eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie"Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich i jednostek organizacyjnych Powiatu Strzeleckiego"



Ogłoszenie z dnia 2019-01-07

Ogłoszenie nr 510002329-N-2019 z dnia 07-01-2019 r.

Powiat Strzelecki: "Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich i jednostek organizacyjnych Powiatu Strzeleckiego"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 654668-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Powiat Strzelecki, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, NIP 7561812928, Ewelina Jelito, Tel. 77 440 17 00
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Opolskich, ul. Powstańców Śląskich 3, 47-100 Strzelce Opolskie, NIP 7561286512, Halina Kajstura, Tel. 77 4612701
Zespół Placówek Oświatowych w Leśnicy, ul. Kozielska 20, 47-150 Leśnica, NIP 7561977606, Ryszard Baszuk, Tel. 77 461 52 16
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Strzelcach Opolskich, ul. Bolesława Chrobrego 5, 47-100 Strzelce Opolskie, NIP 7561778120, Jolanta Chowaniec, Tel.: 77 461 33 81
Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z filią w Leśnicy i Szymiszowie, ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Opolskie, NIP 7561053658, Jolanta Osuch, Tel. 077 461 34 80
Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich, ul. Gogolińska 2A, 47-100 Strzelce Opolskie, NIP 7561285653, Norbert Jaskóła, Tel. 77 462 18 00
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Górze Św. Anny, ul. Szkolna 1,47-154 Góra Świętej Anny, NIP 7561785864, Danuta Kupny, Tel. 77 461 54 73
Powiatowe Centrum Kultury w Strzelcach Opolskich, ul. Dworcowa 23, 47-100 Strzelce Opolskie, NIP 7561975346, Joanna Popów-Bogdoł, Tel. 77 412 30 13
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Zawadzkiem, ul. Krótka 1 47-120 Zawadzkie, NIP 7561264941, Zdzisław Żuchowski, Tel. 77 461 64 30


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Strzelecki, Krajowy numer identyfikacyjny 53141265100000, ul. ul. Jordanowska 2, 47100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 4401700;4401755, e-mail przetargi@powiatstrzelecki.pl, faks 77 4401701.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiatstrzelecki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Powiat Strzelecki na podstawie zawartych porozumień z jednostkami organizacyjnymi jest upoważniony do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego na zakup energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich i jednostek organizacyjnych, zastrzeżone w postępowaniu o udzielenie zamówienia do kompetencji kierownika zamawiającego. Powiat Strzelecki po wyborze najkorzystniejszej oferty zawrze w imieniu i na rzecz zamawiających umowę na dostawę energii wybranym w postępowaniu Wykonawcą, zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa energii elektrycznej dla Starostwa Powiatowego w Strzelcach Opolskich i jednostek organizacyjnych Powiatu Strzeleckiego"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.272.33.2018.IG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby Zamawiającego i jednostek organizacyjnych wymienionych w pkt 3.2. 3.2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych, do czego posiada stosowne umocowanie zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy Pzp. Jednostki na rzecz, których postępowanie jest prowadzone: a) Powiat Strzelecki, ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, NIP: 756-18-12-928, b) Dom Pomocy Społecznej w Strzelcach Opolskich z Filią w Szymiszowie i Leśnicy, ul. Strażacka 8, 47-100 Strzelce Opolskie, NIP: 756-10-53-658, c) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Chrobrego 5, 47-100 Strzelce Opolskie, NIP: 756-17-78-120, d) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego, ul. Powstańców Śląskich 3, 47-100 Strzelce Opolskie, e) Powiatowy Urząd Pracy, ul. Gogolińska 2A, 47-100 Strzelce Opolskie, NIP: 756-12-85-653 f) Powiatowe Centrum Kultury w Strzelcach Opolskich, ul. Dworcowa 23, 47-100 Strzelce Opolskie, NIP: 756-19-75-346 g) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych, ul. Opolska 2, 47-120 Zawadzkie, h) Zespół Placówek Oświatowych w Leśnicy , ul. Kozielska 20, 47-150 Leśnica, i) Szkolne Schronisko Młodzieżowe, ul. Szkolna 1, 47-154 Góra Św. Anny. 3.3. Łączna ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 25 szt. 3.4. Dostawa energii elektrycznej będzie się odbywała na podstawie jednej umowy sprzedaży pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zamawiający informuje, że rozliczenia i płatności dokonywane będą osobno pomiędzy Wykonawcą a podmiotami wymienionymi w pkt 3.2. Faktury za dostawę energii będą wystawiane i dostarczane bezpośrednio ww. podmiotom. 3.5. Rozliczenie dostawy odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawki wskazanej w ofercie Wykonawcy. 3.6. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru odbywa się po raz kolejny. Zamawiający posiada rozdzielone umowy na dostawę i dystrybucję energii elektrycznej. Usługi dystrybucyjne są świadczone przez Tauron Dystrybucja S.A. Dotychczasowym dostawcą energii elektrycznej jest: Energa Obrót S.A. do 31.01.2019 r. 3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wykazem punktów poboru Zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3.8. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 787 160 kWh. Powyższe dane mają charakter orientacyjny i stanowią element niezbędny do wyboru oferty najkorzystniejszej. Podana ilość nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach. Rozliczenie dostawy odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawki wynikającej ze złożonej oferty. 3.9. W przypadku zwiększenia się w trakcie trwania umowy zapotrzebowania Zamawiającego na energię elektryczną, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia wielkości zamówienia do 10% w stosunku do wielkości zamówienia podstawowego określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - prawo opcji. 3.10. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej. 3.11. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych w ustawie prawo energetyczne oraz wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. 3.12. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do: 1. zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej, 2. reprezentowania Zamawiającego w procesie zmiany sprzedawcy. 3.13. Uwaga dotycząca grupy taryfowej i mocy umownej: W Załączniku nr 1 do SIWZ informacyjnie wskazano parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), które mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 3.14. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp opisano w Części II pkt 13 niniejszej SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.31.00.00 - Elektryczność


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 342021.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TRMEW Obrót Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Królowej Jadwigi 1
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 345248.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 345248.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 356465.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.