To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-09
Gliwice: Kompleksowe sprzątanie budynków Sądu Rejonowego w Gliwicach przy ul. Powstańców Warszawy 23 i przy ul. Józefa wieczorka 10a
Numer ogłoszenia: 508620 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 455118 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. Powstańców Warszawy 23, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 32 338 77 88, faks 32 338 77 89.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe sprzątanie budynków Sądu Rejonowego w Gliwicach przy ul. Powstańców Warszawy 23 i przy ul. Józefa wieczorka 10a.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kompleksowe sprzątanie budynków Sądu Rejonowego w Gliwicach przy ul. Powstańców Warszawy 23 oraz budynku Sądu przy ul. Józefa Wieczorka 10a. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1. Sprzątanie budynku Sądu Rejonowego mieszczącego się przy ul. Powstańców Warszawy 23. 1. Czynności wykonywane codziennie: a) mycie podłóg w pomieszczeniach biurowych, salach rozpraw, klatkach schodowych, korytarzach, w pomieszczeniach dla zatrzymanych i toaletach, b) mycie parapetów, c) opróżnianie koszy na śmieci i wykładanie ich workami foliowymi (w razie potrzeby mycie koszy), d) wycieranie mebli, sprzętów biurowych (także komputerów, monitorów, drukarek, urządzeń kserograficznych), krzeseł, foteli, oraz ław na salach rozpraw i korytarzach, e) wycieranie szyb w meblach, f) uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników, mydła, (środki zabezpiecza Wykonawca), g) mycie i dezynfekcja toalet (umywalki, muszle, pisuary, zalewanie kratek ściekowych), h) wycieranie drzwi na korytarzach z uwzględnieniem powierzchni przeszklonych, i) odkurzanie dywanu w gabinecie Prezesa Sądu, k) czyszczenie gablot i tablic informacyjnych na korytarzach. 2. Czynności wykonywane raz w tygodniu: a) mycie kafelek w pomieszczeniach sanitarnych, b) mycie archiwów, c) sprzątanie powierzchni na górnych blatach mebli biurowych, d) mycie kaloryferów, e) mycie drzwi do pomieszczeń. 3. Czynności wykonywane raz w miesiącu: a) trzepanie dywanu z gabinetu Prezesa Sądu. 4. Czynności wykonywane 1 raz lub 2 razy w okresie trwania umowy: a) gruntowne mycie oraz zabezpieczanie preparatami ochronnymi (polimery) powierzchni wykonanych z wykładziny typu PCV i Marmorette (Zamawiający każdorazowo zleci wykonanie tej usługi wg uznania, na w/w zlecenie Wykonawca wystawi oddzielną fakturę). b) mycie okien po uprzednim uzgodnieniu terminu oraz ilości z Zamawiającym. (Zamawiający każdorazowo zleci wykonanie tej usługi wg uznania na w/w zlecenie Wykonawca wystawi oddzielną fakturę), 5. Czynności wykonywane raz w okresie trwania umowy: a) mycie lamp w salach rozpraw i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 6. Wykonawca usługi zabezpieczy wejścia w holu głównym matami zabezpieczającymi wnoszenie piasku i brudu na teren budynku. Zadanie nr 2 Sprzątanie budynku Sądu Rejonowego mieszczącego się przy ul. Józefa Wieczorka 10a. 1. Czynności wykonywane codziennie: a) mycie podłóg w pomieszczeniach biurowych, salach rozpraw, klatkach schodowych, korytarzach, w pomieszczeniach dla zatrzymanych i toaletach, b) mycie parapetów, c) opróżnianie koszy na śmieci i wykładanie ich workami foliowymi (w razie potrzeby mycie koszy), d) wycieranie mebli, sprzętów biurowych (także komputerów, monitorów, drukarek, urządzeń kserograficznych), krzeseł, foteli, oraz ław na salach rozpraw i korytarzach, e) wycieranie szyb w meblach, f) uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników, mydła, (środki zabezpiecza Wykonawca), g) mycie i dezynfekcja toalet (umywalki, muszle, pisuary, zalewanie kratek ściekowych), h) wycieranie drzwi na korytarzach z uwzględnieniem powierzchni przeszklonych, i) czyszczenie gablot i tablic informacyjnych na korytarzach. 2. Czynności wykonywane raz w tygodniu: a) mycie kafelek w pomieszczeniach sanitarnych, b) mycie archiwów, c) sprzątanie powierzchni na górnych blatach mebli biurowych, d) mycie kaloryferów, e) mycie drzwi do pomieszczeń. 3. Czynności wykonywane 2 razy w okresie trwania umowy: a) gruntowne mycie oraz zabezpieczanie preparatami ochronnymi (polimery) powierzchni wykonanych z wykładziny typu PCV - Marmorette (Zamawiający każdorazowo zleci wykonanie tej usługi wg uznania, na w/w zlecenie Wykonawca wystawi oddzielną fakturę). b) mycie okien po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym (Zamawiający każdorazowo zleci wykonanie tej usługi wg uznania, na w/w zlecenie Wykonawca wystawi oddzielną fakturę). 4. Czynności wykonywane 1 raz w okresie trwania umowy: a) mycie lamp w salach rozpraw i pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 5. Wykonawca usługi zabezpieczy wejścia w holu głównym matami zabezpieczającymi wnoszenie piasku i brudu na teren budynku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MTC HOLDING COMPANY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MTC HOLDING COMPANY SP. Z O.O.
- Interclean Sp. z o.o., Plac Św. Krzyża 4a, 44-300 Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 312045,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 219924,00
Oferta z najniższą ceną: 219924,00 / Oferta z najwyższą ceną: 569670,11
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawa oprogramowania przeznaczonego do analizy i wizualizacji danych. Znak sprawy: DZPZ.282.87.2025.MK
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach wielosilnikowych, tłokowych klasy MEP(L) (...), znak sprawy: DZPZ.283.93.2025.AP
- Usługa kompleksowego utrzymania terenów Politechniki Śląskiej zlokalizowanych w Gliwicach i Zabrzu w sezonie zimowym i letnim 2025/2026, znak sprawy: DZPZ.283.92.2025.AP
- Dzierżawa 5 szt. kompletnych, fabrycznie nowych urządzeń chłodniczych o mocy min. 300 kW z otwartym obiegiem chłodzenia skraplacza do pracy w podziemnych wyrobiskach dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica.
- Dostawa pilota części naziemnej systemu monitoringu hałd i zwałowisk - jako części sprzętu naziemnej sieci sensorycznej
- Dostawy materiałów pomocniczych do remontów agregatów hutniczych
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w siedzibie Centrum Partnerstwa Społecznego "Dialog" im. A. Bączkowskiego przy ul. Limanowskiego 23 w Warszawie
- Sprzątanie Starostwa Powiatowego w Słupsku w roku 2026
- Wykonanie kompleksowych usług sprzątania oraz utrzymania czystości i porządku w budynkach i na terenach zewnętrznych, stanowiących zasób TBS w Józefowie Sp. z o.o.
- Kompleksowe sprzątanie Kartuskiej Pływalni Neczk
- Świadczenie usług sprzątania w zakresie utrzymania czystości w halach sportowych w budynku lodowiska oraz na boiskach sportowych i terenach przyległych będących w zarządzie ZOP Sp. z o.o w Chrzanowie
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Narodowym Funduszu Zdrowia Podkarpackim Oddziale Wojewódzkim z siedzibą w Rzeszowie oraz w Punktach Obsługi w Mielcu oraz w Stalowej Woli
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.