eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełżyce › Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Bełżycach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-01-07

Ogłoszenie nr 510001825-N-2020 z dnia 07-01-2020 r.

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach: Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Bełżycach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635002-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg Powiatowych w Lublinie z/s w Bełżycach, Krajowy numer identyfikacyjny 43102926300000, ul. Żeromskiego 3, 24-200 Bełżyce, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 5162475, 5162885, e-mail przetargi@zdplublin.pl, faks 815 162 478.
Adres strony internetowej (url): www.zdplublin.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Bełżycach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BiZP. 2720-25/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Bełżycach w ramach udzielenia zamówienia publicznego na bezgotówkowy i sukcesywny zakup paliw płynnych, w ilościach detalicznych, na potrzeby Zarządu Dróg Powiatowych w Lubline z/s w Bełżycach. Zamawiający prowadzi swoją działalność w oparciu o trzy placówki terenowe - obwody drogowe, które mają swoje siedziby wyszczególnione poniżej: Część 1: "Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Bełżycach - Obwód Drogowo - Mostowy Nr 1 w Bełżycach ul. Żeromskiego 3", Część 2: "Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach - Obwód Drogowy Nr 2 w Bychawie ul. Pileckiego 10". Część 3: "Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach - Obwód Drogowy Nr 3 w Garbowie, Garbów II 17a". Stacje paliw winny być czynne we wszystkie dni tygodnia, również w niedziele i święta z możliwością dokonywania bezgotówkowych transakcji tankowania pojazdów w godzinach otwarcia danej stacji paliw oraz znajdować się w odległości nieprzekraczającej 15 km, licząc od siedziby Obwodu Drogowego, dojazd wyłącznie drogami utwardzonymi. Zakupy dokonywane będą przez upoważnione przez Zamawiającego osoby. W dniu podpisania umowy, Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu służbowego, z podaniem marki oraz numeru rejestracyjnego, a także wykaz osób uprawnionych do tankowania pojazdów i sprzętu służbowego. 2. Zamawiający zastrzega, że podane powyżej ilości ujęte do zamówienia są wielkościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie dokonanych zakupów, zużycia w minionym roku i w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszych bądź większych ilości paliwa niż wskazane w pkt. 3 SIWZ (w zależności od możliwości finansowych i potrzeb zamawiającego), co nie będzie skutkowało odstąpieniem od umowy i nie spowoduje żadnych roszczeń Wykonawcy. 3. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń finansowych np. odszkodowania, jeżeli w okresie obowiązywania umowy Zamawiający nie zakupi od Wykonawcy wskazanej w pkt. 3.1. SIWZ łącznej ilości paliwa. 4. Paliwa płynne muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r., poz. 1680). Paliwa i materiały eksploatacyjne winny spełniać wszelkie wymagania jakościowe określone obowiązującymi przepisami prawa. Materiały muszą posiadać wymagane aprobaty techniczne, atesty, świadectwa jakości czy deklaracje zgodności z obowiązującymi normami. 5. Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy obowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 755 z późn. zm.). Dostawa realizowana będzie w formie sprzedaży paliw płynnych na wyznaczonych stacjach paliw, którymi dysponuje Wykonawca, w wyniku tankowania bezpośredniego do zbiorników pojazdów i sprzętu. Oferowane paliwa muszą spełniać wymagane normy, określone odpowiednio w przepisach branżowych, które określają wymagania jakościowe dla paliw ciekłych, w okresie trwania umowy dla Zamawiającego. Wykonawca na żądanie Zamawiającego musi udokumentować każdą dostawę świadectwem kontroli, jakości oraz fakturą zakupu dotyczącą każdej dostawy. Zamawiający sporządzi wykaz pojazdów i sprzętu, do których będą tankowane paliwa i przekaże Wykonawcy, po rozstrzygnięciu przetargu. Dopuszcza się zmianę ilości, marek i typów sprzętu i pojazdów objętych dostawą paliw. Zamawiający wymaga potwierdzenia wydanego paliwa, co do ilości i rodzaju, poprzez złożenie podpisu pracownika stacji benzynowej, w karcie drogowej pojazdu lub raporcie pracy sprzętu oraz podpisu pracownika Zamawiającego ( kierowcy pojazdu lub operatora sprzętu) na dokumencie zbiorczym. Zamawiający dopuszcza inną formę dokumentowania pobranych paliw, np. elektroniczne karty paliwowe. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa zobowiązany będzie do zapewnienia takich kart na każdy numer rejestracyjny pojazdu i na każdą jednostkę sprzętową. Karty powinny rejestrować datę i miejsce transakcji, ilości i wartość zakupu, liczbę dziennych transakcji, numer rejestracyjny pojazdu lub określenie jednostki sprzętowej. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN, umożliwiać dokonywanie płatności za każdy rodzaj paliwa, czy też materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca ma zapewnić blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty w sieci punktów sprzedaży. Wykonawca po podpisaniu umowy dostarczy elektroniczne karty i określi zasady posługiwania się nimi. Płatność za paliwa będzie dokonywana raz w miesiącu, po złożeniu do zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury. Szczegółowe ilości i zakres zamówienia do wykonania, zawiera kosztorys ofertowy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści "SIWZ" i z obowiązującymi przepisami i normami. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zgodnie z pkt. 3.1. SIWZ Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą część zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 09100000-0


Dodatkowe kody CPV: 09132100-4, 09134100-8, 09211100-2, 09211600-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Bełżycach - Obwód Drogowo - Mostowy Nr 1 w Bełżycach ul. Żeromskiego 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130033.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU WAKAM Głowala i Wspólnicy Sp. J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Bystrzejowice Pierwsze 86
Kod pocztowy: 21-050
Miejscowość: Piaski
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 151868.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 151868.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 151868.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach - Obwód Drogowy Nr 2 w Bychawie ul. Pileckiego 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 113347.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.H.U. "PETRO - MART" s. c., Magdalena Bancerz, Rafał Bancerz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. H. Sienkiewicza 88
Kod pocztowy: 23-100
Miejscowość: Bychawa
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 134454.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 134454.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 134454.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Sukcesywna dostawa paliw płynnych oraz materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb ZDP w Lublinie z/s w Bełżycach - Obwód Drogowy Nr 3 w Garbowie, Garbów II 17a

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48772.36
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "OKTAN" Ryszard Sierakowski, 21-080 Garbów
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krakowskie Przedmieście 2
Kod pocztowy: 21-080
Miejscowość: Garbów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59639.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59639.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 59639.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.