Ogłoszenie z dnia 2019-01-04
Ogłoszenie nr 510001544-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.
Miasto Przasnysz: Zakup, dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych, sprzętu komputerowego i multimediów dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 2 i Szkoły Podstawowej nr 3 w Przasnyszu ( 3 części)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt Nr RPMA.10.01.01-14-7289/16-02 Powiedz mi a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem - nowe kompetencje uczniów i nauczycieli w Gminie i Mieście Przasnysz współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Priorytetu X Edukacja dla rozwoju regionu Działania 10.1 Edukacja ogólna (w tym w szkołach zawodowych)
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 650080-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Przasnysz, Krajowy numer identyfikacyjny 52594900000,
ul. ul. Jana Kilińskiego
2,
06-300
Przasnysz, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
29 7564900, e-mail
zpim@przasnysz.um.gov.pl, faks
29 7564939.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych, sprzętu komputerowego i multimediów dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 2 i Szkoły Podstawowej nr 3 w Przasnyszu ( 3 części)
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych, sprzętu komputerowego i multimediów dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 2 i nr 3 w Przasnyszu w ramach realizowanego Projektu nr RPMA.10.01.01-14-7289/16-02 Powiedz mi a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem - nowe kompetencje uczniów i nauczycieli w Gminie i Mieście Przasnysz. Zamówienie swoim zakresem obejmuje: - zakup, dostawę pomocy dydaktycznych, materiałów biurowych, sprzętu komputerowego oraz multimediów. - dwukrotnie uzupełnienia klocków do robotyki w ilości 10% w okresie trwania gwarancji - dotyczy Cz. 1 zamówienia. - serwis urządzeń komputerowych i multimediów w okresie gwarancji zgodnie z wymaganiami określonymi w karcie gwarancyjnej - dotyczy Cz. III zamówienia koszt serwisu obejmuje dojazd do narzędzi i sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia: a) przeglądów gwarancyjnych zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń i wykonanie czynności konserwacyjnych. b)szczegółowego przeglądu i wykonania czynności konserwujących przed końcem gwarancji producenta urządzeń oraz zlecenie - w miarę potrzeb - wykonania napraw gwarancyjnych. c)naprawy gwarancyjne na warunkach określonych w karcie gwarancyjnej urządzeń. Koszt serwisu nie obejmuje cen materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych nie objętych gwarancją, których konieczność wymiany będzie stwierdzona w czasie przeglądu. Wydatki z tego tytułu leżą po stronie Zamawiającego. Zamówienie zostało podzielone na 3 części. Część 1 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych. Część 2 Zakup i dostawa materiałów biurowych. Część 3 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego. Wykonawca może złożyć ofertę na całe zamówienie lub na wybrane części. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz elementów - dla każdej części oddzielnie. UWAGA W załączniku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający przedstawił parametry jakich należy utrzymać poszczególne elementy objęte przedmiotem niniejszego zamówienia Zamawiający dopuszcza propozycję innych rozwiązań w tym dotyczących sprzętu i urządzeń multimedialnych, pod warunkiem uznania ich przez Zamawiającego za korzystne dla celu jekiemu mają służyć. UWAGA Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą posiadać odpowiednie certyfikaty potwierdzające zgodność z Polskimi Normami oraz Certyfikaty bezpieczeństwa.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV: 39162000-5, 32322000-6, 39162110-9, 48190000-6, 37524100-8, 48520000-9, 39162200-7, 48000000-8, 30213100-6, 38653400-1, 38652100-1, 38651000-3, 38200000-7, 30190000-7, 39162000-5, 39162110-9, 30192000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych. |
|
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Wykonawca uchylił się od podpisania umowy w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. |
|
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów biurowych |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16188.62
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biur - POL Zbigniew Sobień
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
26662.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz multimediów |
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
80829.69
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biur - Pol Zbigniew Sobień
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
114722.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przasnyszu.
- Dostawa energii elektrycznej w ramach usługi kompleksowej dla Gminy Przasnysz oraz podległych jednostek na potrzeby zasilania lokali i budynków oraz oświetlenia ulicznego
- Zakup wyposażenia do Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy "Opoka" w Przasnyszu
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych
- Zakup zabawek i pomocy dydaktycznych dla Żłobka Miejskiego w Przasnyszu
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Przasnyszu oraz odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu sprzedażowego wraz z osprzętem i oprogramowaniem w ramach realizacji inwestycji pn. "Budowa budynku Studia (studia nagrań) jako I etapu"
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" W GMINIE GRUNWALD
- Cyberbezpieczny samorząd - poprawa systemu bezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Przytyku
- Zakup i dostawa symulatorów kolejowych jako doposażenia pracowni dróg i taboru kolejowego oraz pracowni sterowania ruchem kolejowym na potrzeby Zespołu Szkół Powiatowych w Drzewicy
- Dostawa sprzętu informatycznego (laptopy, monitory oraz drukarki) w podziale na 2 części
- Zakup, dostawa i wdrożenie systemu do backupu danych i disaster recovery dla Starostwa Powiatowego w Kamieniu Pomorskim z programu "Cyberbezpieczny Samorząd".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





