Ogłoszenie z dnia 2019-01-04
Ogłoszenie nr 510001165-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.
Gmina Sośnicowice: Budowa odcinka drogi ulicy Kasztanowej i ulicy Słonecznej w Rachowicach - projekt
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 655003-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sośnicowice, Krajowy numer identyfikacyjny 53994000000,
ul. Rynek
19,
44153
Sośnicowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 2387191 w. 330, e-mail
um@sosnicowice.pl, faks
322 387 550.
Adres strony internetowej (url): http://sosnicowice.i-gmina.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa odcinka drogi ulicy Kasztanowej i ulicy Słonecznej w Rachowicach - projekt
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-38/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Lokalizacja zadania: 44-153 Sośnicowice, teren gminy Sośnicowice - Tworóg Mały, ulica Leśna i Polna. 2. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej pt.: "Budowa odcinka drogi ulicy Kasztanowej i ulicy Słonecznej w Rachowicach - projekt." na działkach stanowiących własność komunalną gminy Sośnicowice. 3. Opracowanie dokumentacji należy prowadzić w oparciu o zastosowanie ustawy o drogach publicznych. 4. Zakres projektu winien uwzględniać: a) Budowę drogi o nawierzchni bitumicznej wraz z odwodnieniem na długości: - ulicy Kasztanowej: około 160 mb, - ulicy Słonecznej: około 430 mb, z uwzględnieniem zjazdów do posesji ewentualnie mijanek (przebieg zaznaczony na załączonym podkładzie mapowym - załącznik nr 9), b) aktualizację mapy zasadniczej, c) odwodnienie drogi, d) wszystkie niezbędne do realizacji pozwolenia i uzgodnienia, na podstawie której Zamawiający uzyska decyzję pozwolenia na budowę lub właściwy organ nie wniesie sprzeciwu do zgłoszenia robót, e) szerokość pasa drogowego w liniach rozgraniczających: w granicach działki o numerze ewidencyjnym 164; 135 i 1152/162, arkusz 11, obręb Rachowice, położonej w Rachowicach oraz działce o numerze ewidencyjnym 467/163, arkusz 11, obręb Rachowice, f) szerokość nawierzchni jezdni: 5,0m, g) kategoria obciążenia ruchem: KR2, h) klasa drogi: KD, gminna, i) rodzaj nawierzchni jezdni drogi: nawierzchnia bitumiczna. 5. Na czas budowy drogi należy sporządzić projekt czasowej organizacji ruchu, który winien być zaopiniowany przez Komendę Miejską Policji oraz zatwierdzony przez Starostę Gliwickiego - pełniącego funkcję organu zarządzającego ruchem. Przed uzyskaniem pozwolenia na budowę należy z zarządcą drogi uzgodnić projekt budowlany w zakresie dotyczącym budowy drogi. 6. Dodatkowo należy dołączyć projekt docelowej organizacji ruchu, który winien stanowić integralną część dokumentacji technicznej. Projekt organizacji ruchu wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (D.U. Nr 177 poz. 1729). 7. Projekt, który należy złożyć w 2 egz. winien spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. nr 120 poz.1133). 8. Wymagania Zamawiającego do zawartości opracowania: 8.1. Projekt budowlany: a) projekt zagospodarowania terenu, b) projekt architektoniczno-budowlany, 8.2. Projekt wykonawczy branży drogowej: 8.3. Projekt wykonawczy branży elektrycznej (fakultatywnie) 8.4. Projekt budowlany branży kanalizacyjnej 8.5. Przedmiar robót 8.6. Kosztorys inwestorski 8.7. Specyfikacje techniczne 8.8. Badania geotechniczne i określenie warunków gruntowo-wodnych 8.9. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 8.10. Projekt zmiany organizacji ruchu na czas budowy 8.11. Projekt docelowej organizacji ruchu 8.12. Inwentaryzacja zadrzewienia kolidującego z rozwiązaniami projektowymi i plan wyrębu 8.13. Operat wodno-prawny 8.14. Pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót. 8.15. Wersja elektroniczna całości dokumentacji na nośniku elektronicznym. Wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotem zamówienia ponosi Wykonawca, w szczególności Wykonawca na własny koszt i ryzyko dokonuje zakupu materiałów, usług oraz ponosi koszty opłat administracyjnych, jak również opłaca pracowników zatrudnionych przy realizacji przedmiotu zamówienia. Jeżeli w związku z realizacją prac stanowiących przedmiot zamówienia powstanie obowiązek uiszczenia jakiejkolwiek należności: podatkowej, administracyjnej lub skarbowej, Wykonawca z obowiązuje się uiścić ją we właściwym urzędzie w terminie określonym w obowiązujących przepisach prawa. Z tego tytułu nie przysługuje mu żadne roszczenie od Zamawiającego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do konsultacji i uzgodnień rozwiązań projektowych z Zamawiającym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV: 71242000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19000
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FDELITA Piotr Frosztęga
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23370
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie świadczeń zdrowot..
- "BUDOWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ NA TERENIE GMINY NIECHLÓW"
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- "Przebudowa i remont dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowe Ostrowy wraz z modernizacją infrastruktury technicznej drogowej"
- OPRAC. KOMPL. DOK. PROJ.DLA ZAD.PN.ROZBUDOWA DR.POW. 1514C MĄKOWARSKO-SOKOLE KUŹNICA-KORONOWO W RAM. ZAD.:ROZWÓJ TRAS TURYST. POPRZEZ BUDOWĘ ŚCIEŻKI ROW. SOKOLE KUŹ.-KORONOWO WRAZ Z PEŁ. NADZ.AUTOR.
- Zaprojektowanie i budowa kompleksu basenów letnich z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem u zbiegu ul. Wyszyńskiego i Granicznej w Mińsku Maz. na podstawie koncepcji architektonicznej i PFU
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.