Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-02
Łódź: ZP/23/2012 - na dostawę sprzętu medycznego do zabiegów kardiologicznych dla Kliniki Kardiologii - Pracowni Hemodynamiki Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 50827 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" - Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 2711188, 2711069, faks 42 2711187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/23/2012 - na dostawę sprzętu medycznego do zabiegów kardiologicznych dla Kliniki Kardiologii - Pracowni Hemodynamiki Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów kardiologicznych dla Kliniki Kardiologii - Pracowni Hemodynamiki Instytutu CZMP.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
1.Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679.
dla wyrobów wprowadzonych po wejściu w życie ustawy:. CERTYFIKAT ZGODNOŚCI - wystawiany przez jednostkę notyfikowaną, Oświadczenie o dokonaniu prawidłowego ZGŁOSZENIA WYROBU MEDYCZNEGO do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub Oświadczenia o dokonaniu prawidłowego POWIADOMIENIA O WPROWADZENIU WYROBU MEDYCZNEGO NA TERYTORIUM RP do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o ile wymaga tego ustawa lub złożenie stosownego OŚWIADCZENIA, jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane
dla wyrobów wprowadzonych przed wejściem w życie ustawy zgodnie z Art. 138 Ustawy o wyrobach medycznych:CERTYFIKAT ZGODNOŚCI - wystawiany przez jednostkę notyfikowaną,DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI - oświadczenie wytwórcy lub autoryzowanego przedstawiciela wytwórcy, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi,WNIOSEK O PRZENIESIENIE DANYCH o którym mowa w art. 133 Ustawy o wyrobach medycznych wraz z oświadczeniem, że dane zostały przeniesione do bazy danych, o której mowa w art. 64 ust. 1 Ustawy o wyrobach medycznych o ile wymaga tego ustawa lub złożenie stosownego OŚWIADCZENIA, jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane.
2. Aktualne katalogi, ulotki informacyjne zawierające opisy techniczne zaoferowanego przedmiotu zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań technicznych postawionych przez Zamawiającego
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawstwie - jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany nazwy handlowej przy zachowaniu jego parametrów,
2.w przypadku nie zrealizowania pełnej ilości asortymentu istnieje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy,
3.jeśli wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o takich samych parametrach, co produkt objęty umową,
4.zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy,
5.zmiany organizacji pracy Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy,
6.zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej,
7.zmiany adresu siedziby firmy i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy,
8.w przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A Ginekologiczno-Położniczy, poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki, Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon A Ginekologiczno-Położniczy, poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289 93 - 338 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pozycja 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki balonowe wysokociśnieniowe, średnica wewnętrzna cewnika od 0,035, długość cewnika 80-110 cm, średnica balonu od 4mm do 25 mm, długość balonu od 20 mm do 40 mm, ciśnienie rozprężania od 5 atm. - 200 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pozycja 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki balonowe z ostrzem, tzw. tnące typu cutting ballon, średnicy 4-8 mm - 15 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pozycja 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki balonowe wieńcowe o średnicy 3,5 mm do 5 mm i długości od 10 mm do 20 mm - 15 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pozycja 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stenty wewnątrznaczyniowe typu Palmaz-Genesis montowane na balonie z możliwością ponownego doprężenia wraz ze wzrostem pacjenta w rozmiarach od 6 x 17 mm do 10 x 30 mm. Średnica wewnętrzna cewnika 0,035, długość od 80 cm do 120 cm - 50 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pozycja 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stenty wewnątrznaczyniowe wieńcowe kobaltowo-chromowe w rozmiarach od 3,5 x 10 mm do 5 x 20 mm - 15 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pozycja 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stenty kobaltowo-chromowe od 6 do 10 mm średnicy, długości od 15 mm do 25 mm, długość cewnika 80 cm do 120 cm, średnica wewnętrzna od 0,018 - 15 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pozycja 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody wewnątrznaczyniowe do stymulacji zewnętrznej typu pedriatrycznego 4F i 5F, zagięte - 15 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pozycja 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody wewnątrznaczyniowe do stymulacji zewnętrznej typu pedriatrycznego 4F i 5F, zagięte z balonem - 15 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pozycja 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zastawki typu MELODY, do tętnicy płuciowej u dzieci (zakładanie przezskórne) - 2 sztuki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa wyrobów laboratoryjnych oraz szklanych dla potrzeb Miedzyresortowego Instytutu Techniki Radiacyjnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach "Bionanopark" sp. z o.o. położonych w Łodzi przy ul. Dubois 114/116
- Wykonanie i montaż podświetlanych logotypów i liter przestrzennych ze stali nierdzewnej
- Dostawa maszyny do pielęgnacji tafli lodowej
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Dostawa oprogramowania antywirusowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- ZP/08/24 Sukcesywne dostawy materiałów jednorazowych i protetycznych dla Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa jednorazowego, wysokospecjalistycznego sprzętu medycznego do chirurgicznych zabiegów minimalnie inwazyjnych i zmniejszania żołądka do Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu
- Dostawa obłożeń jednorazowego użytku, kompresów bawełnianych oraz akcesoriów okulistycznych - nr 50/TP/2024
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.