Ogłoszenie z dnia 2019-01-03
Ogłoszenie nr 510000365-N-2019 z dnia 03-01-2019 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Przychodnia Miejska: Zakup komputerów na potrzeby SP ZOZ Przychodnia Miejska w Pieszycach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 651441-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Przychodnia Miejska, Krajowy numer identyfikacyjny 89110048000000,
ul. ul. Królowej Jadwigi
1,
58250
Pieszyce, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
748 367 227, e-mail
spoz_pieszyce@poczta.onet.pl, faks
748 367 227.
Adres strony internetowej (url): www.przychodniapieszyce.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup komputerów na potrzeby SP ZOZ Przychodnia Miejska w Pieszycach
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 6.2/11/2/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa czterech komputerów na potrzeby SP ZOZ Przychodnia Miejska w Pieszycach szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ pn. "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia". 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 30213000-5 - Komputery osobiste 30232110-8 - Drukarki laserowe 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. dostawę i transport do siedziby Zamawiającego oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia; b. udzielenie gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). 4. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia: a) oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych itp., sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do użytkowania, wyprodukowany nie wcześniej niż w I półroczu 2017r.; b) Termin zapłaty za przedmiot zamówienia - 30 dni od daty złożenia faktury zgodnej z warunkami umowy w siedzibie Zamawiającego; c) Oferowany przedmiot umowy musi spełniać wymogi Zamawiającego podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w pełni spełniać wymagania funkcjonalne zgodnie z jego przeznaczeniem.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5
Dodatkowe kody CPV: 30232110-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15679.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Xcomp Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19285.17
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 4 części
- "Sprzedaż i dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Skarżysku-Kamiennej"
- Zakup laptopów, urządzeń peryferyjnych oraz akcesoriów komputerowych
- Zakup sprzętu w ramach Narodowej Strategii Onkologicznej pn. "Zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej" w 2025 r. (Drukarki) na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Archiwum Państwowego we Wrocławiu
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej Prokuratur Rejonowych
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





