Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-02-01
Og³oszenie nr 508830-N-2019 z dnia 2019-02-01 r.
Rewitalizacja sp. z o.o.: Remont i przebudowa kamienic na obszarze Miasta Kazimierzowskiego w Radomiu przy ul. Rynek 12 i Wa³owej 22 wraz z otoczeniem
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt wspó³finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VI "JAKO¦Æ ¯YCIA" Dzia³ania 6.2 "REWITALIZACJA OBSZARÓW ZMARGINALIZOWANYCH" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Rewitalizacja sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
67297100000000, ul.
Ma³a
3
,
26-600
Radom, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
483 830 855, , e-mail
rewitalizacja@rewitalizacja.radom.pl, , faks
483 830 855.
Adres strony internetowej (URL): www.rewitalizacja-radom.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Spó³ka z o.o.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.rewitalizacja-radom.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.rewitalizacja-radom.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi byæ przygotowana w jêzyku polskim, pisemnie na papierze, pismem czytelnym przy u¿yciu no¶nika pisma nieulegaj±cego usuniêciu bez pozostawienia ¶ladów. Wszelkie wymagane dokumenty za³±czone do oferty sporz±dzone w jêzykach obcych s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. Zamawiaj±cy nie dopuszcza z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej.
Adres:
Sporz±dzone w ww. sposób oferty nale¿y sk³adaæ: Rewitalizacja Sp. z o.o.; 26-600 Radom, ul. Grodzka 8, I piêtro - hol g³ówny (sekretariat)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Remont i przebudowa kamienic na obszarze Miasta Kazimierzowskiego w Radomiu przy ul. Rynek 12 i Wa³owej 22 wraz z otoczeniem
Numer referencyjny:
1/2019/ZP
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont (wyremontowanie 13 lokali mieszkalnych i 1 lokal us³ugowy) i przebudowa kamienic na obszarze Miasta Kazimierzowskiego w Radomiu przy ul. Rynek 12 i Wa³owej 22 wraz z otoczeniem. Przedmiotowe zamierzenie inwestycyjne dotyczy zespo³u budynków przy ul. Wa³owej 22 i ul. Rynek 12 w Radomiu wpisane do rejestru zabytków by³ego województwa radomskiego prawomocn± decyzj± Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Radomiu z dnia 06.09.1983r. pod nr rejestru 228/A/83. Natomiast teren inwestycji znajduje siê na obszarze zabytkowego zespo³u urbanistyczno-architektonicznego miasta Radomia wpisanego do rejestru zabytków by³ego województwa radomskiego prawomocn± decyzj± Wojewódzkiego konserwatora Zabytków w Radomiu z dnia 14.09.1989r. pod nr rejestru 410/A/89, oraz w strefie ochrony archeologicznej. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: 1) Lista prac w budynku Rynek 12 w Radomiu wraz z oficynami: - Podbicie (wzmocnienie) fundamentów zwi±zane z pog³êbieniem piwnic w budynku przy ul. Rynek 12. - Poszerzenie podbicia fundamentów zwi±zane z doci±¿eniem ¶cian po wymianie stropów w budynku ul. Rynek 12 i oficynach. - Uzupe³nienie ewentualnych braków w ¶cianach istniej±cych i dobudowa nowych ¶cian w oficynach zwi±zanych ze zmian± geometrii klatek schodowych i zmian± uk³adu stropów. - Osuszanie, odgrzybienie, usuniêcie zasolenia, fundamentów i ¶cian budynku . Zastosowanie systemowych rozwi±zañ. - Wykonanie nowych posadzek w piwnicach oraz na parterach niepodpiwniczonych czê¶ci budynków. - Wymiana stropów w budynku kamienicy i oficyn. - Zmiana uk³adu funkcjonalnego pomieszczeñ mieszkalnych, us³ugowych oraz piwnic (likwidacja oraz budowa ¶cian dzia³owych - brak ingerencji w ¶ciany konstrukcyjne). - Wzmocnienie lub wykonanie od podstaw balkonów z uwagi na zbyt du¿e ugiêcie. - Zmiana geometrii i rozwi±zañ technologicznych klatek schodowych oficyn (brak ingerencji w ¶ciany konstrukcyjne). - Wzmocnienie lub wymiana nadpro¿y. - Klamrowanie ewentualnych zarysowañ ¶cian (podlega ocenie po usuniêciu istniej±cych tynków). - Wymiana wiê¼by i pokrycia w budynku kamienicy Rynek 12 i oficyn. - Wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. - Przemurowanie kominów z ewentualn± wymian± ich konstrukcji ponad dachem oficyn na przewody oddylatowane od s±siadów (likwidacja czê¶ci kominów dymowych w zwi±zku ze zmian± rodzaju ogrzewania). - Wykonanie nowych przewodów wentylacji grawitacyjnej. - Remont schodów zewnêtrznych. - Wykonanie opasek wokó³ budynków. - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na drewnian± skrzynkow± z pakietem termicznym, z zachowaniem pierwotnych wymiarów i podzia³ów. - W zale¿no¶ci od potrzeb - naprawa lub wymiana tynków. Malowanie farbami silikonowymi. Na ¶cianach coko³owych oraz zawilgoconych wykonanie tynków renowacyjnych. Zastosowanie systemowego rozwi±zania jednego producenta. - Naprawa lub w przypadku ubytków odtworzenie gzymsów, detali architektonicznych wsporników, balustrad balkonów itp. - Wymiana wewnêtrznych instalacji wod-kan., c.o. (zmiana ogrzewania na zasilanie z sieci miejskiej), elektrycznej - przy jednoczesnej likwidacji wszystkich przewodów prowadzonych na elewacjach. - Zabezpieczenie oraz w razie konieczno¶ci wymiana uszkodzonych elementów drewnianych czê¶ci gospodarczej oficyny zachodniej. - Zagospodarowanie placu budowy. 2) Lista prac w budynku Wa³owa 22 w Radomiu: - Osuszanie, odgrzybienie, usuniêcie zasolenia, fundamentów i ¶cian piwnic budynku - Zastosowanie systemów- Uzupe³nienie ewentualnych braków w ¶cianach w ¶cianach piwnic. - Zabezpieczenie antykorozyjne a w razie potrzeby wymiana elementów stalowych podpieraj±cych strop nad piwnic±. - Wykonanie nowych posadzek w piwnicach oraz na parterach niepodpiwniczonych czê¶ci budynków. - Remont schodów wej¶ciowych do piwnic. - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. - Wykonanie instalacji C.O. - Zagospodarowanie placu budowy. UWAGA: w opinii Zamawiaj±cego dla robót wchodz±cych w sk³ad przedmiotu zamówienia nale¿y zastosowaæ stawkê VAT w wys. 8%. Zamawiaj±cy przypomina równocze¶nie, i¿ zgodnie z przepisami prawa ustalenie w³a¶ciwej stawki podatku pozostaje po stronie Wykonawcy, a wskazana wy¿ej wysoko¶æ stawki ma jedynie charakter pomocniczy. 2.1a. Wykonawca kalkuluj±c cenê ofertow± a nastêpnie prowadz±c roboty, zobligowany jest do uwzglêdnienia harmonogramu wysiedleñ, oraz tego, i¿ nie mo¿e prowadziæ prac utrudniaj±cych funkcjonowanie mieszkañców i u¿ytkowników, w przypadku zasiedlonych lokali. W/w harmonogram wysiedleñ przedstawia siê nastêpuj±co: - I etap - wysiedlenia do koñca I kwarta³u 2019 roku (budynek frontowy Rynek 12 i oficyna zachodnia), - II etap - wysiedlenia do koñca II kwarta³u 2019 roku (oficyna wschodnia). 2.2. W/w zakres robót nale¿y wykonaæ zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególno¶ci zgodnie ze stanowi±cymi za³±czniki do niej dokumentacj± projektow±, specyfikacj± techniczn± oraz przedmiarem robót. Uwaga: Je¿eli w SIWZ lub w za³±cznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana zosta³a nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie b±d¼ rozwi±zanie wskazuj±ce na konkretnego producenta w stosunku do okre¶lonych materia³ów, urz±dzeñ, itp. Zamawiaj±cy -zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktowaæ takie wskazanie jako przyk³adowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materia³ów, urz±dzeñ, rozwi±zañ itp. równowa¿nych o parametrach nie gorszych ni¿ wskazane. Zamawiaj±cy anuluje wszelkie nazwy producenta itp. je¿eli wystêpuj± w dokumentacji przetargowej (nie s± one obowi±zuj±ce dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzysz±ce oraz roboty tymczasowe nie objête dokumentacj± projektow± i przedmiarem robót konieczne do uwzglêdnienia: - Zajêcie pasa drogowego, - Opracowanie projektu organizacji robót na placu budowy, - Projekt przygotowania placu budowy, - Organizacja i zabezpieczenie placu budowy, - Uporz±dkowanie terenu objêtego placem budowy, - Obs³uga geodezyjna ca³ej budowy, - Obs³uga geotechniczna ca³ej budowy, - Inwentaryzacja geodezyjna, - Inwentaryzacja powykonawcza powierzchni u¿ytkowych budynku, - dokumenty niezbêdne do uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie (Sanepid-wraz z badaniem wody, Stra¿ Po¿arna, Konserwator Zabytków itp.). oraz wszelkie inne prace nie objête w SIWZ, a konieczne do wykonania ze wzglêdu na sztukê budowlan±. 2.4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiêkszenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustaw± Pzp. 2.5. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia gwarancji jako¶ci na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiaj±cy wymaga, by osoby wykonuj±ce niesamodzielne czynno¶ci (tj. osoby nie bêd±ce kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty remontowe i renowacyjne (dot. fundamentów, ¶cian, posadzek, stropów) oraz roboty w zakresie okablowania elektrycznego i roboty instalacyjne (elektryczne, urz±dzeñ telekomunikacyjnych, systemów alarmowych i p.po¿., wod-kan., c.o.) by³y przez Wykonawcê -a tak¿e przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac by³by powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracê (na czas nieokre¶lony lub na czas okre¶lony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê powy¿szych wymagañ, oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ okre¶la projekt umowy (za³. do SIWZ). 4. Opis przedmiotu zamówienia sporz±dzono z uwzglêdnieniem wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników.
II.5) G³ówny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45311100-1 |
| 45311200-2 |
| 45314000-1 |
| 45312000-7 |
| 45312100-8 |
| 45332000-3 |
| 45331100-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-09-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcê, ¿e Wykonawca posiada na rachunku kwotê ¶rodków finansowych nie mniejsz± ni¿ 500.000,00 (s³ownie: piêæset tysiêcy) z³otych, lub ¿e posiada zdolno¶æ kredytow± na kwotê minimum 500.000,00 z³otych, lub ¿e ³±cznie z obydwu w/w ¼róde³ (posiada na rachunku i posiada zdolno¶æ kredytow±) dysponuje kwot± min. 500.000,00 z³otych.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcê, ¿e ten w ostatnich 5 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³:
- minimum 2 roboty budowlane, polegaj±ce na budowie, przebudowie b±d¼ remoncie obiektu kubaturowego (budynku) o warto¶ci ka¿dej z w/w robót min. 4.000.000,00 (s³ownie: cztery miliony) z³otych lub
- minimum 1 robotê budowlan± o warto¶ci min. 4.000.000,00 (s³ownie: cztery miliony) z³otych, polegaj±c± na budowie, przebudowie b±d¼ remoncie obiektu kubaturowego (budynku) wpisanego do rejestru zabytków lub zlokalizowanego w strefie ochrony konserwatorskiej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców dysponowania osobami które zapewni± kierowanie budow±, oraz robotami, tj. w szczególno¶ci:
- kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych,
- kierownik robót posiadaj±cy uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych i wentylacyjnych,
- kierownik robót posiadaj±cy uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
- kierownik robót posiadaj±cy uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych,
UWAGA I: dopuszcza siê potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu zarówno przez wykazanie dysponowania osobami odrêbnie dysponuj±cymi wszystkimi w/w uprawnieniami, jak i przez wykazanie mniejszej liczby osób ³±cznie spe³niaj±cych powy¿sze wymogi (np. kierownik robót posiadaj±cy uprawnienia dot. instalacji cieplnych i wentylacyjnych posiada równocze¶nie uprawnienia dot. instalacji wod-kan. itp.).
UWAGA II: dopuszcza siê kwalifikacje równowa¿ne, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiaj±cy wymaga by imiona i nazwiska w/w osób zosta³y przez Wykonawcê wskazane w ofercie.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; 2. Za¶wiadczenia w³a¶ciwego urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 3. Za¶wiadczenia Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; 4. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1-3. 5. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1-3 sk³ada odpowiednio do punktu dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: - nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu (dokument wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert), - nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci (dokument wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert). UWAGA: Wykonawca nie ma obowi±zku za³±czania w/w dokumentów do oferty (Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± bêdzie odrêbnie wzywany do ich z³o¿enia).
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
UWAGA: w przypadku potwierdzenia spe³nienia przedmiotowego warunku udzia³u w postêpowaniu za pomoc± dokumentu informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cego wysoko¶æ zdolno¶ci kredytowej Wykonawcy, ww. dokument musi jednoznacznie potwierdzaæ fakt posiadania zdolno¶ci kredytowej okre¶lonej (wymaganej) wysoko¶ci, a nie fakt posiadania przez Wykonawcê np. uprzednio przyznanego kredytu.
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (w przedmiotowym postêpowaniu w wykazie nale¿y wskazaæ robotê b±d¼ roboty potwierdzaj±ce spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu dot. posiadania zdolno¶ci technicznej i zawodowej),
3. Dowody okre¶laj±ce czy robota/roboty budowlane o których mowa w pkt 2 zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacja o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów dotycz±cych potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. Orygina³ dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na 2. Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, za³±czy do oferty O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu ka¿dego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada zobowi±zanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla ka¿dego z tych podmiotów odrêbnie. Dokument, z którego bêdzie wynikaæ zobowi±zanie podmiotu trzeciego powinien wyra¿aæ w sposób wyra¼ny i jednoznaczny wolê udzielenia Wykonawcy, ubiegaj±cemu siê o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywaæ w szczególno¶ci: a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcê, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolno¶ci dotycz±. Przyk³adowy wzór formularza zobowi±zania stanowi za³±cznik do SIWZ. 3. Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, sk³ada Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z pó¼n. zm.). Wzór o¶wiadczenia okre¶lony jest w za³. do SIWZ. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wymagane jest wniesienie wadium w wysoko¶ci 100.000,00 (s³ownie: sto tysiêcy 00/100) z³otych.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 80,00 |
| Okres udzielonej gwarancji jako¶ci | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany do umowy mog± dotyczyæ: 1) wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy: a) je¿eli dla nale¿ytego wykonania zamówienia konieczne bêdzie wykonanie robót zamiennych lub zaniechanie czê¶ci robót. Zmiana wynagrodzenia nast±pi w oparciu o postanowienia umowy (zapisy lit. a stosuje siê odpowiednio do pozosta³ych sytuacji okre¶lonych w niniejszym punkcie). Podstawê dla zaniechania robót, robót zamiennych lub dodatkowych stanowiæ mo¿e jedynie protokó³ konieczno¶ci, z którego wynikaæ bêdzie, ¿e wykonanie okre¶lonej czê¶ci robót zgodnie z dokumentacj± jest niemo¿liwe lub niecelowe lub konieczne jest wykonanie robót zamiennych albo dodatkowych z uwagi na wymogi sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, b±d¼ dodatkowe wytyczne konserwatorskie. Protokó³ konieczno¶ci powinien byæ podpisany co najmniej przez Wykonawcê, w tym kierownika budowy, Zamawiaj±cego, inspektora nadzoru oraz w razie potrzeby zmian w dokumentacji projektowej zawieraæ stanowisko projektanta o zasadno¶ci dokonania zmian w dokumentacji, b) w przypadku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT (zmiana dot. bêdzie zmiany wynagrodzenia z uwzglêdnieniem znowelizowanej stawki, w zakresie robót realizowanych po wej¶ciu w ¿ycie przedmiotowej zmiany stawki podatku), c) w przypadku gdy w trakcie wykonywania robót pojawi± siê na rynku nowe, nowocze¶niejsze, lub o wy¿szych parametrach u¿ytkowych urz±dzenia lub technologie, które lepiej bêd± zaspokajaæ potrzeby Zamawiaj±cego, lub gdy podczas wykonywania zamówienia pojawi³y siê okoliczno¶ci, których w trakcie sporz±dzania dokumentacji projektowej nie mo¿na by³o przewidzieæ i jednocze¶nie powoduj± one, ¿e wykonanie robót budowlanych zgodnie z za³±czon± do SIWZ dokumentacj± projektow± lub specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót stanowi³oby wadê w prawid³owym funkcjonowaniu obiektu. d) w przypadku ubiegania siê przez Zamawiaj±cego o dodatkowe ¶rodki zewnêtrzne - w zakresie wymaganym w procesie aplikowania o w/w ¶rodki, b±d¼ w zakresie wynikaj±cym z umowy o dofinansowanie. 2) terminu wykonania zamówienia: a) je¿eli wykonanie robót zamiennych ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej i sztuki budowlanej lub konieczno¶æ sporz±dzenia i uzgodnienia dodatkowej dokumentacji lub dodatkowe wytyczne konserwatorskie wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikaj±cy z umowy (wyd³u¿enie terminu nie mo¿e byæ d³u¿sze ni¿ okres konieczny do realizacji w/w prac i robót), b) je¿eli wykonie zamówienia dodatkowego lub zamówienia o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp wp³ynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, c) na skutek okoliczno¶ci wynikaj±cych z tzw. "si³y wy¿szej" lub wymogów ¶rodowiskowych, lub uwarunkowañ prawnych i administracyjnych, d) je¿eli warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji technicznej lub sztuk± budowlan±. Wstrzymanie robót z tego powodu musi byæ potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru. Wstrzymanie robót budowlanych ze wzglêdu na warunki atmosferyczne typowe (w³a¶ciwe) dla danej pory roku i miesi±ca, lub z³a organizacja robót nie uzasadnia zmiany umowy, e) w przypadku zaistnienia na placu budowy niezinwentaryzowanych kolizji b±d¼ innych przeszkód (np. niewybuchy, znaleziska archeologiczne itp.), f) w przypadku aplikowania przez Zamawiaj±cego o ¶rodki zewnêtrzne - o okres odpowiadaj±cy wymogom procesu aplikacyjnego, b±d¼ umowy dot. zewnêtrznego dofinansowania, g) w przypadku niezawinionego przez Wykonawcê przed³u¿enia siê procedur prawnych, administracyjnych, dzia³añ gestorów sieci, dodatkowe wytyczne konserwatorskie itp. Uwaga: Wyd³u¿enie terminu mo¿e nast±piæ maksymalnie o okres odpowiadaj±cy odpowiednio okresowi trwania niesprzyjaj±cych warunków b±d¼ okres konieczny do usuniêcia przeszkód faktycznych, prawnych, administracyjnych itp. bêd±cych przes³ank± do wyd³u¿enia terminu. 2. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, mo¿e nast±piæ równie¿ w n/w przypadkach: a) zmiany przepisów dot. wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia, z zastrze¿eniem, i¿: - Wykonawca zobowi±zany jest skalkulowaæ cenê ofertow± bior±c pod uwagê aktualnie obowi±zuj±ce przepisy prawne w tym zakresie, a tak¿e przepisy znane (opublikowane) w terminie poprzedzaj±cym termin sk³adania ofert. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e byæ konsekwencj± jedynie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia minimalnego b±d¼ minimalnej stawki, dot. osób z wynagrodzeniem minimalnym, które to osoby uczestnicz± w realizacji zamówienia w okresie po wej¶ciu w ¿ycie okre¶lonego aktu prawnego zwiêkszaj±cego wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia/minimalnej stawki, o ile tre¶æ w/w aktu nie by³a znana w chwili up³ywu ostatecznego terminu sk³adania ofert, - ciê¿ar dowodowy dot. udokumentowania wy¿ej wymienionych okoliczno¶ci potwierdzaj±cych, ¿e zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia, spoczywa na Wykonawcy, a ewentualna kwota o któr± zwiêkszy siê jego wynagrodzenie, nie mo¿e przekraczaæ kwot dot. waloryzacji, b) zmiany przepisów dot. zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, z zastrze¿eniem, i¿: - Wykonawca zobowi±zany jest skalkulowaæ cenê ofertow± bior±c pod uwagê aktualnie obowi±zuj±ce przepisy prawne w tym zakresie a tak¿e przepisy znane (opublikowane) w terminie poprzedzaj±cym termin sk³adania ofert, - ciê¿ar dowodowy dot. udokumentowania okoliczno¶ci potwierdzaj±cych, ¿e zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia, spoczywa na Wykonawcy, a ewentualna kwota o któr± zwiêkszy siê jego wynagrodzenie, nie mo¿e przekraczaæ kwot dot. waloryzacji, c) zmiany przepisów dot. zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê., z zastrze¿eniem, i¿: - Wykonawca zobowi±zany jest skalkulowaæ cenê ofertow± bior±c pod uwagê aktualnie obowi±zuj±ce przepisy prawne w tym zakresie a tak¿e przepisy znane (opublikowane) w terminie poprzedzaj±cym termin sk³adania ofert, - ciê¿ar dowodowy dot. udokumentowania okoliczno¶ci potwierdzaj±cych, ¿e zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia, spoczywa na Wykonawcy, a ewentualna kwota o któr± zwiêkszy siê jego wynagrodzenie, nie mo¿e przekraczaæ kwot dot. waloryzacji, d) niedopuszczalne s± wszelkie próby dot. dokonania bezpodstawnego wzbogacenia siê Wykonawcy w kontek¶cie waloryzacji (o których mowa w lit. a i b) i zwiêkszenia wynagrodzenia umownego z tytu³u wykonania niniejszego zamówienia publicznego, np. zg³aszanie osób niezaanga¿owanych bezpo¶rednio w wykonanie przedmiotowego zamówienia, lub osób, których przedmiot obowi±zków wynikaj±cy z umów o pracê których dot. waloryzacja, nie wskazuje jednoznacznie, i¿ zaanga¿owanie w realizacjê przedmiotowego zamówienia, by³o ich podstawowym zadaniem pracowniczym. 3. Inne zmiany dot. niemo¿liwych do przewidzenia okoliczno¶ci jak np. zmiana kierownika budowy, kierowników robót (choroby, przypadki losowe utrata uprawnieñ itp.), mo¿e nast±piæ jedynie po pisemnym potwierdzeniu przez Zamawiaj±cego bez konieczno¶ci podpisywania aneksów.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
przedmiotowa kwestia uregulowana zosta³a w § 11a oraz § 14 pkt 14 SIWZ.
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
przedmiotowa kwestia uregulowana zosta³a w § 11a oraz § 14 pkt 14 SIWZ.
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-02-19, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Projekt wspó³finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej VI "JAKO¦Æ ¯YCIA" Dzia³ania 6.2 "REWITALIZACJA OBSZARÓW ZMARGINALIZOWANYCH" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Us³ugi utrzymania zieleni oraz sprz±tania placu i terenów wokó³ budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Pañstwowych w Radomiu - w roku 2026
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie usuwania pojazdów oraz przechowywania na parkingu strze¿onym pojazdów usuniêtych z dróg Powiatu Radomskiego
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Ozdobnej w Radomiu
- Us³ugi sprz±tania budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Pañstwowych w Radomiu - w roku 2026
- Ochrona fizyczna obiektu Powiatowego Urzêdu Pracy w Radomiu
- Organizacja 8-dniowej wycieczki dla pracowników Zespo³u Szkó³ Technicznych im. Tadeusza Ko¶ciuszki w Radomiu
wiêcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na dzia³ce w Krzy¿ewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LE¦NICTWA WYPALANKI POSTÊPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej - ¶wietlica wiejska w Bachowie"
- REWITALIZACJA BUDYNKU PO POWIATOWEJ BIBLIOTECE PEDAGOGICZNEJ NA POTRZEBY UTWORZENIA O¦RODKA WSPARCIA DLA OSÓB Z NIEPE£NOSPRAWNO¦CIAMI REALIZUJ¡CEGO W ¦RODOWISKU US£UGI SPO£ECZNE
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu u¿ytkowania budynków us³ugowych na ¿³obek.
- Modernizacja kot³owni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





