnienia osób z niepełnosprawnością z zaburzeniami psychicznymi w ramach projektu "Efektywna polityka społeczna w województwie lubelskim"
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku przy ul. Czechowskiej 15 w Lublinie w ramach realizacji projektu FAMI IV
- Wykonanie robót budowlanych w Centrum Kultury Fizycznej UMCS
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowych Oddziałów oraz siedziby RCKiK w Lublinie- 8 części
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
- Dostawy warzyw, owoców, kiszonek w III kw. 2025 r. do Domu Pomocy Społecznej im. Matki Teresy z Kalkuty w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów medycznych I
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych, higienicznych i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.