eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PionkiZakup urządzeń medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego SPZZOZ w Pionkach w ramach realizacji zadania"Poprawa stanu infrastruktury Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach poprzez zakup sprzętu medycznego".



Ogłoszenie z dnia 2020-01-08

Ogłoszenie nr 510002370-N-2020 z dnia 08-01-2020 r.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej: Zakup urządzeń medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego SPZZOZ w Pionkach w ramach realizacji zadania: "Poprawa stanu infrastruktury Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach poprzez zakup sprzętu medycznego".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618675-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540243885-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 67014001500000, ul. ul. Sienkiewicza 29, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 121 866, e-mail e.lenartowicz-gebka@spzzozpionki.pl, faks 486 121 381.
Adres strony internetowej (url): http://spzzozpionki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup urządzeń medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego SPZZOZ w Pionkach w ramach realizacji zadania: "Poprawa stanu infrastruktury Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach poprzez zakup sprzętu medycznego".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZZOZ-ZP-36/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup urządzeń medycznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego SPZZOZ w Pionkach i jest realizowany w ramach zadania pn.: Poprawa stanu infrastruktury Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pionkach poprzez zakup sprzętu medycznego. Przedmiot zamówienia ujęto w 5 częściach, tj. część 1: zadanie nr 1 - Stół operacyjny - konfiguracja ogólno-chirurgiczna (ilość: 1szt.), część 2: zadanie nr 2 - Aparat do znieczulenia (ilość: 1szt.), część 3: zadanie nr 3 - Lampa operacyjna (ilość: 1szt.), część 4: zadanie nr 4 - Respirator medyczny (ilość: 1szt.), część 5: zadanie nr 5 - Laparoskop - zestaw (ilość: 1 zestaw). W zakresie objętym postępowaniem wykonawca sprzedaje i dostarczy zamawiającemu przedmiot zamówienia, wraz z dokonaniem jego montażu i instalacji oraz przeszkoli personel zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: o Wykonawca oferuje wyłącznie przedmiot zamówienia spełniający wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, wprowadzony do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z prawem, w tym ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2019, poz.175 z późn. zm.), o Wykonawca oferuje wyłącznie przedmiot zamówienia posiadający oznakowanie CE/ deklarację zgodności wystawioną przez wytwórcę lub jego autoryzowanego przedstawiciela lub inny dokument - zaświadczenie/ certyfikat podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, jest dopuszczony do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, spełnia wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego oraz wymagania jakościowe. o Wykonawca oferuje przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nieużywany i kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, nie posiadający wad i nie obciążony prawami osób trzecich. o Nie dopuszcza się egzemplarzy powystawowych, rekondycjonowanych i demonstracyjnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33162000-3


Dodatkowe kody CPV: 33192230-3, 33170000-2, 31524110-9, 33160000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: zadanie nr 1 - Stół operacyjny - konfiguracja ogólno-chirurgiczna

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Art.93 ust.1 pkt.1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019r., poz.1843).

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: zadanie nr 2 - Aparat do znieczulenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOORDYNACJA Mariusz Strzecha
Email wykonawcy: info@koordynacja.com.pl
Adres pocztowy: Rożki 54
Kod pocztowy: 26-624
Miejscowość: Kowala
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 151700.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 151700.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 151700.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: zadanie nr 3 - Lampa operacyjna

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Art.93 ust.1 pkt.1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019r., poz.1843).

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: zadanie nr 4 - Respirator medyczny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 78981.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KOORDYNACJA Mariusz Strzecha
Email wykonawcy: info@koordynacja.com.pl
Adres pocztowy: Rożki 54
Kod pocztowy: 26-624
Miejscowość: Kowala
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 87466.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 87466.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 87466.80
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: zadanie nr 5 - Laparoskop - zestaw

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Art.93 ust.1 pkt.1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019r., poz.1843).

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.