Ogłoszenie z dnia 2020-01-07
Ogłoszenie nr 510001265-N-2020 z dnia 07-01-2020 r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej: ŚWIADCZENIE SCHRONIENIA I WYŻYWIENIA OSOBOM BEZDOMNYM - KLIENTOM GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KARTUZACH W OKRESIE OD 01 STYCZNIA 2020 ROKU DO 31 GRUDNIA 2020 ROKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 5502622444-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 19023213100000,
ul. ul. Hallera
1,
83-300
Kartuzy, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 812 631, e-mail
gops@poczta.kartuzy.pl, faks
586 812 631.
Adres strony internetowej (url): www.gops.kartuzy.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE SCHRONIENIA I WYŻYWIENIA OSOBOM BEZDOMNYM - KLIENTOM GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KARTUZACH W OKRESIE OD 01 STYCZNIA 2020 ROKU DO 31 GRUDNIA 2020 ROKU
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.3.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie Usług Schronienia i Wyżywienia Osobom Bezdomnym - Klientom Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kartuzach w okresie od 01 stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020 roku. 2. Usługi, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca, w zależności od potrzeb Zamawiającego, będzie świadczył w dni robocze, dni wolne od pracy, święta, w ciągu całej doby (24 godziny/doba), czyli również w godzinach nocnych. 2. Do zadań wykonawcy w zależności od rodzaju usług (rodzaju schronienia) będzie należało, zapewnienie niezbędnych warunków socjalnych, prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc przy załatwianiu podstawowych spraw życiowych, wzmocnienie aktywności i samodzielności, zapewnienia opieki dla bezdomnych osób dorosłych i ich dzieci skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kartuzach. Osoby kierowane do schroniska to w szczególności mężczyźni, osoby niepełnosprawne, starsze wymagające specjalistycznego wsparcia (w szczególności wsparcia ze strony pracownika socjalnego, psychologa, terapeuty, usług opiekuńczych) lub terapii dla uzależnionych od alkoholu. Przedmiotowy przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego podzielony na 3 części. Zadanie 1 Schronisko dla chorych i niepełnosprawnych mężczyzn z usługami opiekuńczymi - zapewnienie schronienia dla szacunkowej ilości 4 mężczyzn będących osobami chorymi, niepełnosprawnymi w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. z min. trzema posiłkami dziennie w tym jednym gorącym. Schronisko winno zapewnić opiekę pielęgniarsko-medyczną oraz usługi opiekuńcze osobom tego wymagającym oraz prowadzić pracę socjalną mającą na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych. Zadanie 2 Schronisko dla mężczyzn - zapewnienie schronienia dla szacunkowej ilości 2 bezdomnych mężczyzn okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. z min. trzema posiłkami dziennie w tym jednym gorącym. Schronisko winno prowadzić pracę socjalną mającą na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwijać lub wzmacniać aktywność i samodzielność a przede wszystkim aktywizować zawodowo re integrować społecznie, zapewniać niezbędne warunki socjalne, a także podejmować działania w zakresie terapii uzależnień. Zadanie 3 Ogrzewalnia - zapewnienie miejsca dla szacunkowej ilości 8 osób (łącznie kobiet i mężczyzn) w placówce typu ogrzewalnia (bez posiłku) w okresie 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. Ogrzewalnia musi się znajdować na terenie miasta Kartuzy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 85.31.10.00 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Schronisko dla chorych i niepełnosprawnych mężczyzn z usługami opiekuńczymi |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
102200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Socjalna Kaszubska Ostoja
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
102200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Schronisko dla mężczyzn |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Socjalna Kaszubska Ostoja
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy:
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
7000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Ogrzewalnia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Socjalna Kaszubska Ostoja
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Podczas negocjacji z Wykonawcą ustalono, iż z uwagi na brak na dzień przeprowadzenia negocjacji i zawarcia umowy, osób potrzebujących pomocy w formie skierowania do Schroniska dla mężczyzn, niniejsza część zamówienia (jeżeli zaistnieje taka konieczność) realizowana będzie na podstawie art. 48a ust. 2e ustawy o pomocy społecznej. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 14) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843; dalej Pzp) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-3a, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający wspólnie z innymi zamawiającymi, o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4, sprawuje nad daną osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, przy czym wspólne sprawowanie kontroli ma miejsce, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
- w skład organów decyzyjnych kontrolowanej osoby prawnej wchodzą przedstawiciele wszystkich uczestniczących zamawiających, z zastrzeżeniem, że poszczególny przedstawiciel może reprezentować więcej niż jednego zamawiającego,
- uczestniczący zamawiający mogą wspólnie wywierać dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje kontrolowanej osoby prawnej,
- kontrolowana osoba prawna nie działa w interesie sprzecznym z interesami zamawiających sprawujących nad nią kontrolę,
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiających sprawujących nad nią kontrolę lub przez inne osoby prawne kontrolowane przez tych zamawiających,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego;
Powyżej przedstawiony stan faktyczny ma miejsce i wyczerpuje przesłanki przewidziane w art. 67 ust. 1 pkt 14) Pzp, na podstawie których możliwe jest udzielenie zamówienia publicznego w trybie wolnej ręki (zamówienie in-house) Spółdzielni Socjalnej Kaszubska Ostoja, w której Gmina Kartuzy posiada wspólnie z innym zamawiającym 100% udziałów.
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej na drogach powiatowych powiatu kartuskiego
- Zakup sprzętu komputerowego do zajęć w ramach projektu "Kształcenie w młodości- sukcesem w przyszłości".
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie 2 rejonów Gminy Kartuzy w sezonie zimowym 2025-2026.
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Kartuzach.
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów uczęszczających do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Kartuzy w ramach sieci regularnych przewozów autobusowych o charakterze publicznym
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w Sianowie - etap 2.
więcej: przetargi w Kartuzach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.