Og³oszenie z dnia 2019-01-30
Og³oszenie nr 507846-N-2019 z dnia 2019-01-30 r.
Gmina ¯ukowice: Remont dachu remizy OSP w Brzegu G³ogowskim
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie nieobowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina ¯ukowice, krajowy numer identyfikacyjny
39064738600000, ul.
¯ukowice
148
,
67231
¯ukowice, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
76 831 42 41, e-mail
sekretarz@zukowice.pl, faks
76 831 41 49.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zukowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.zukowice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.zukowice.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
z³o¿enie oferty w formie pisemnej
Adres:
Urz±d gminy ¯ukowice; ¯ukowice 148; 67-231 ¯ukowice
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Remont dachu remizy OSP w Brzegu G³ogowskim
Numer referencyjny:
RG.271.2.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachu w budynku remizy Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Brzegu G³ogowskim (dz. Nr 238/1, obrêb 0002 Brzeg G³ogowski). W ramach zadania planuje siê wykonanie nastêpuj±cych prac: a) wymianê istniej±cego dachu krytego p³ytami bitumicznymi falistymi Onduline na blachodachówkê, b) wymianê obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, c) remont komina, d) remont wiê¼by dachowej, e) uporz±dkowanie odprowadzenia wód deszczowych. Uwaga: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót stanowi±ce integraln± czê¶æ specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca przed z³o¿eniem oferty zobowi±zany jest do zapoznania siê z zakresem robót na miejscu ich wykonania. Wykonawca jest zobowi±zany w cenie ofertowej uwzglêdniæ wszystkie koszty niezbêdne do prawid³owej realizacji zamówienia. Za³±czone przedmiary robót s³u¿± wy³±cznie celom informacyjnym. Wykonawca zobowi±zany jest do dok³adnego sprawdzenia przedmiaru robót z projektem budowlanymi oraz projektem wykonawczym. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania na podstawie projektu budowlanego i wykonawczego nie zwalnia wykonawcy od obowi±zku ich wykonania w ramach wynagrodzenia umownego. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy projektem budowlanym i projektem wykonawczym, a przedmiarem robót nale¿y przyj±æ zakres robót i ich ilo¶æ wynikaj±c± z projektu budowlanego, projektu wykonawczego. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy projektem budowlanym i projektem wykonawczym i przedmiarem robót nale¿y wyst±piæ do zamawiaj±cego o wyja¶nienie. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa nie podaj± w sposób szczegó³owy technologii wykonywania robót lub wykonania okre¶lonego elementu przedmiotu zamówieni, b±d¼ te¿ nie precyzuj± dostatecznie rodzaju i standardu materia³ów, wykonawca zobowi±zany jest wyst±piæ do zamawiaj±cego o wyja¶nienie. Zamawiaj±cy informuje, ¿e ilekroæ w dokumentacji projektowej przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazaniu takiemu towarzysz± wyrazy "lub równowa¿ny" lub za pomoc± norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym. Oferta równowa¿na to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o w³a¶ciwo¶ciach funkcjonalnych i jako¶ciowych takich samych lub zbli¿onych do tych, które zosta³y okre¶lone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, gwarantuj±ca wykonanie robót w zgodzie z dokumentacj± projektow± i specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zapewniaj±ca uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych ni¿ okre¶lone w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zuje siê do udzielenia gwarancji i rêkojmi na przedmiot zamówienia na okres 36 miesiêcy od daty odbioru koñcowego. Je¿eli na poszczególne materia³y lub urz±dzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres d³u¿szy ni¿ 36 miesi±ce, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcê odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta
II.5) G³ówny kod CPV: 45261000-4
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 45262100-2 |
| 45261210-9 |
| 45261100-5 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
| Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
| 2019-03-04 | 2019-05-06 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy posiadania kompetencji i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wyka¿± siê do¶wiadczeniem polegaj±cym na wykonaniu w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadaj±cych przedmiotowi zamówienia, tj co najmniej 2 zamówieñ polegaj±cych na wykonaniu pokryæ dachowych o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00 z³ ka¿da. Aby spe³niæ ten wymóg, prace, na które Oferent powo³uje siê, musz± byæ ukoñczone w ca³o¶ci.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej wykonawca winien wykazaæ, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Aby potwierdziæ warunek dotycz±cy dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien wykazaæ, ¿e w okresie realizacji zamówienia bêdzie dysponowa³ osobami posiadaj±cymi uprawnienia i kwalifikacje w celu wykonania zamówienia tj.: kierownik robót - co najmniej jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
a) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzieñ sk³adania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawcy (za³±cznik 2A do SIWZ); b) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych; dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu aktualne na dzieñ sk³adania ofert podpisane odpowiednio przez osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawcy (za³±cznik 2B do SIWZ);
b)wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich do¶wiadczenia zawodowego, numeru uprawnieñ (za³±cznik 3 do SIWZ);
c) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich miejsca wykonania, rodzaju wykonanych robót, daty zakoñczenia robót i zlecaj±cych, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane. (za³±cznik nr 4 do SIWZ). Do ka¿dej roboty, wskazanej w wykazie robót, nale¿y za³±czyæ dowody potwierdzaj±ce, ¿e te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, zawieraj±ce w szczególno¶ci informacje, o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty;
d) op³acon± polisê - a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia. (Z polisy lub za³±czonych wraz z ni± do oferty dokumentów musi wynikaæ, i¿ zosta³a ona op³acona zgodnie z warunkami p³atno¶ci jakie zosta³y zawarte w tre¶ci polisy i musi byæ aktualna na dzieñ sk³adania ofert).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
a) je¿eli dotyczy - Pe³nomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu i zawarcia umowy, je¿eli osoba reprezentuj±ca Wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upowa¿niona do jego reprezentacji we w³a¶ciwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej; b) o ile Wykonawca - nie z³o¿y³ wraz z ofert± o¶wiadczenia o braku przynale¿no¶ci do ¿adnej grupy kapita³owej - zobowi±zany jest przekazaæ Zamawiaj±cemu, bez dodatkowego wezwania - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego informacji, o których mowa powy¿ej w pkt. 3 o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.; c) W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach innych podmiotów na zasadzie wskazanej w art. 22a ustawy Pzp - pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamienienia - jako dowód polegania przez Wykonawcê w doniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu. W przypadku gdy zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, innego podmiotu nie potwierdzaj± spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy Za¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego: 1) zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) z³o¿y³ zobowi±zanie do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e, ¿e spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 1 000,00 PLN (s³ownie: jeden tysi±c z³otych 00/100).
2. Formy wadium
Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2018r. poz. 110 ze zm.).
3. Sposób i miejsce sk³adania wadium
Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy w Legnicy, Nr rachunku: 85864910442001000022220002 z adnotacj±: "Wadium - nr sprawy: RG.271.2.2019 - "Remont dachu remizy OSP w Brzegu G³ogowskim".
Kopiê dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium mo¿na do³±czyæ do oferty.
1) Wadium wnoszone w formie innej ni¿ pieniê¿na, nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u
do depozytu w KASIE znajduj±cej siê w siedzibie Zamawiaj±cego tj. ¯ukowice 148, 67-231 ¯ukowice lub z³o¿yæ wraz z ofert± (w jednej kopercie). Nie nale¿y trwale do³±czaæ (spinaæ) orygina³u dokumentu wadialnego do oferty - w takim przypadku do oferty nale¿y za³±czyæ tak¿e potwierdzon± za zgodno¶æ
z orygina³em kserokopiê.
2) Z tre¶ci gwarancji (porêczenia) musi jednoznacznie wynikaæ:
a) jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi byæ podpisana przez upowa¿nionego (upe³nomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien byæ sporz±dzony w sposób umo¿liwiaj±cy jego identyfikacjê np. z³o¿ony wraz z imienn± piecz±tk± lub czytelny
(z podaniem imienia i nazwiska);
b) bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium
w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
4. Termin wniesienia wadium
1) Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2) Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie znajdzie siê na rachunku bankowym zamawiaj±cego.
5. Zwrot/zatrzymanie wadium
1) Zamawiaj±cy zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem pkt. 2.
2) Wadium zostanie zatrzymane wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a lub art. 46 ust. 5.
3) Je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania, oferta wykonawcy, któremu zwrócono wadium, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, bêdzie on wezwany do ponownego wniesienia wadium w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego pod rygorem wykluczenia go z postêpowania z mocy art.24 ust.2. pkt.2.
4) Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
5) Zamawiaj±cy niezw³ocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena ofertowa rycza³towa | 60,00 |
| dodatkowa gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci, przy uwzglêdnieniu postanowieñ art. 144 ustawy Pzp. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowieñ niekorzystnych dla Zamawiaj±cego. 3. Zmiany w umowie bêd± mog³y nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach: a) przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego; b) wyst±pienia okoliczno¶ci, których Strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci; c) zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie Przedmiotu Umowy w przypadku: - zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy; - wykopalisk uniemo¿liwiaj±cych wykonanie robót; - szczególnie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów; - si³y wy¿szej, klêski ¿ywio³owej; - opó¼nienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub daj±cych siê przypisaæ Zamawiaj±cemu lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiaj±cego na Terenie Budowy; - niewypa³ów i niewybuchów; - wykopalisk archeologicznych nieprzewidywanych w SIWZ; - odmiennych od przyjêtych w Dokumentacji warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka itp.); - odmiennych od przyjêtych w dokumentacji warunków terenowych, w szczególno¶ci istnienie podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych nieuwidocznionych na mapach do celów projektowych. d) je¿eli wyst±pi± zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: - wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego; - konieczno¶ci usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w Dokumentacji. e) je¿eli powstanie konieczno¶æ zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w Dokumentacji w szczególno¶ci: - w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³oby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy; - w przypadku konieczno¶ci zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych/technologicznych ni¿ wskazane w Dokumentacji w sytuacji, je¿eli rozwi±zania te bêd± mia³y znacz±cy wp³yw na obni¿enie kosztów eksploatacji, poprawy bezpieczeñstwa, które ze wzglêdu na postêp techniczno-technologiczny nie by³y znane w okresie opracowywania Dokumentacji; - konieczno¶ci zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany obowi±zuj±cego prawa. f) zaistnieje kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w Umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie kolizji, a wynagrodzenie zostanie ustalone z zachowaniem zasady opisanej w SIWZ i ofercie Wykonawcy. Zmiana Umowy nast±piæ mo¿e z inicjatywy Zamawiaj±cego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawieraæ: 1) opis zmiany; 2) uzasadnienie zmiany; 3) koszt zmiany oraz jego wp³yw na wysoko¶æ wynagrodzenia; 4) Czas wykonania zmiany oraz wp³yw zmiany na termin zakoñczenia umowy. Warunkiem wprowadzenia zmian do Umowy bêdzie potwierdzenie powsta³ych okoliczno¶ci w formie opisowej i w³a¶ciwie umotywowanej (protokó³ wraz z uzasadnieniem) przez powo³an± przez Zamawiaj±cego komisjê techniczn±, w sk³adzie której bêd± m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik budowy. 4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia brutto w czê¶ci dotycz±cej podatku VAT, je¿eli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT, bêd±ca elementem wynagrodzenia Wykonawcy. Zmiana zostanie wprowadzona na umotywowany wniosek Wykonawcy w formie aneksu do umowy. 5. Zmiany postanowieñ tre¶ci zawartej umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa powy¿ej odbywaæ siê bêd± w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-02-14, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> oferta sporz±dzona w j. polskim
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu oraz termomodernizacji budynków usytuowanych przy ul. F. Chopina 8 oraz przy ul. L.Waryñskiego 25 w ¯yrardowie w ramach projektu pn."Domy pe³ne historii - etap II.
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynków u¿yteczno¶ci publicznej w gminie Tarnowiec
- Budowa wie¿y widokowej w Kikowie wraz z niezbêdn± infrastruktur± towarzysz±c±
- Roboty budowlane polegaj±ce na przebudowie i remoncie dachów akademików Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Paw³a II z podzia³em na 2 czê¶ci
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 24 w Opolu
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 14 w Opolu - etap IV
wiêcej: Wykonywanie pokryæ i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





