eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiUSŁUGI POCZTOWE ZWIĄZANE Z WYSYŁKĄ KORESPONDENCJI W OKRESIE OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31 GRUDNIA 2020 ROKU NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM



Ogłoszenie z dnia 2020-01-07

Ogłoszenie nr 510001468-N-2020 z dnia 07-01-2020 r.

Powiat Tomaszowski: USŁUGI POCZTOWE ZWIĄZANE Z WYSYŁKĄ KORESPONDENCJI W OKRESIE OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31 GRUDNIA 2020 ROKU NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 6364344-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Tomaszowski, Krajowy numer identyfikacyjny 59064845100000, ul. ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 447 242 127, e-mail zamowienia@powiat-tomaszowski.pl, faks 44 725 28 01.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat-tomaszowski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGI POCZTOWE ZWIĄZANE Z WYSYŁKĄ KORESPONDENCJI W OKRESIE OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31 GRUDNIA 2020 ROKU NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.43.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczenia i doręczania przesyłek listowych oraz paczek pocztowych i zwrotów niedoręczonych w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2020 roku dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Św. Antoniego 41. 3. W zależności od potrzeb tutejszego Urzędu Zamawiający zastrzega sobie prawo do nadania w okresie obowiązywania umowy przesyłek pocztowych i paczek innych niż wymienione w pkt 2. Usługi te będą świadczone prze Wykonawcę według obowiązującego cennika Wykonawcy w dniu nadania przesyłek i paczek. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jednym punktem nadawczym w miejscowości, w której znajduje się siedziba główna Zamawiającego oraz punktami odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych). 5. W przypadku, gdy punkt wysyłki korespondencji będzie oddalony od siedziby Zamawiającego w odległości powyżej 1 km, upoważniony przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest do odbioru z kancelarii Starostwa Powiatowego, mieszczącej się w siedzibie Zamawiającego w Tomaszowie Mazowieckim przy ulicy Św. Antoniego 41, przesyłek oraz paczek przygotowanych do wysłania raz dziennie, w dni robocze, w godzinach między 14.30 a 15.00. 6. W przypadku gdy punkt wysyłki korespondencji będzie znajdował się w odległości poniżej 1 km od siedziby tut. Urzędu , Zamawiający zobowiązany jest do dostarczenia przesyłek oraz paczek pocztowych do punktu nadawczego Wykonawcy. 7. W przypadku gdy punkt odbioru korespondencji będzie oddalony od siedziby Zamawiającego w odległości powyżej 1 km, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do kancelarii tut. Urzędu przesyłek pocztowych raz dziennie, w dni robocze, w godzinach między 10.00 a 11.00. 8. W przypadku gdy punkt odbioru korespondencji będzie znajdował się w odległości poniżej 1 km, upoważniony przedstawiciel Zamawiającego zobowiązany jest do odbioru przesyłek i zwrotów w siedzibie Wykonawcy. 9. Nadawanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia, następować będzie w tym samym dniu, w którym nastąpił odbiór przesyłek przez Wykonawcę. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia nadania przesyłek na dzień następny w przypadku uzasadnionych zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek ( nieprawidłowe opakowania, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów do dokumentów nadawczych z opisami na przesyłkach i braku możliwości ich wyjaśnienia z przedstawicielem Zamawiającego). 11. W każdym przypadku nieobecności adresata , przedstawiciel Wykonawcy pozostawi adresatowi zawiadomienie o próbie dostarczania przesyłki ( pierwsze awizo) zawierające wskazane miejsce i czas odbioru przesyłki przez adresata. Termin odbioru przesyłki przez adresata po pierwszym awizo ustala się na 7 dni ,licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia , a po upływie tego terminu w przypadku niepodjęcia przesyłki przez adresata wymagane jest wystawienie powtórnego zawiadomienia ( powtórne awizo) o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia pierwszego zawiadomienia. Po upływie czternastodniowego terminu nieodebrania przez adresata, przesyłka podlega zwrotowi z podaniem przyczyny nieodebrania. 12. Od Wykonawcy Zamawiający wymaga zapewnienie bezpłatnych formularzy potwierdzeń odbioru, z wyłączeniem formularzy zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego. 13. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listownych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Opakowanie przesyłek listowych stanowi odpowiednio zabezpieczona przez Zamawiającego zaklejona koperta. 14. Zamawiający zobowiązuje się do nadania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: a) dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do rejestru - książek nadawczych sporządzonych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla placówki nadawczej Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia będzie stanowić dla Zamawiającego potwierdzenie nadania przesyłki. b) dla przesyłek nierejestrowanych - nadawanie według zestawienia ilościowego przesyłek sporządzone w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla placówki nadawczej Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenia nadania danej partii przesyłek. 15. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na każdej nadawanej przesyłce listowej lub paczce w sposób trwały i czytelny nazwy odbiorcy wraz z jego adresem, rodzaju przesyłki (zwykła, polecona priorytet, ze zwrotnym poświadczeniem odbioru - ZPO ) oraz pełnej nazwy i adresu zwrotnego nadawcy. 16. Zamawiający będzie umieszczał oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu , nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą. Odbiór przesyłek przyjętych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę w prowadzonych rejestrach pieczęcią, podpisem i datą. 17. Odbiór przesyłek do wyekspediowania będzie każdorazowo potwierdzany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy poprzez umieszczenie pieczęci , podpisu i daty w pocztowej książce nadawczej - dla przesyłek rejestrowanych oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek - dla przesyłek zwykłych. 18. Wykonawca odpowiada za niewykonanie lub za nienależyte zrealizowanie usług pocztowych , chyba że spowodowane jest ono działaniem siły wyższej. 19. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną , jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania. 20. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od jej nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację, nie może przekroczyć - 30 dni dla przesyłek krajowych oraz 90 dni dla przesyłek zagranicznych - od dnia otrzymania reklamacji. 21. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości przesyłek, jak i ich rodzaje. Ilość poszczególnych rodzajów przesyłek może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, że wartość tych przesyłek nie przekroczy wartości przedmiotu zamówienia. 22. Zamawiający za okres rozliczeniowy do fakturowania uznaje miesiąc kalendarzowy. 23. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania ilości przesyłek podanych w pkt 2 i z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 64.11.00.00 - Usługi pocztowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: USŁUGI POCZTOWE ZWIĄZANE Z WYSYŁKĄ KORESPONDENCJI W OKRESIE OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31 GRUDNIA 2020 ROKU NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 178105.65
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Poczta Polska Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rodziny Hiszpańskiej nr 8
Kod pocztowy: 00-940
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 201533.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 201533.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 201533.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.