Ogłoszenie z dnia 2019-01-04
Ogłoszenie nr 510001480-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa Stadionu Miejskiego przy ul. Piłsudskiego w Ostrowie Wielkopolskim"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500302568-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500302653-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny 63197600000,
ul. Aleja Powstańców Wielkopolskich
18,
63400
Ostrów Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
062 5822400, 7366241, e-mail
radca@ostrow-wielkopolski.um.gov.pl, faks
625 918 206.
Adres strony internetowej (url): www.umostrow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa Stadionu Miejskiego przy ul. Piłsudskiego w Ostrowie Wielkopolskim"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WRM.RZP.271.61.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa Stadionu Miejskiego przy ul. Piłsudskiego w Ostrowie Wielkopolskim". Celem przedmiotowych robót budowlanych jest wykonanie zgodnie z przepisami i prawa i tzw. wiedzą techniczną: - modernizacji - remontu trybuny ziemnej zlokalizowanej na odcinku pomiędzy trybuną gości a wjazdem na stadion miejski - zgodnie z foto nr 1. W ramach inwestycji będą przeprowadzone: -roboty remontowe polegające na wymianie istniejących trybun - siedziska drewniane deskowe zamontowane na betonowych nogach zagłębionych w gruncie, na trybuny ziemne żelbetowe z krzesełkami z barwionego w masie polipropylenu w kolorze białym oraz czerwonym , wraz z budową schodów i utwardzeniem terenu. Zamawiający wymaga podczas robót rozbiórkowych demontażu desek siedziskowych i złożenie ich w stanie nieuszkodzonym w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Deski powinny być ułożone w stertach umożliwiających ich transport i rozładunek, zabezpieczone np. taśmami stalowymi lub w inny sposób gwarantujący stabilność sterty. W ramach w/w inwestycji planuje się wykonanie 12 rzędów trybun ziemnych. - roboty remontowe związane z wykonaniem nowych ścian oporowych przy trybunach, - roboty związane z montażem balustrad, -roboty remontowe polegające na remoncie utwardzenia korony - istniejące utwardzenie z asfaltu zostanie zastąpione nową powłoką asfaltową, -roboty polegające na wykonaniu schodów zewnętrznych, -roboty związane z wykonaniem ogrodzenia, -roboty związane z wykonaniem odwodnienia dla remontowanych trybun - ułożenie rurociągu drenarskiego rozsączającego, rurociągów PVC160, odwodnienia liniowego, montaż studzienek drenarskich. Roboty związane z odwodnieniem należy wykonać w zakresie objętym etapem 3, z zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga zabezpieczenia zakończeń rurociągów i innych elementów w taki sposób aby zabezpieczały one system przed zanieczyszczeniami i umożliwiały kontynuowanie robót w kolejnych etapach. - roboty związane z przesunięciem latarni w obrębie remontowanych trybun.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45262300-4, 45262310-7, 45110000-1, 45320000-6, 45262400-5, 45233000-9, 45310000-3, 45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
W dniu 19.12.2018 r. wprowadzono kolejne ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 500303646-N-2018.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2534620.87
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2892124.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 555021.35 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej reki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona w obliczeniu jego wartości. Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający udziela zamówienia z wolnej ręki z uwagi na spełnienie wszystkich warunków wynikających z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych. 1. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego pod nazwą wykonanie robót budowlanych pn: ,,Przebudowa Stadionu Miejskiego przy ul. Piłsudskiego w Ostrowie Wielkopolskim". 2. Od udzielenia zamówienia podstawowego nie minęły trzy lata. Zamawiający udzielił zamówienia podstawowego zgodnie z umową WIG.RZP.272.001.2017 w dniu 10 stycznia 2017 roku . 3. Zamówienie będzie powierzone do wykonania Wykonawcy zamówienia podstawowego tj. Przedsiębiorstwu Budownictwa Ogólnego sp. z o. o. ul. Staroprzygodzka 117, 63-400 Ostrów Wielkopolski. 4. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosiła 1 632 936,98 zł netto. W ogłoszeniu o zamówieniu nr 362566-2016 z dnia 8.12.2016r. przewidziano zamówienia polegające na powtórzeniu robót, łącznie do wysokości 420% wartości zamówienia (tj. 6.858.335,32 zł netto). Dotychczas udzielono zamówień na podstawie art. 67 ust.6 PZP o wartości zamówienia na kwotę 2.099.482,00 netto co stanowi 128% zamówienia podstawowego. Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia w trybie z wolnej ręki wynosi 2.534.620,87 netto, co stanowi 155% przyjętej kwoty. 5. Udzielenie zamówienia jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jakie były wykonane w ramach zamówienia podstawowego. tj. wykonanie robót rozbiórkowych, murowych, konstrukcyjnych, izolacyjnych, nawierzchni - związanych z remontem trybun oraz budową schodów na odcinku pomiędzy trybuną gości a wjazdem na Stadion Miejski.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa narzędzi chirurgicznych i części zużywalnych z przeznaczeniem dla Bloku Operacyjnego .
- Budowa drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wielkopolskim
- zakup energii elektrycznej dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Dostawa testów paskowych, materiałów kontrolnych do oznaczeń poziomu glikozy wraz z dzierżawą glukometrów z informatycznym systemem nadzorującym.
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Bursy Szkolnej im. Stefana Rowińskiego w Ostrowie Wielkopolskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





