Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2022-03-02
Zakup i dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jarocinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 627 470 160
faks: 627 470 161
e-mail: mgopsjarocin@post.pl
www: www.mgopsjarocin.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jarocinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MGOPS/ZP/2/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jarocinie w okresie od dnia 02.01.2020r. do dnia 31.12.2020r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - rodzaj zamawianych produktów (towaru) oraz ich przewidywana ilość określone zostały
w załączniku nr 1 do formularza „Oferta”, tj. formularzu cenowo – ofertowym stanowiącym integralną część oferty Wykonawcy.
Ze względu na szczególny charakter dostaw jakimi są dostawy żywności (mięso, wędliny, drób) podane przez Zamawiającego ilości są jedynie ilościami szacunkowymi, natomiast rzeczywista liczba dostawy towarów może ulec zmianie,
w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia dostawy towarów. Okoliczność ta nie będzie podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego.
Ilości towarów podane w załączniku nr 1 do formularza „Oferta” (formularz cenowo – ofertowy) to ilości szacowane. W zależności od potrzeb Zamawiającego faktyczna ilość zamówienia w ciągu trwania umowy może być mniejsza lub większa.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pełny asortyment wymieniony
w formularzu cenowo - ofertowym (załącznik nr 1 do formularza „Oferta”). Wykonawca składa ofertę na wszystkie produkty wymienione w formularzu cenowo – ofertowym (zał. nr 1A do SIWZ).
Wszystkie produkty muszą odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia
25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1252). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał wszystkie wymagania
w zakresie środków transportu, określone w rozdz. IV Załącznika nr II do rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29.04.2004r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE. L. z 30.04.2004r. nr 139.1).
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Przez rozwiązania równoważne należy rozumieć takie, które przedstawiają opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Warunkiem stosowania rozwiązań równoważnych jest pisemne zatwierdzenie przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich odpowiednikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać,
że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 15.30.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 170996.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: GINASO ANDRZEJ GINTROWICZ
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. PRZEMYSŁOWA 8 63-200 JAROCIN
Kod pocztowy: 63-200
Miejscowość: JAROCIN
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 179545.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 193579.05
Waluta: PLN
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę na podstawie 70 i 71 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zgodnie z art. 70 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jarocinie. Jest to dostawa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, natomiast wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z JAROCINA
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Usług Społecznych w Jarocinie
- Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC - urządzenia medyczne, w tym diagnostyczne z przeznaczeniem dla Szpitala Powiatowego Spółka z o. o. w Jarocinie
- "Dostawa i montaż wyposażenia w budynku DPS w Zdziarach" - II raz
- Usługi porządkowe na terenie Gminy Jarocin - bieżące utrzymanie czystości na płycie Rynku i w centralnej części miasta oraz działania interwencyjne
- Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych i socjalnych w obiektach Urzędu Miejskiego w Jarocinie
- Remont wraz z przebudową konstrukcji platformy widokowej na górze Sokolik Duży.
więcej: przetargi w Jarocinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Zespołu Przedszkolnego nr 3 w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 41 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Pcimiu
- Sukcesywne dostawy produktów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej ,,Biały Potok" w Trzemeśni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Przedszkola nr 84 "Bursztynowy Domek" w Gdańsku
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 28 im. Królowej Jadwigi w Bytomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





