Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-17
Strzelce Opolskie: Remont zabytkowego obiektu Ratusza w Strzelcach Op. - remont elewacji frontowej (fronty skrzydeł bocznych Ratusza)
Numer ogłoszenia: 50997 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzelce Opolskie , pl. Myśliwca 1, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4049338, faks 077 4614422.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelceopolskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont zabytkowego obiektu Ratusza w Strzelcach Op. - remont elewacji frontowej (fronty skrzydeł bocznych Ratusza).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polegać będzie na przeprowadzeniu kolejnego etapu remontu elewacji Ratusza w Strzelcach Opolskich, tj. frontów skrzydeł bocznych ściany północno-zachodniej (frontowej) Ratusza, zgodnie z dokumentacją projektową. Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie nowych tynków (wielowarstwowych) z dwukrotnym malowaniem farbami sylikonowymi (ok. 352 m2), wykonanie okapów, rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich z blachy miedzianej, wykonanie iluminacji oraz zapewnienie kierownika budowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca spełniający wszystkie warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, tj. wykonawca który: posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunki udziału spełni wykonawca, który złoży wraz z ofertą wszystkie, wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa, z których wynikać będzie, że: wykonał (zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej trzy roboty ogólnobudowlane, każda o wartości nie mniejszej niż 300000zł, oraz dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia, o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania oraz następujące dokumenty: wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wskazane w wykazie roboty zostały należycie wykonane); wykaz osób, którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz jeżeli zasadne, pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; uprawnienia budowlane osoby, która obejmie funkcję kierownika budowy wraz z aktualnym, co najmniej na dzień składania ofert; zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.strzelceopolskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 47-100 Strzelce Opolskie; pl. Myśliwca 1 (referat Zamówień Publicznych).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2009 godzina 08:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 1 - kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Dostawa kardiotokografów wraz z integracją z istniejącym w Szpitalu systemem centralnego monitoringu okołoporodowego EDAN
- Wykonanie dokumentacji projektowych dla zadania pn. Budowa przyszkolnych sal sportowych przy PSP nr 4 w Strzelcach Opolskich, przy ZPO w Dziewkowicach i przy ZPO w Rozmierce
- "Remont dwóch lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Powstańców Śląskich 24/2 oraz 24/4 w Strzelcach Opolskich"
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie Pawilonu Gruźlicy i Chorób Płuc na potrzeby pacjentów chorób zakaźnych i niezakaźnych - ETAP II
- Wymiana dźwigów osobowych w budynku zlokalizowanym przy ul. Drzymały 30 w Pruszkowie
- Przebudowa i rozbudowa budynku usługowego w związku ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o funkcji kulturowej, na działce nr 756 obręb Linia, gmina Linia
- Modernizacja węzła cieplnego,zewnętrznej instalacji sieci cieplnej,głównej linii zasilającej tlenu medycznego wraz z uzupełniającymi pracami modernizacyjnymi w hydroforni na terenie NIGRiR w Warszawie
- Rozbudowa biokompostowni w Gminie Dzierzgoń wraz z wyposażeniem
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" robót remont. wybranych pom. na p. I wg załączonej koncepcji wraz z remontem dachu i przebudową inst. elektroen. i hydrant. p.poż. w bud. Stołówki Centr PW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.