eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskZakup i sukcesywne dostawy produktów leczniczych - Methadone hydrochloride oraz Buprenorphinum hydrochloride



Ogłoszenie z dnia 2020-01-08

Ogłoszenie nr 510003185-N-2020 z dnia 08-01-2020 r.

Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnień w Gdańsku: Zakup i sukcesywne dostawy produktów leczniczych - Methadone hydrochloride oraz Buprenorphinum hydrochloride

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 622791-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Ośrodek Terapii Uzależnień w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 19185470000000, ul. ul. Zakopiańska 37, 80-142 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 3202957, e-mail sekretariat@wotu.pl, zamowienia@wotu.pl, faks 58 6835129.
Adres strony internetowej (url): www.wotu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i sukcesywne dostawy produktów leczniczych - Methadone hydrochloride oraz Buprenorphinum hydrochloride

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/2/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy produktów leczniczych - Methadone hydrochloride oraz Buprenorphinum hydrochloride do Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnień w Gdańsku, Program Leczenia Substytucyjnego, adres: 80-288 Gdańsk, ul. Srebrniki 9, zgodnie z ofertą Wykonawcy, transportem oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy zgodnie z zaleceniami producenta oraz przepisami prawa polskiego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Arkusz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ, będący integralną częścią niniejszej specyfikacji. Wypełniony załącznik należy dołączyć do oferty. 3.Przedmiot zamówienia stanowi jedno zadanie. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 6.Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 7.Przedmiotem postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 8.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych w obrębie jednego zadania. 9.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania niepełnej ilości asortymentu. Zamawiający przewiduje wykorzystanie 70% ilości produktów określonych w poszczególnych zadaniach wskazanych w arkuszu asortymentowo-cenowym, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Pozostałe 30% ilości produktów Zamawiający wykorzysta w razie zaistnienia takiej potrzeby. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości asortymentu nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze. 10.Zamawiający zastrzega sobie możliwość ilościowej zmiany poszczególnych asortymentów do wysokości całkowitej wartości zamówienia określonego umową. 11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania zamówienia asortymentu tylko drogą telefoniczną poprzez kierownika działu farmacji WOTU w Gdańsku. 12.Przez produkty lecznicze stanowiące przedmiot zamówienia należy rozumieć produkty lecznicze, w rozumieniu ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 499 z późn. zm.), zwanej dalej "Prawo Farmaceutyczne", spełniające wymagania w niej określone i dopuszczone do obrotu zgodnie z art. 3 i 4a niniejszej ustawy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 209551.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrala Farmaceutyczna "CEFARM" S.A.
Email wykonawcy: przetargi@cefarm.com.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Kazimierza 16
Kod pocztowy: 01-248
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 222338.52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 219340.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 223274.88
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.