Ogłoszenie nr 508307-N-2018 z dnia 2018-01-22 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie, krajowy numer identyfikacyjny
771480603, ul.
Szczecińska
16
,
77-300
Człuchów, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598342281, e-mail
przetargi@spzoz-czluchow.pl, faks
598342459.
Adres strony internetowej (URL): https://spzozczluchow.ssdip.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Adres profilu nabywcy:
https://spzozczluchow.ssdip.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
https://spzozczluchow.ssdip.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://spzozczluchow.ssdip.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://spzozczluchow.ssdip.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej W Człuchowie ul. Szczecińska 16 77-300 Człuchów pokój nr 1 (sekretariat), do dnia 02.02.2018. r., godz. 09:30
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Numer referencyjny:
ZP/01/SPZOZ/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku
2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ
2.3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ
II.5) Główny kod CPV:
33141000-0
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 33141200-2 |
| 33141300-3 |
| 33141310-6 |
| 33141320-9 |
| 33141321-6 |
| 33141600-6 |
| 33141610-9 |
| 33141613-0 |
| 33141614-7 |
| 33141615-4 |
| 33141640-8 |
| 33141641-5 |
| 33141642-2 |
| 33157000-5 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:
12
lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:
lub zakończenia:
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 12 | | | |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
4.1.1.1. Posiada koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
4.1.1.2. Posiada Kompetencje w postaci zrealizowania co najmniej dwóch dostaw o podobnym przeznaczeniu i wartości sumarycznej, zgodnie z częściami, na które składana jest oferta, w ciągu ostatnich trzech lat (Załącznik nr 6 do SIWZ)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
4.1.2.1. W informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej pozwalającej na realizację 50% wartości zamówienia na jakie składana jest oferta, wystawionego nie później niż na miesiąc przed otwarciem ofert.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
* aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; W przypadku gdy odpis jest dostępny w formie elektronicznej do każdorazowego wglądu należy wskazać miejsce jego umieszczenia.
* aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
* aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Załącznik nr 4 i 6 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
* Próbek asortymentu w przypadku, gdy nie będzie on znany zamawiającemu wcześniej w celu weryfikacji jego prawidłowości względem opisu.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| czas dostawy | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-02-02, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | Pakiet 1: Drobny sprzęt laboratoryjny |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Probówki do morfologii z k2-edta na 1 ml krwi 7 500
Probówki typu eppendorf, stożkowe, bezbarwne poj. 1,5 ml 3 000
Probówki z ps (bez korka), poj. 5 ml, 12 x 75 mm 22 500
Probówki do barwienia i zliczania retykulocytów , na 50ul krwi wersenianowej, 50 ul błękitu brylantowo-krezylowego 250
Probówki okrągłodenne z pp heparyną sodową na 2,5 ml krwi, 12 x 75 mm 750
Probówki z k2-edta do mikrometody na 200 ul krwi 2 250
Probówki okrągłodenne ze szkła sodowo-wapniowego (bez korka), poj. 7 ml, 12 x 100 mm 3 000
Probówki do koagulometru optic K-3002 15 000
Zestaw do OB. Na 0,8 ml krwi, rurki i probówki zawierające 0,2 ml cytrynianu sodu, z etykietą 1 500
Kuwety "makro" do spektrofotometrów, poj. 4 ml 3 000
Kuwety "mikro" do spektrofotometrów, poj. 2 ml 3 000
Końcówki do pipet automatycznych typ-gilson poj. 200-1000 ul 7 500
Końcówki do pipet automatycznych typ-gilson poj. 5-200 ul 21 000
Pipety pasteura poj. 4ml, dł.150mm 3 000
Pojemnik na mocz z zakrętką poj. 120ml 3 000
Kapilary bez heparyny ze znacznikiem 50ul 9 000
Bagietki plastikowe z pp dł. 125mm, śr. 4mm 4 500
Szkiełka podstawowe gr. 2 mm, dwustronnie matowione, ze szlifowanymi krawędziami - do zastosowań ogólnolaboratoryjnych 600
Pipety Pasteura z polietylenu, niejałowe 1 ml, z podziałką dł. 14,5 cm z PE 4 500
Probówki do bilirubiny z przyspieszaczem wykrzepiania z kapilarą 250 ul 3 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141615-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| Termin dostawy | 30,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| Cena | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 1 | Nazwa: | Pakiet nr 2: System próżniowego pobierania krwi |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Probówka 6 ml, aktywator krzepnięcia 39 800
Probówka do morfologii, EDTA na 1 ml 20 000
Probówka 2 ml (3,8 % cytrynian sodu), 1,8 ml 2 200
Probówka 6 ml, K2 EDTA 2 000
OB 1,6 log 7 500
Uchwyt jednorazowy 45 000
Igła dwustronna 20 G 5 000
Igła dwustronna 21 G 5 000
Igła z wizualizacją pobrania 21 G 20 000
Igła motylkowa z adapterem typu Luer 21 G 5 000
Adapter typu Luer z zaworem 5 000
Probówki z fluorkiem, do glukozy 2 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141615-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| Termin dostawy | 30,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| Cena | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 2 | Nazwa: | PAKIET 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw PEG (przezskórna endoskopowa gastrostomia)
Zestaw grawitacyjny do żywienia dojelitowego do worka
Zestaw do żywienia dojelitowego do pompy Flocare Infinity
Zestaw do przeskórnej endoskopowej jejunostomii
Zgłębnik gastrostomijny CH18
Zgłębnik nosowo-jelitowy typu Bengmark CH10
Łącznik typu ENFIT
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141220-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| Czas dostawy | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 2 | Nazwa: | PAKIET 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Strzykawka do insuliny 1 ml z igłą 100 szt. 10
Strzykawka do TBC 1 ml z igłą 100 szt. 10
Strzykawka dwuczęściowa jednorazowego użytku posiadająca czarną skalę co 0,1 ml do wartości min. 2,5 ml z pierścieniem zabezpieczającym przed przypadkowym wycofaniem tłoka, nazwa własna producenta na cylindrze strzykawki ,pojemność.2 ml. Kolorysyczne oznaczenie rozmiaru strzykawki na opakowaniu pojedynczym 100 szt. 300
Strzykawka dwuczęściowa jednorazowego użytku posiadająca czarną skalę co 0,2 ml do wartości minium 5,5 ml z pierścieniem zabezpieczającym przed przypadkowym wycofaniem tłoka, Nazwa własna producenta na cylindrze strzykawki, pojemność 5 ml. Kolorystyczne oznaczenie rozmiaru strzykawki na pojedynczym opakowaniu 100 szt. 310
Strzykawka dwuczęściowa jednorazowego użytku posiadająca czarną skalę co 0,5 ml do wartości min 11 ml z pierścieniem zabezpieczającym przed przypadkowym wycofaniem tłoka. Nazwa własna producenta na cylindrze strzykawki , pojemność 10 ml. Kolorystyczne oznaczenie rozmiaru strzykawki na pojedynczym opakowaniu 100 szt. 260
Strzykawka dwuczęścowa jednorazowego użytku posiadająca czarną, skalę co 1,0 ml do wartości minimum 22 ml z pierścieniem zabezpieczającym przed przypadkowym wycofaniem tłoka .Nazwa własna producenta na cylindrze strzykawki, pojemność 20 ml Kolorystyczne oznaczenie rozmiaru strzykawki na pojedynczym opakowaniu 100 szt. 350
Strzykawka trzyczęściowa 50(60)ml przystosowana do pomp infuzyjnych sterylna polipropylenowa, końcówka Luer-lock, wyraźna obustronna skala, rondo tłoka ściśle przylegające do ścian strzykawki o płynnym przesuwie, szczelna, przeźroczysta jałowa z widoczną datą ważności na opakowaniu, pakowana pojedynczo 1 szt. 3 500
Strzykawka jednorazowego użytku do pomp infuzyjnych bursztynowa 50 ml 1 szt. 85
Strzykawka jednorazowego użytku o pojemności 100 ml Janette z wyraźną dwustronną skalą, nazwa własna producenta na cylindrze tłoka. Sterylna z widoczną datą ważności na pojedynczych opakowaniach. 1 szt. 1 500
Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, sterylny; komora kroplowa wykonana z PP o dł. min. 65 mm, całość wolna od plastyfikatorów ftalanowych DEHP(informacja na opakowaniu jednostkowym); igła biorcza ścięta dwupłaszczyznowa wykonana z ABS wzmocnionego włóknem szklanym, pakowany pojedynczo, opakowanie typu papier - folia szt. 10 000
Aparat do przetoczeń płynów infuzyjnych automatycznie zatrzymujący infuzję po opróżnieniu komory kroplowej, przeciwdziałając ryzyku zatorowości. Filtr hydrofobowy na końcu drenu, zabezpieczający przed wyciekaniem płynu z drenu podczas jego wypełniania, dł drenu 180 cm. Odpowietrznik zaopatrzony w filtr powietrza o skuteczności filtracji bakterii (BFE) min 99,99. Zestaw wolny od DEHP i latexu. W celu identyfikacji nazwa firmy na komorze kroplowej. Zawór BCV zapobiega cofaniu się krwi do aparatu. szt. 30 000
Przyrząd do przetaczania krwi i preparatów krwiopochodnych, jałowy, nie pirogenny, komora kroplowa wykonana z tworzywa nie zawierającego PCV, przezroczysta 20 kropli=1 ml/-0,1 ml, powierzchnia filtracyjna min 10 cm2, wielkość oczek filtra do krwi 200 um, uchwyt do mocowania końcówki drenu na tylnej powierzchni zacisku rolkowego, dren bez zawartości ftalanów, dl. 150 cm, końcówka Luer-Lock, op. blister -pack szt. 1 500
Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych, jałowy; komora kroplowa wykonana z tworzywa nie zawierającego PCV, całość wolna od plastyfikatorów ftalanowych DEHP; uchwyt do mocowania końcówki drenu na tylnej powierzchni zacisku rolkowego oraz możliwość zabezpieczenia igły biorczej po użyciu, długość drenu 150 cm, końcówka Luer-Lock, na drenie umiejscowiony port do dodatkowej iniekcji z możliwością użycia strzykawki luer lub luer- lok ( system bezigłowy ) , na zaciskaczu nadrukowana nazwa lub logo producenta, pakowany pojedynczo, opakowanie typu papier - folia, na opakowaniu jednostkowym nadrukowana informacja o braku zawartości ftalanów (oświadczenie producenta o braku plastyfikatorów DEHP). szt. 300
Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych z możliwością pomiaru OCŻ szt. 50
Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych bursztynowy szt. 100
Przedłużacz do pomp infuzyjnych 150 cm, wykonany z medycznego PCV bez zawartości ftalanów szt. 2 000
Przedłużacz do pomp infuzyjnych 150 cm bursztynowy, bez ftalanów szt. 100
System bezigłowy do zabezpieczeń dostępów dożylnych i dotętniczych z możliwością podawania płynów, leków, lipidów, pobierania krwi , zabezpieczający dojście przez wymagane 7 dni i 360 wejść z systemem mechanicznym wewnątrz zabezpieczającym prawidłowe zamkniecie systemu przed wtargnięciem infekcji. System pakowany i zabezpieczony jałowo w przezroczystym sztywnym aplikatorze dającym możliwość jałowego połączenia z końcówką luer-lock. Dojścia poprzez trzymanie podczas połączenia za aplikator i zdjęcie go z systemu dopiero po jałowym połączeniu z dojściem. szt. 2 000
Igła do iniekcji z zintegrowaną osłoną zabezpieczającą, która chroni i zabezpiecza igłę po użyciu 50 szt. 50
Igła j.uż. 0,5 - 0,9 100 szt. 600
Igła j.uż. 1,1 - 1,2 100 szt. 600
Igła do nakłuć lędźwiowych 0,7 x 90 1 szt. 10
Igła do bezpiecznego pobierania i rozpuszczania leków, jednorazowego użytku, roz. 18G x 30 mm, posiadająca boczy otwór typu Pencil Point 100 szt. 100
Aplikator do wstrzykiwania i pobierania leków ( typu SPIKE ) szt 3 500
Kranik trójdrożny ,kranik niereagujący z lipidami, pokrętło kranika z wyczuwalnym i optycznym wskaźnikiem kierunku przepływu, posiadajacy łacznik rotacyjny na ramieniu kranika. Mozliwośc wyboru pokrętła w 4 kolorach( niebieski , czerwony , zółty , biały ). Opakowanie folia papier . szt. 1 500
Kranik trójdrożny z przedłużeniem min 10 cm. Kranik niereagujący z lipidami, połączony na stałe z przedłużaczem, pokrętło kranika z wyczuwalnym i optycznym wskaźnikiem kierunku przepływu, posiadajacy łacznik rotacyjny na ramieniu kranika. Mozliwośc wyboru pokrętła w minimum 2 kolorach. Opakowanie folia papier . szt. 50
Łopatka drewniana 100 szt. 50
Kieliszki jednorazowe b/pokr 1 szt. 40 000
Ostrza do skalpeli Nr 10, 11, 15, 20, 22, 24, ze stali węglowej z wygrawerowaną nazwą producenta i numerem ostrza. W czytelnie oznaczonych saszetkach, pakowane pojedynczo 100 szt. 70
Elektroda piankowa j.uż.z żelem do EKG dla dorosłych o wysokiej przewodności w trudnych warunkach, z możliwością zastosowania w zespołach ratownictwa medycznego 1 szt. 20 000
Elektroda piankowa j.uż.z żelem do EKG dla dzieci o wysokiej przewodności w trudnych warunkach, z możliwością zastosowania w zespołach ratownictwa medycznego 1 szt. 100
Żel do EKG 500 ml 1 szt. 20
Żel do USG 500 ml 1 szt. 300
Zaciskacz do pępowiny dla noworodka z polipropylenu. Pępowina zaciska się między szczekami posiadającymi zębatkę i kanały zapewniające pewność zaciskania. Zaciśnięcie dokonuje się poprzez naciśnięcie palcami na powierzchnię z porzecznymi ząbkami, które powodują odchylenie sprężystego haczyka, przeskok przez jego próg z charakterystycznym trzaskiem i zablokowaniem w pozycji zaciśniętej. Przed przypadkowym przedostaniem się pępowiny do części otworowej zabezpieczeniem jest języczek. Zaciskacz musi działać prawidłowo w przypadku znacznego odgięcia szczęk przy grubej i twardej pępowinie . długość całkowita 55 mm szerokość 11 mm / mikrobiologicznie czysty/ 100 szt. 5
Opaska identyfikacyjna dla noworodka wykonana z folii PCV przezroczystej z zakończeniami błękitnymi lub różowymi. Opaska ma wygląd paska węższego z jednego końca, część szersza opaski wykonana jest z podwójnej folii, górna krótsza część zakończona języczkiem, który umożliwia wprowadzenie do wewnątrz kartonika z danymi osobowymi, węższa część opaski posiada otwory które pozwalają na dostosowanie długości opaski do obwodu nadgarstka. Długość opaski 16 cm. 100 szt. 8
Opaska do identyfikacji dla dorosłych 100 szt. 70
Kanka doodbytnicza CH 16 dł. 200 mm 1 szt.. 150
Kanka doodbytnicza CH 20 dł 200 mm 1 szt. 250
Butelka Redona 200 ml +/- 50 ml sterylna 1 szt. 260
Pojemnik do pobierania kału 1 szt. 300
Pojemnik do pobierania kału jałowy 1 szt. 500
Pojemnik jałowy na mocz, 100 ml 1 szt. 1 000
Jałowy woreczek uniwersalny do pobierania moczu na posiew dla niemowląt 1 szt. 500
Wieszaki na worki do moczu, dwuramienne, jednoczęściowe 1 szt. 200
Wzierniki jednorazowe do otoskopu AllSpec 2,5 mm; 4,0 mm 1 szt. 1 000
Maseczka jednorazowego użytku do podawania tlenu z workiem 1 szt. 300
Maseczka jednorazowego użytku do podawania tlenu dla dzieci z workiem 1 szt. 50
Podkład ginekologiczny bibułowo-foliowy 33 cm x 48 cm - składany x 480 szt. op. 50
Zatyczka do cewników schodkowa sterylna, uniwersalna 1 szt. 600
Fartuch foliowy jednorazowego użytku 1 szt. 5 000
Maty antybakteryjne 50 cm x 120 cm 1 szt. 600
Pokrowiec na przewody jałowy 1 szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141220-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| Czas dostawy | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 2 | Nazwa: | PAKIET 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Czepek jedn. użytku pielęgniarski 1 szt. 1 700
Czepek jedn. użytku męski - furażerka 1 szt. 1 300
Fartuch higieniczny jedn. użytku fizelinowy rozmiar M - L , 1 szt. 3 500
Fartuch wizytacyjny ze ściągaczem dzianinowym szer. 5 cm, Classic, Polipropylen 23 g/m2, długość 115 cm, wiązany w pasie i przy szyi, granatowy, 10 szt. 1 szt 200
Ubrania operacyjne - zielone, niebieskie lub ciemnogranatowe wykonane z SMS min. 35 g/m2, antystatyczne, okrągły bądź V dekolt, min 1 kieszeń, spodnie w gumkę, rozm. S,do XXXL 1 szt. 750
Prześcieradło fizel. jedn. użytku 230 cm x 130-160 cm niejałowe 1 szt. 3 500
Podkład fizel. jedn. użytku 90 cm x 140 lub 160 cm niejałowy 1 szt. 300
Ochraniacze na obuwie fizel. Ochronne z gumką rozmiar uniwersalny 1 szt. 100
Maska chirurgiczna jednorazowego użytku 3-warstwa, wiązana na troki 1 szt. 4 500
Spodenki do kolonoskopii (z rozcięciem) rozmiar uniwersalny materiał SMS powyżej 30 g/m2 koloru białego 1 szt. 500
Komplet pościeli jednorazowego użytku typu SMS o gramaturze min. 40 g/m2 , powłoka 200 x 160 cm, powłoczka 70 x 80 cm, prześcieradło 210 x 160 cm 1 kompl. 100
Koszula dla pacjenta- jednorazowa w rozmiarach od M do XL biała o gramaturze minimum 300 g/m2 z włókniny SMS Szt. 300
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141220-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| Czas dostawy | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 2 | Nazwa: | PAKIET 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rurka intubacyjna typu Murphy, bez mankietu rozmiar 2,0 - 4,5 szt. 20
Rurka intubacyjna typu Murphy z mankietem niskociśnieniowym Rozmiar 5,0 - 10,0 co 0,5 mm szt. 400
Rurka intubacyjna z odsysaniem znad mankietu ustna lub nosowa, otwór Murphy'ego o zaokrąglonych krawędziach, silikonowana, delikatny mankiet niskociśnieniowy w kształcie walca, znakowany balonik rozmiarem rurki, linia rtg na całej długości rurki, jałowa Rozmiar 5,0 - 9,0 co 0,5 mm szt. 10
Prowadnica do trudnych intubacji - wykonana z aluminium pokrytym tworzywem medycznym, miękka ukształtowana końcówka, bez dodatku lateksu, sterylna pakowana pojedynczo szt. 10
Rurka tracheotomijna przezroczysta z nietoksycznego PCV, wygięta pod kątem 90-o, z mankietem niskociśnieniowym, nitka RTG, jałowa Rozmiar 5,0-10,0 mm co 0,5 mm szt. 20
Rurka ustno-gardłowa Guedel rozmiar 00,0-5,0 sterylna szt. 300
Cewnik Foley'a CH 6 -10 szt. 30
Cewnik Foley"a CH 14-26 silikonowany, opakowanie zewnętrzne folia, wewnętrzne folia, sterylizowany radiacyjnie. szt. 1800
Cewnik Foley'a trójdrożny CH 16 - 20 szt. 10
Cewnik Nelatona CH 10-22 szt. 300
Cewnik Thiemanna CH 16 szt. 30
Cewnik do karmienia przez nos CH 04 - 10 szt. 800
Cewnik do kontrolowanego odsysania dróg oddechowych prosty CH 10-18 szt 6 000
Cewnik do podawania tlenu przez nos dł. 150 cm szt. 1 000
Staza jednorazowa bezlateksowa opakowanie 25 szt. op. 10
Worki do dobowej zbiórki moczu, sterylne szt. 2 000
Zgłębnik żołądkowy CH 12-20, długość 150 cm szt. 250
Zgłębnik żołądkowy CH 22-36 długość 150 cm szt. 50
Zgłębnik żołądkowo - dwunastniczy szt. 5
Folia izotermiczna 2 - 2,4 m x 1,5 - 1,6 m szt. 150
Nieprzemakalne prześcieradło (pokrowiec)na nosze przystosowane dla ratownictwa medycznego szt. 200
Igła doszpikowa - aparat automatyczny jednorazowego użytku dla dorosłych szt. 5
Igła doszpikowa - aparat automatyczny dla dzieci szt. 5
Dren Redona, rozmiary od Ch 08 do Ch 18, dł. 500 mm 1 szt. 250
Cewnik do embolektomii 3 Fr - 6 Fr /80 1 szt. 10
Dren Kehra 70 x 5 x 5 cm, od Ch 10 do Ch 18 lateks 1 szt. 24
Zestaw do odsysania pola oper. dł. 210 cm , Ch 28 i Ch30, końcówka zaokrąglona z otworem kontrolującym siłę ssania 1 szt. 100
Dren Pezzera, rozmiary od Ch 18 do Ch 36 1 szt. 25
Maska tlenowa z nebulizatorem wykonana z przezroczystego PCV, antyalergiczne tworzywo niezawierające lateksu, dren o przekroju gwiazdkowym umożliwiający przepływ tlenu nawet podczas zagięcia o dł. min. 200 cm, nebulizator o pojemności 8 ml, wielkość rozpylania cząstek 2-3 um, możliwość pracy w pozycji siedzącej i leżącej, rozmiar S,M,L,XL szt. 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141220-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| Czas dostawy | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 2 | Nazwa: | PAKIET 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych z prowadnicą "Pencil Point" 22-27 G
1 szt. 600
Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych z prowadnicą "Pencil Point" 25-27 G z prowadnicą długość od 11,5 cm 1 szt. 40
Jednoświatłowy cewnik do żyły centralnej 16G/20 cm 1 szt. 10
Precyzyjny regulator przepływu w kroplówce od 2-350 ml/h, bez ryzyka przypadkowej zmiany szybkości przepływu w zestawie z kroplówką 1 szt. 200
Łącznik karbowany anestezjologiczny, zespolony z podwójnie obrotowym łącznikiem kątowym 15/22 mm 1 szt. 50
Łącznik schodkowy do drenów, średnica wewnętrzna: 4 mm, 6 mm, 10,5 mm ( po 20 szt. z każdego rozmiaru) 1 szt. 60
Adaptor do drenów 4,0-6,5 mm; 4,0-10,5 mm; 6,0-10,5 mm; 10,5-15 mm; (po 30 szt. z każdego rozmiaru) 1 szt. 120
Rurka tracheotomijna z odsysaniem znad mankietu uszczelniającego 7,5-9,0 z miękkim, cienkościennym mankietem niskociśnieniowym oraz systemem ograniczania wzrostu ciśnienia wewnątrz mankietu typu Soft Seal z balonikiem kontrolnym wyraźnie wskazującym na wypełnienie mankietu (płaski przed wypełnieniem) posiadający oznaczenia rozmiaru rurki oraz rodzaju i średnicy mankietu, wykonana z termoplastycznego PCW, posiadająca elastyczny, przezroczysty kołnierz z oznaczeniem rozmiaru i długości rurki oraz samoblokujący się mandryn z otworem na prowadnicę Seldingera umożliwiający założenie bądź wymianę rurki. 1 szt. 10
Zestaw uzupełniający do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa z rurką typu Blue Line Ultra z mankietem Soft-Seal / bez peana/ 1 szt. 5
Igła Gripper z drenem 1 szt. 24
Jednorazowa maska krtaniowa z mankietem SOFT SEAL
Rozmiar 2,5 1 szt. 5
Rozmiar 2 1 szt. 10
Rozmiar 3 1 szt. 10
Rozmiar 4 1 szt. 50
Rozmiar 5 1 szt. 50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141220-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| Czas dostawy | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 2 | Nazwa: | PAKIET 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do wkłuć centralnych z antybakteryjnym trzyświatłowym cewnikiem 7F/20 cm 1 szt. 10
Trzyświatłowy cewnik do żyły centralnej 7 F/20 cm 1 szt. 100
Zestaw do kaniulacji dużych naczyń 5 światłowy 9,5 Fr dł 16 i 20 cm (16,14,18,18,18 Ga ) z cewnikiem o przeciętnym przepływie w jednym z kanałów medialnych min. 5,3 l/h i dodatkową igłą 20Ga do pomiaru ciśnienia, 1 szt. 50
Pięcioświatłowy cewnik do żyły centralnej 12F/20 cm 1 szt. 50
Wkłucie centralne z dostępu obwodowego - żyła łokciowa; cewnik 16G x 70 cm poliuretanowy kontrastujący w RTG , znaczniki długości , mandryn ułatwiający wprowadzenie cewnika do naczynia , cały cewnik w plastikowej osłonie , kaniula wprowadzajaca 14G x 50 mm z zastawką bezigłowa oraz skrzydełko do mocowania cewnika do skóry ICC 1 szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141220-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| Czas dostawy | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 2 | Nazwa: | PAKIET 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1 Filtr oddechowy harmonijkowy mechaniczny o właściwościach wymiennika ciepła i wilgoci dla dorosłych z portem do kapno, parametry: skuteczność filtracji >99,999%, opór 2,8cm, przestrzeń martwa 63ml, waga max 30g, skuteczność nawilżania 23mg H2O/L przy VT 500ml szt. 900
2 Filtr oddechowy, bakteryjno-wirusowy, elektrostatyczny, sterylny, złącza proste, z celulozowym wymiennikiem ciepła i wilgoci, port kapno z koreczkiem zaciskowym , skuteczność filtracji bakteryjnej 99,9999% i wirusowej 99,999%, masa 30g, przestrzeń martwa 53ml, objętość oddechowa w zakresie 150-1500ml, sterylny lub mikrobiologicznie czysty op. folia/papier, wydajnośc nawilżania minimum 32,8mg H_2O/l przy Vt 500ml, szt. 400
3 Wymiennik ciepła i wilgoci dla Pacjentów na własnym oddechu ( sztuczny nos), z portem do podawania tlenu, masa 8,5 g, wydajność nawilżania 28,5 mg H20/l przy Vt= 500 ml, objętość wewnętrzna ( przestrzeń martwa) 16 ml, opory przepływu 0,8 cm H20 przy 30 l/min, wyposażony w otwór do odsysania i port do podawania tlenu, sterylny, jednoelementowy, jednorazowy. szt. 500
4 Obwód oddechowy z polietylenu, 2 rury rozciągliwe 200cm, ramię dodatkowe rozciągalne do 150cm, worek oddechowy 2l, złącze 22M z niszowo-zatrzaskowym systemem mocowania, trójnik 22M/15F zabezpieczony kapturkiem, sterylny lub mikrobiologicznie czysty szt. 100
5 Obwód oddechowy jednorazowego użytku do respiratora dla dorosłych z powłoką antybakteryjną, składający się z dwóch rur karbowanych o długości 160cm , dwóch portów oraz łącznik Y z portem Luer Lock. szt. 100
6 Zamknięty system do odsysania z rurki intubacyjnej w rozmiarach CH 12/14/16. Możliwość stosowania przez 72 godz. System posiadający zintegrowany podwójnie obrotowy łącznik o kącie 90 stopni do podłączenia respiratora i rurki intubacyjnej. System gotowy do użycia bezpośrednio po wyjęciu z opakowania, bez potrzeby dodatkowego montażu akcesoriów. System stanowiący integralną całość, nierozłączalny, wszystkie elementy systemu sterylne. szt. 50
7 Zamknięty system do odsysania z rurki tracheotomijnej w rozmiarach CH 12/14/16. Możliwość stosowania przez 72 godz. System posiadający zintegrowany podwójnie obrotowy łącznik o kącie 90 stopni do podłączenia respiratora i rurki intubacyjnej. System gotowy do użycia bezpośrednio po wyjęciu z opakowania, bez potrzeby dodatkowego montażu akcesoriów. System stanowiący integralną całość, nierozłączalny, wszystkie elementy systemu sterylne. szt. 50
8 Sterylny adapter typu "Y" do bronchoskopii kompatybilny z zamkniętymi systemami do odsysania. Zamykany port do bronchofiberoskopu z dwudzielną zastawką, od zewnątrz zabezpieczony nasadką uszczelniającą na zawieszce. Obrotowy łącznik do podłączenia rurki. Możliwość stosowania przez 72 godziny potwierdzona oświadczeniem producenta. szt. 10
9 Łyżki światłowodowe (akryl/plastyk), jednorazowego użytku, mikrobiologicznie czyste, typ Macintosh o rozmiarach 2, 3 i 4, szerokość łyżek 24-25mm, kompatybilne z zielonymi rękojeściami (ISO 7376-3), łyżki nie zawierające żadnych metalowych elementów-mogą być bezpiecznie stosowane w warunkach rezonansu magnetycznego (MRI), pakowane pojedynczo folia-papier, ważność min. 5 lat od daty produkcji, spełniające min. normy jakościowe: ISO 9001:2008; ISO 7376: 2009; BS EN ISO 13485:2012; ISO 15223-1:2012. szt. 300
10 Zestaw do toalety jamy ustnej na 24h, do użytku co 8h. Składający się z 3 szczoteczek: 1 szczoteczka z małą główką z wbudowaną opcją odsysania oraz 2 szczoteczki służące do pędzlowania [gumowa główka z wbudowaną funkcją odsysania, odsysania jamy ustnej. Każda z 3 szczoteczek pakowana w osobne opakowanie folia - folia wraz z patyczkiem z gąbką do nawilżenia ust oraz kubeczkiem na płyn, środek myjąco - odkażający znajdujący się w każdym zestawie. Zestaw z możliwością powieszenia przy łóżku chorego na szynie modura, szt. 20
11 Żel, 2g ; skład :Sodium Lauryl Sulfate , Sodium Benzoate ,Triclosan szt. 100
12 Elektroda bipolarna (do czas. stymulacji) 5 FR szt. 5
13 Introducer 6 FR do w/w elektrody szt. 5
14 Przylepiec do czujnika temperaturowego średnica 4,5 cm x 50 szt. op. 2
15 Zestaw do krwawego pomiaru ciśnienia podwójny szt. 100
16 Zestaw do tętnicy udowej 16 GA/17,8 cm szt. 20
17 Maska anestetyczna jednorazowego użytku w 5 rozmiarach kodowanych kolorystycznie z otwartym mankietem około 50 szt. w opakowaniu, dostosowująca się do kształtu twarzy na powierzchni styku. Szt. 300
18 Łyżka laryngoskopowa typu McIntosch PJD światłowodowa z zintegrowanym światłowodem jednorazowego użytku, metalowa rozmiary od 0.0 do 5.0 25 szt. w opakowaniu Op. 10
19 Maska krtaniowa typu Fastrach Rozmiar
5 Szt. 10
4 Szt. 15
3 Szt. 10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141220-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| Czas dostawy | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 2 | Nazwa: | PAKIET 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wkłady workowe wymienne jednorazowego użytku poj. 1000ml; 2000ml; 3000ml.;
wyposażone w skuteczny filtr przeciwbakteryjny oraz zastawkę hydrofobową zabezpieczającą źródło ssania przed zalaniem; pokrywy wkładów wyposażone tylko w jeden króciec przyłączeniowy ( w kierunku pacjenta); króciec przyłączeniowy - kątowy, schodkowy, obrotowy dla uniknięcia załamywania się drenu przy zachowaniu pełnej szczelności ; wymiana wkładów workowych bez konieczności odłączania źródła ssania (czynność ograniczona tylko do odłączenia drenu w kierunku pacjenta) pokrywa wyposażona w szeroki port (nie mniej niż 25 mm) do stosowania proszku żelującego w postaci saszetek; pakowane w opakowaniach zbiorczych w postaci sprasowanej dla zmniejszenia ich objętości; bez zawartości PVC szt. 500
Pojemnik wielorazowego użytku ( kanister) poj. 1000ml.; przezroczysty posiadający certyfikowaną funkcję pomiarową; wykonany z poliwęglanu odpornego na mechaniczne uszkodzenia; o spłaszczonym kształcie przystosowanym do zawieszenia na aparacie anestezjologicznym oraz inkubatorze; wyposażony w króciec ssący nie wymagający odłączenia drenu przy zmianie wkładu - podłączony do źródła ssania na stałe.; wyposażony w króciec kątowy, schodkowy, obrotowy dla uniknięcia załamywania się drenu przy zachowaniu pełnej szczelności; przystosowany do mycia mechanicznego oraz sterylizacji w temp do 121 st C; nie zawierający PVC szt. 5
Pojemnik wielorazowego użytku (kanister) poj. 2000ml; 3000ml.; przezroczysty posiadający certyfikowaną funkcję pomiarową; wykonany z poliwęglanu odpornego na mechaniczne uszkodzenia; kształt okrągły; wyposażony w króciec ssący nie wymagający odłączania drenu przy zmianie wkładu - podłączony do źródła ssania na stałe.; wyposażony w króciec kątowy, schodkowy, obrotowy dla uniknięcia załamywania się drenu przy zachowaniu pełnej szczelności; przystosowany do mycia mechanicznego oraz sterylizacji w temp do 121 C; nie zawierający PVC szt. 10
Dreny do ssaka; długość 200 cm; wykonany z pcv wzdłużnie zewnętrznie żebrowany, posiadający zakończenia z jednej o kształcie żeńskim a z drugiej męskim; dreny powinny z jednej strony kapturki zabezpieczające końcówkę przed kontaktem. Żeńskie zakończenie drenów do cewnika oraz do sssaka posiadające wewnętrzne pierścienie doszczelniające, dopasowujące się do różnego rodzaju króćców. Zestaw starylny. szt. 400
Drenaż klatki piersiowej - komora o pojemności 1000ml z zaworem spustowym i możliwością opróżnienia worka. Regulacja siły ssania mechaniczna. Sucha mechaniczna zastawka jednokierunkowa.automatyczne odbarczanie. Bezigłowy port do pobierania próbek. poprawna praca w poziomie i w pionie. z wieszakiem do ramy łóżka. praca zestawu do 7 dni. sterylny. szt. 20
Klipsy polimerowe niewchłanialne L - XL wykonane z obojętnego polimeru, nietoksyczne, kształt łukowaty, Klips zamykający naczynie na zatrzask w zakresie 360 stopni. Kolor zasobnika musi być wspólny z kolorem klipsownicy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na czas trwania umowy po jednej sztuce klipsownic laparoskopowych. szt. 2-4 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141220-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| Czas dostawy | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 2 | Nazwa: | PAKIET 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw infuzyjny VL ST10 1 szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141220-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| Czas dostawy | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 2 | Nazwa: | PAKIET 10 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Igła do punkcji mostka i talerza biodrowego z regulowaną długością ostrza rozmiar 1,65 x 4,76 mm
Cewnik z trokarem/ drenaż klatki piersiowej i jamy brzusznej, rozmiar CH 10; 3,3 mm; 23 cm zakończony stożkowo, z linią widoczną w rtg
Cewnik z trokarem dwukanałowy z linią widoczną w rtg, rozmiar CH 12; 4,0 mm; 25 cm
Cewnik z trokarem rozmiar CH 16, 25 cm
Cewnik z trokarem rozmiar CH 20, 40 cm
Cewnik z trokarem rozmiar CH 32, 40 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141220-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| Czas dostawy | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 2 | Nazwa: | PAKIET 11 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Bezpieczny zestaw do punkcji opłucnej składający się z: bezpiecznej igły dł. 12 - 15 cm, 15G lub 16G, igła posiada chowany mandryn, który zabezpiecza przed nieumyślnym zakłuciem pacjenta, strzykawki 50/60 ml luer-lock; worka do drenażu 2000 ml; kranika trójdrożnego;
Zestaw do zakładania nadłonowego drenażu pęcherza moczowego, z prowadnikiem, z cewnikiem silikonowym w zestawie, sterylny, jednorazowego użytku, z kontrastem
Zestaw do wymiany cewnika do nadłonowego drenażu pęcherza moczowego z silikonowym cewnikiem i prowadnikiem
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141220-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| Czas dostawy | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 2 | Nazwa: | PAKIET 12 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kaniule dożylne wykonane z poliuretanu, posiadające badania laboratoryjne potwierdzające biokompatybilność, z minimum 4 paskami kontrastującymi w RTG ,z zaworem portu górnego, z filtrem hydrofobowym, posiadające korki z trzpieniem poniżej krawędzi korka. Nazwa producenta bezpośrednio na kaniuli , sterylizowane EO.
Rozmiary: 24G 0,7x19mm przepływ 22ml/min
22G 0,9x25mm przepływ 36ml/min
20G 1,1x33mm przepływ 61ml/min
20G 1,1x25mm przepływ 65ml/min
18G 1,3x45mm przepływ 96ml/min
18G 1,3x33mm przepływ 103ml/min
17G 1,5x45mm przepływ 128ml/min
16G 1,7x50mm przepływ 196ml/min
14G 2,2x50mm przepływ 343ml/min
Kaniule dożylne bezpieczne wykonane z poliuretanu, z minimum 4 paskami kontrastującymi w RTG ,z zaworem portu górnego, z filtrem hydrofobowym, posiadające korki z trzpieniem poniżej krawędzi korka, posiadające automatyczne zabezpieczenie końca igły w postaci metalowego zatrzasku aktywowanego po wyjęciu igły z cewnika. Nazwa producenta bezpośrednio na kaniuli , sterylizowane EO.
Rozmiary: 24G 0,7x19mm przepływ 22ml/min
22G 0,9x25mm przepływ 36ml/min
20G 1,1x33mm przepływ 61ml/min
20G 1,1x25mm przepływ 65ml/min
18G 1,3x45mm przepływ 96ml/min
18G 1,3x33mm przepływ 103ml/min
17G 1,5x45mm przepływ 128ml/min
16G 1,7x50mm przepływ 196ml/min
14G 2,2x50mm przepływ 343ml/min
Koreczki do kaniul, sterylne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141220-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| Czas dostawy | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 2 | Nazwa: | PAKIET 13 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Taśma urologiczna- z atraumatycznymi brzegami . Materiał: polipropylen monofilamentowy, dł. 50 cm, szer. 1,25 cm szt. 5
Siatka docięta do zaopatrywania przepuklin pachwinowych - polipropylen monofilamentowy, rozmiar 4,5 x 10 cm, grubość nici 0,14, grubość siatki 0,47 mm szt. 5
Siatka do powięzi - polipropylen monofilamentowy o standardowej powierzchni porów rozmiar 30 cm x 30cm szt. 5
Siatka do powięzi - polipropylen monofilamentowy o standardowej powierzchni porów rozmiar 6 cm x 11 cm Szt. 15
Siatka do powięzi - polipropylen monofilamentowy o standardowej powierzchni porów rozmiar 8 cm x 15 cm Szt. 10
Siatka do plastyki przedniej- polipropylen, momofilament o anatomicznym kształcie, trapez z czterema ramionami w rozmiarach podstawa górna 5 dolna 8 i górna 4,5 dolna 6 cm szt. 5
Siatka lekka - polipropylenowa, monofilamentowa, dwukierunkowa, elastyczna, miękka, rozmiar 6 cm x 11 cm. Grubość: 0,4 mm +\- 2 mm, Porowatość 85 - 87 % Szt 15
Siatka lekka - polipropylenowa, monofilamentowa, dwukierunkowa, elastyczna, miękka, rozmiar 8 cm x 15 cm. Grubość: 0,4 mm +\- 2 mm, Porowatość 85 - 87 % Szt 15
Siatka miękka niewchłanialna, dwuwarstwowa wykonana z ePTFE i PP. Pierwsza warstwa wykonana z materiału mikroporowatego, druga z makroporowatego. Do zabezpieczania jelit i trzewi przy przeuklinach brzusznych z możliwością stosowania wewnątrzotrzewnowego. Gramatura 100 - 110 g/m2; Grubość 0,5 - 0,6 mm. Kształt owalny o wymiarach 11 cm x 14 cm. Szt 1
Siatka miękka niewchłanialna, dwuwarstwowa wykonana z ePTFE i PP. Pierwsza warstwa wykonana z materiału mikroporowatego, druga z makroporowatego. Do zabezpieczania jelit i trzewi przy przeuklinach brzusznych z możliwością stosowania wewnątrzotrzewnowego. Gramatura 100 - 110 g/m2; Grubość 0,5 - 0,6 mm. Kształt owalny o wymiarach 14 cm x 18 cm. Szt 1
Siatka miękka niewchłanialna, dwuwarstwowa wykonana z ePTFE i PP. Pierwsza warstwa wykonana z materiału mikroporowatego, druga z makroporowatego. Do zabezpieczania jelit i trzewi przy przeuklinach brzusznych z możliwością stosowania wewnątrzotrzewnowego. Gramatura 100 - 110 g/m2; Grubość 0,5 - 0,6 mm. Kształt owalny o wymiarach 20 cm x 25 cm. Szt 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141220-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| Czas dostawy | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 2 | Nazwa: | PAKIET 14 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nakłuwacze jednorazowe do pomiaru poziomu cukru. Igła sterylna. Głębokość nakłucia 1,8 i 2,4 mm. 21G.
Igły do penów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141220-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| Czas dostawy | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 2 | Nazwa: | PAKIET 15 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestaw do hemofiltracji -Prismaflex ST 100
Cewnik do hemofiltracji z powłoką bakteriobójczą 13 F (dł. 17,5 cm; 20 cm)
Prismasol 2K , 5 l
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141220-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| Czas dostawy | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 2 | Nazwa: | PAKIET 16 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sonda Sengstakena typ 42 CH 16
Sonda Sengstakena typ 42 CH 18
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141220-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| Czas dostawy | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 2 | Nazwa: | PAKIET 17 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kaniula dożylna 0,6 x 19 mm 26 GA 0,7 IN przepływ 13 ml/min, posiadająca min. 5 pasków kontrastujących w rtg na całej długości
Kaniula dożylna 0,7 x 19 mm 24 GA 0,75 IN przepływ 13 ml/min, posiadająca min. 5 pasków kontrastujących w rtg na całej długości
Koreczki do kaniul sterylne , tego samego producenta co kaniule w poz. 1
Kaniula dotętnicza 20 G x 45
Zestaw do kontrolowanej zbiórki stolca do stosowania okresowo u pacjentów unieruchomionych z nietrzymaniem stolca o konsystencji płynnej lub półpłynnej. Zestaw zawierający: sylikonowy rękaw odprowadzający(cewnik) szt 1, wyskalowaną strzykawkę szt. 1, worek zbiorczy szt. 3. Cewnik silikonowy z możliwością szczelnego zamknięcia odbytu, dopasowujący się do anatomii zwieracza.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141220-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| Czas dostawy | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 2 | Nazwa: | PAKIET 18 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wziernik ginekologiczny jednorazowego użytku sterylny
Rozmiar XXS
Rozmiar XS
Rozmiar S
Rozmiar M
Rozmiar XXS
Osłonki na głowicę USG pojedynczo pakowane, pudrowane
Paski testowe do badania ph pochwy
Strzykawki do abrazji aspiracyjnej Opakowania: pojedyncze sterylnie
- kateter o średnicy 3 mm i strzykawka 10ml
- skala centymetrowa na kateterze
- mechanizm zapobiegający cofnięciu wprowadzanego płynu
- "zamknięty" system zapobiega zanieczyszczeniu pobranego materiału
Szczoteczki cytologiczne - typ wachlarz, jednorazowe sterylne
Szczoteczki cytologiczne - typ prosty, jednorazowe sterylne
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141220-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| Czas dostawy | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 2 | Nazwa: | PAKIET 19 - Sterylne instrumenty jednorazowe ze stali |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sterylna Pinceta anatomiczna ze stali 14-16 cm - Sterylizowane w zwalidowanym procesie (zgodnie z normami PN-EN ISO 17665-1 oraz PN-EN ISO 11135-1). Narzędzi nie można sterylizować ponownie. Zapakowane jako pojedyncza sztuka w opakowaniu zbiorczym nie większym niż 25 sztuk znak jednorazowości jest umieszczony po obu stronach każdego z narzędzi
Sterylna Pinceta chirurgiczna ze stali 14 - 16 cm. Sterylizowane w zwalidowanym procesie (zgodnie z normami PN-EN ISO 17665-1 oraz PN-EN ISO 11135-1). Narzędzi nie można sterylizować ponownie. Zapakowane jako pojedyncza sztuka w opakowaniu zbiorczym nie większym niż 25 sztuk znak jednorazowości jest umieszczony po obu stronach każdego z narzędzi
Sterylne imadła chirurgiczne jednorazoweze stali. Sterylizowane w zwalidowanym procesie (zgodnie z normami PN-EN ISO 17665-1 oraz PN-EN ISO 11135-1). Narzędzi nie można sterylizować ponownie. Zapakowane jako pojedyncza sztuka w opakowaniu zbiorczym nie większym niż 25 sztuk znak jednorazowości jest umieszczony po obu stronach każdego z narzędzi
Sterylne nożyczki chirurgiczne jednorazowe wykonane ze stali. 14 - 16 cm Sterylizowane w zwalidowanym procesie (zgodnie z normami PN-EN ISO 17665-1 oraz PN-EN ISO 11135-1). Narzędzi nie można sterylizować ponownie. Zapakowane jako pojedyncza sztuka w opakowaniu zbiorczym nie większym niż 25 sztuk znak jednorazowości jest umieszczony po obu stronach każdego z narzędzi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141220-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| Czas dostawy | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 2 | Nazwa: | PAKIET 20 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szyna palcowa 230x13; 260x18; 500x50
Szyny Zinnera 230 x 13
Kołnież Schanza jednorazowy
Szyny Kramera 90x10; 70x8; 50x8 cm ok.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33141220-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin przydatności | 10,00 |
| Czas dostawy | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 3 | Nazwa: | PAKIET 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pałeczki z tworzywa sztucznego o długości 14-16 cm z wacikiem bawełnianym lub wiskozowym w probówce transportowej jałowe.
Pałeczki z tworzywa sztucznego o długości 14-16 cm z wacikiem bawełnianym lub wiskozowym w probówce z podłożem żelowym transportowe, jałowe.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| CENA | 60,00 |
| CZAS DOSTAWY | 30,00 |
| TERMIN PRZYDATNOŚCI | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 3 | Nazwa: | PAKIET 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Testy ureazowe, mokre szt. 900
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| CENA | 60,00 |
| CZAS DOSTAWY | 30,00 |
| TERMIN PRZYDATNOŚCI | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 3 | Nazwa: | PAKIET 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Papier do sterylizacji 90 cm x 90 cm opakowanie 250 szt. op. 4
Papier do sterylizacji 120 cm x 120 cm opakowanie 100 szt. op. 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| CENA | 60,00 |
| CZAS DOSTAWY | 30,00 |
| TERMIN PRZYDATNOŚCI | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 3 | Nazwa: | PAKIET 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Rękaw foliowo - papierowy płaski szer. 5 cm x 200 rolka 6
Rękaw foliowo - papierowy płaski szer. 7,5 cm x 200 rolka 5
Rękaw foliowo - papierowy płaski szer. 10 cm x 200 rolka 6
Rękaw foliowo - papierowy szer. 10 cm x 200 z fałdą rolka 5
Rękaw foliowo - papierowy płaski szer. 12 cm x 200 rolka 8
Rękaw foliowo - papierowy szer. 12 cm x 200 z fałdą rolka 3
Rękaw foliowo - papierowy płaski szer. 15 cm x 200 rolka 5
Rękaw foliowo - papierowy szer. 15 cm x 200 z fałdą rolka 4
Rękaw foliowo - papierowy szer. 20 cm x 100 z fałdą rolka 5
Rękaw foliowo - papierowy płaski szer. 20 cm x 200 rolka 1
Rękaw foliowo - papierowy płaski szer. 25 cm x 200 rolka 1
Rękaw foliowo - papierowy szer. 25 cm x 100 z fałdą rolka 1
Rękaw foliowo - papierowy płaski szer. 30 cm x 200 rolka 1
Rękaw foliowo - papierowy szer. 30 cm x 200 z fałdą rolka 1
Rękaw foliowo - papierowy płaski szer. 40 cm x 200 cm rolka 1
Rękaw foliowo - papierowy szer. 40 cm x 200 cm z fałdą rolka 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| CENA | 60,00 |
| CZAS DOSTAWY | 30,00 |
| TERMIN PRZYDATNOŚCI | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 3 | Nazwa: | PAKIET 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Etykieta 3 rzędowa do metkownicy typu GKE z wskaźnikiem parowym Kl. A rolka 50
Taśma samoprzylepna bez wskaźnika 1,9 mm x 55 cm rolka 55
Taśma samoprzylepna ze wskaźnikiem steryl. pary wodnej 1,9 mm x 55 cm rolka 1
Biologiczny wskaźnik kontroli procesu steryli-parą wodną fiolkowy do inkubatora op. (100 szt.) 2
Wskaźniki wieloparametrowe do sterylizacji parą wodną, liniowo-paskowe op. (500 szt.) 6
Wskaźniki do sterylizacji parą wodną klasy 6 Op. (250 szt.) 4
Integratory chemiczne do sterylizacji parą wodną 1243A op. (100 szt.) 8
Wskaźnik planszowy Bovi Dick op. (50 szt.) 6
Biologiczny wskaźnik kontroli procesu sterylizacji parą wodną typu Sporal A op. 10 szt. op. (10 szt.) 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| CENA | 60,00 |
| CZAS DOSTAWY | 30,00 |
| TERMIN PRZYDATNOŚCI | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 3 | Nazwa: | PAKIET 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pojemnik na odpady med. poj. 0,7 - 0,75 l z tworzywa sztucznego, płaski, w przekroju poprzecznym kształt zbliżony do elipsy 1 szt. 240
Pojemnik na odpady med. poj. 1 l z tworzywa sztucznego 1 szt. 120
Pojemnik na odpady med. poj. 2 l z tworzywa sztucznego 1 szt. 1540
Pojemnik na odpady med. poj. 5 l z tworzywa sztucznego 1szt. 1100
Pojemnik na odpady med.poj.10 l z tworzywa sztucznego 1 szt. 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| CENA | 60,00 |
| CZAS DOSTAWY | 30,00 |
| TERMIN PRZYDATNOŚCI | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 3 | Nazwa: | PAKIET 7 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Papier do aparatu EKG ASCARD 4 z nadrukiem Szt. 200
Papier do drukarki UPP 110 HD SONY (110 mm x 20 m) Wysokiej czułości. O parametrach jakości wydruku porównywalnych do Papieru do USG Mitsubishi K65HM Szt. 100
Papier do defibrylatora ZOLL 90 mm x 90 mm x 200 Szt. 20
Papier do defibrylatora LIFEPACK 107,25 mm x 23 m Szt. 30
Papier do defibrylatora LIFEPACK 20 i 20e 50x26 30mm Szt. 20
Papier do kompatybilny z KTG Edan F6 i Bionet FC 600 Szt. 20
Papier do spirometru MicroLab ML3500 Szt. 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| CENA | 60,00 |
| CZAS DOSTAWY | 30,00 |
| TERMIN PRZYDATNOŚCI | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 3 | Nazwa: | PAKIET 8 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Torba na wymiociny j. uż. wykonana z przezroczystego materiału błękitnego wyskalowana co 100 ml, posiadająca wcięcie umożliwiające higieniczne zamknięcie poj. 1500 ml szt. 2 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| CENA | 60,00 |
| CZAS DOSTAWY | 30,00 |
| TERMIN PRZYDATNOŚCI | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:| Część nr: | 3 | Nazwa: | PAKIET 9 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Osłonki czujnika termometru Genius 2 1 szt. 10 000
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert: | Kryterium | Znaczenie |
| CENA | 60,00 |
| CZAS DOSTAWY | 30,00 |
| TERMIN PRZYDATNOŚCI | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: