Ogłoszenie z dnia 2020-01-08
Ogłoszenie nr 510002864-N-2020 z dnia 08-01-2020 r.
Centrum Obsługi Administracji Rządowej: Dostawa środków czystości i galanterii papierniczej na potrzeby obiektów Centrum Obsługi Administracji Rządowej i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Obsługi Administracji Rządowej, Krajowy numer identyfikacyjny 12261725000000,
ul. ul. Powsińska
69/71,
02-903
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 694 61 18, e-mail
zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl, faks
22 694 61 21.
Adres strony internetowej (url): https://zamowienia.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa środków czystości i galanterii papierniczej na potrzeby obiektów Centrum Obsługi Administracji Rządowej i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2017/ZOC2/PN
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków czystości i galanterii papierniczej na potrzeby obiektów Centrum Obsługi Administracji Rządowej i Kancelarii Prezesa Rady Ministrów przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, wg wymagań określonych w niniejszym rozdziale i Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym integralną część Formularza oferty - załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym integralną część Formularza oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamówienie podzielone jest na 5 części.Zamawiający wymaga, aby dostarczane środki czystości znajdowały się w oryginalnych opakowaniach, fabrycznie zamkniętych i nienaruszonych, posiadające zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt. Dostarczone środki muszą posiadać termin przydatności do zużycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39830000-9
Dodatkowe kody CPV: 33711900-6, 24955000-3, 39813000-4, 33760000-5, 18900000-8, 39224300-1, 33741000-6, 39811300-3, 39831000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Środki czystości - A |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
333300
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.W. C.E.G. Olga Perlińska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
348587.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Środki czystości - E |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
86800.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.W. C.E.G. Olga Perlińska
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
132981.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Środki czystości - C |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13040.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SOKO INTERNATIONAL POLARCZYK TOBER SP.J.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16962.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Środki czystości - B |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, gdyż w postępowaniu w zakresie ww. części nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Środki czystości - D |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Przedmiotowe postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, gdyż w postępowaniu w zakresie ww. części nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace zabezpieczające ściany fundamentowe przyziemia budynku pałacu w założeniu pałacowo-parkowym w Mordach
- Dostawa zestawu kontenerów do badań fotometrycznych, kolorymetrycznych i pomiarów luminacji
- 195/BF/25/KK/EUAF_Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń z technik OSINT w ramach projektu pn. "Utworzenie platformy do agregacji danych oraz przeszkolenie analityków CBŚP (...)
- Dostawa zasilacza dwukierunkowego dużej mocy
- Przebudowa Rozdzielni NN na terenie Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus.
- ,,Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń PAP"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, montaż i ustawienie elementów pierwszego wyposażenia żłobka w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- Dostawa środków czystości, artykułów gospodarczych (IV)
- Dostawa artykułów do utrzymania higieny i estetyki pomieszczeń i sprzętu gospodarczego dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
- Gniezno stawia na rozwój usług społecznych - wyposażenie mieszkań wspomaganych, treningowych usytuowanych przy ul. Lecha i ul. Mogileńskiej w Gnieźnie
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I KOSMETYKÓW ORAZ SUCHYCH CHUSTECZEK WŁÓKNINOWYCH
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.