Ogłoszenie z dnia 2020-01-09
Ogłoszenie nr 510003460-N-2020 z dnia 09-01-2020 r.
Dom Pomocy Społecznej: Dostawa artykułów spożywczych różnych w tym przypraw i mrożonek dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55, w 2020 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 628875-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 29299400000000,
ul. ul. Krakowska
55,
31-066
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 4306317, e-mail
dyrekcja@dpskrakowska.krakow.pl, faks
12 4306212.
Adres strony internetowej (url): www.dpskrakowska.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów spożywczych różnych w tym przypraw i mrożonek dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55, w 2020 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DPS-OP.271.41.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Dostawa artykułów spożywczych różnych w tym przypraw i mrożonek dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55, w 2020 r. tj. wykonanie sukcesywnej dostawy ( rozładunek i dostarczenie do magazynu) do Zamawiającego artykułów spożywczych różnych w tym przypraw i mrożonek w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r., w podziale na 3 n/w części: Część nr 1: art. spożywcze rózne Część nr 2: przyprawy Część nr 3: mrożonki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. do siwz : nr 5.1. asortyment dla części nr 1 art. spożywcze różne; nr 5.2. asortyment dla części nr 2. przyprawy; nr 5.3 asortyment dla części nr 3. mrożonki
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV: 15870000-7, 15000000-8, 15331170-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: art. spożywcze różne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
97298.13
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. IN-PLUS Paweł Kiełbasa, ul. Dojazdowa 3, 33-300 Nowy Sącz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
107780.98
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: przyprawy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2671.30
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. IN-PLUS Paweł Kiełbasa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3072.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: mrożonki |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8567.90
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno -Usługowo -Handlowe "PINGWINEK" Jerzy Świercz, Anna Świercz Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8996.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywne dostawy narzędzi jednorazowych i pakietów chirurgicznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa leków biologicznych
- Usługa świadczeń zdrowotnych z zakresu medycyny pracy dla pracowników ZUS O/Kraków na 2026 rok
- ZP.101.2025 - Dostawa materiałów logowanych - kalendarze
- Dostawa książek anglojęzycznych w ramach projektu Global International Relations and Diplomacy (Katamaran) dla Centrum Studiów Międzynarodowych i Rozwoju UJ w Krakowie.
- Kompleksowa usługa hotelowo-noclegowa wraz z wyżywieniem i wynajmem sali konferencyjnej dla 60 osób w ramach II etapu szkolenia z projektu INTERREG PL SK.01.02-IP.01-0002/23
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNÓW ZAMAWIAJĄCEGO"
- Dostawa artykułów żywnościowych - mięsa i przetworów mięsnych do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Serocku
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie 38 w 2026r.
- Dostawa produktów spożywczych
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej Nr 33 w Olsztynie w 2026r.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szpitala Uzdrowiskowo- Rehabilitacyjnego w Kudowie Zdroju dla podmiotu leczniczego "Zespołu Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.