Ogłoszenie z dnia 2019-01-04
Ogłoszenie nr 510002019-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.
Sąd Rejonowy w Jarosławiu: Utrzymanie czystości w budynkach i na posesji Sądu Rejonowego w Jarosławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 657379-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Rejonowy w Jarosławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 32430000000,
ul. Jana Pawła II
11,
37-500
Jarosław, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
16 624 01 05, e-mail
sad@jaroslaw.sr.gov.pl, faks
16 6248840.
Adres strony internetowej (url): http://www.jaroslaw.sr.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości w budynkach i na posesji Sądu Rejonowego w Jarosławiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):A-230-147/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania budynkach administracyjnych, pomieszczeń gospodarczo-garażowych i posesji przy ul. Jana Pawła II 11 w Jarosławiu. 2. Sprzątanie pomieszczeń budynku administracyjnego o powierzchni łącznej 2 259,19 m² obejmuje: a) codziennie w dni robocze powierzchni 1 776,60 m² b) 1 raz w tygodniu 461,36 m² - sprzątanie archiwum, magazynów c) 1 raz na 3 miesięcy 21,23 m² - sprzątanie kancelarii tajnej, serwerowni BUDYNEK SĄDU REJONOWEGO PRZY UL. CZARNIECKIEGO 4 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania w budynkach administracyjnych, przy ul. Czarnieckiego 4 w Jarosławiu. 2. Sprzątanie pomieszczeń budynku administracyjnego o użytkowej powierzchni łącznej 2 212,09 m² obejmuje: a) codzienne sprzątanie wszystkich pomieszczeń, b) 1 raz w tygodniu - sprzątanie archiwum, magazynów, c) 1 raz na 3 miesięcy - sprzątanie serwerowni.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
214380.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Utrzymania Czystości "SOPEL" Stanisław Sopel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
214380.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa rękawic jednorazowych, z tworzyw sztucznych oraz chirurgicznych.
- Modernizacja Budynku nr 2 - parter, II piętro
- Dostawa odczynników, krwinek wzorcowych, materiałów zużywalnych do badań immunohematologicznych w systemie mikrokolumnowym z dzierżawą,instalacją do syst. AMMS aut. analiz. immun. i wirówko-czytnika
- Przebudowa łazienek na Oddziale Neurologicznym Szpitala Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu- powtórka.
- Przebudowa sal chorych i łazienek na Oddziale Dziecięcym Szpitala Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu.
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni
- USŁUGI SPRZĄTANIA I DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA RZECZ SĄDU REJONOWEGO W MIKOŁOWIE
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Gdańskie Wody Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Sanockiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. oraz na Dworcu Multimodalnym zarządzanym przez SPGK Sp. z o. o.
- Usługa sprzątania i kompleksowego utrzymania w czystości siedziby Centrum Integracji Cudzoziemców w Gorzowie Wlkp. w roku 2025
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w Śląskim Centrum Rehabilitacji i Prewencji
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.