Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-12
Tarnowskie Góry: Wykonanie przyłączy wody i kanalizacji sanitarnej do nieruchomości Inkubator Przedsiębiorczości w Tarnowskich Górach ul. Sienkiewicza 49
Numer ogłoszenia: 50737 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, fax 032 3813727.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przyłączy wody i kanalizacji sanitarnej do nieruchomości Inkubator Przedsiębiorczości w Tarnowskich Górach ul. Sienkiewicza 49.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy nowych przyłączy wody i kanalizacji sanitarnej dla nieruchomości - Inkubatora Przedsiębiorczości w Tarnowskich Górach - do miejskich sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje całość robót budowlanych dla przedmiotu zamówienia, opisany szczegółowo i ujęty w opracowanej dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), na którą składają się: projekt budowlany - wykonawczy Przyłącze wody i kanalizacji sanitarnej dla Inkubatora przedsiębiorczości - rozwój w korzystnych warunkach, projekt podłączenia pompowni ścieków - część elektryczna, projekt zmiany organizacji ruchu oraz zabezpieczenia robót wykonywanych w pasie drogowym w ulicy Sienkiewicza w Tarnowskich Górach - do budowy przyłącza wod-kan., przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową i dokumentację projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz obowiązkową wizję w miejscu prowadzenia robót. Wykonawca powinien zapoznać się z pełną dokumentacją projektową, która jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego (w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach ul. Karłuszowiec 5, pokój 104) i załączona do SIWZ. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zamieszczone są w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy którzy: 1) nie są wykluczeni na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych, 2) spełniają warunki zawarte w art. 22, ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 3) udzielą 10 letniej gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane wyroby i materiały będące przedmiotem niniejszego postępowania, 4) zrealizowali co najmniej dwie należycie wykonane roboty budowlane w branży i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnych z niniejszym przedmiotem zamówienia, 5) spełniają warunek sytuacji finansowej, zgodny z art.3, ust.1, pkt 29 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. (Dz.U. z 2002r., Nr 76, poz.694 z późn. zm.) tzn. kapitał własny (aktywa jednostki pomniejszone o zobowiązania) musi zamykać się kwotą przynajmniej 5-cyfrową, ale nie mniejszą niż 50 tys. zł. w każdym roku obrotowym, 6) wskażą kierownika budowy, posiadającego stosowne do przedmiotu niniejszego zamówienia wymagane prawem uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla dokonania oceny spełnienia warunków wyszczególnionych wyżej wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a. Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). b. Zaparafowane lub podpisane i opieczętowane przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy istotne postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do specyfikacji (SIWZ). c. Aktualny lub uaktualniony odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d. Stosowne pełnomocnictwo w przypadku gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie. e. Oświadczenie, iż spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 w/w. Ustawy (załącznik nr 3 do SIWZ). f. Umowę spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (umowa niezbędna jest w celu identyfikacji stron /wspólników spółki oraz zasad i sposobu reprezentacji spółki). g. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnych pod względem rodzaju i wartości z niniejszym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem co najmniej dwóch dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane z należytą starannością (wg załącznika nr 4 do SIWZ) h. Wykaz osób i podmiotów, którzy będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg zał. nr 5 do SIWZ), ze szczególnym wskazaniem: kierownika budowy (imię i nazwisko, kwalifikacje i uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania zamówienia, aktualny wpis do rejestru Izby Inżynierów Budownictwa, posiadane ubezpieczenie OC) i. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS/KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. j. Oświadczenie, że wykonawca jest lub nie jest zobligowany do sporządzania sprawozdania finansowego zgodnie z warunkami ujętymi w art. 50 ust.2 ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. (Dz. U. z 2002r., Nr 76, poz.694 z późn. zm.) - wg zał. nr 9 do SIWZ. W przypadku kiedy wykonawca jest zobligowany do sporządzania sprawozdania finansowego przedstawia przedmiotowe sprawozdanie albo jego część oraz opinię biegłego rewidenta jeżeli podlega badaniu przez biegłego rewidenta, za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku kiedy wykonawca nie jest zobligowany do sporządzania sprawozdania finansowego przedstawia oświadczenie, w którym podaje: stan aktywów z podziałem na majątek trwały i obrotowy, stan zobowiązań w tym zobowiązań krótko i długoterminowych, stan kapitału własnego w tym wysokość osiągniętego zysku za ostatnie dwa lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. k. oświadczenie o podwykonawstwie (jeśli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wg załącznika nr 6 do SIWZ). l. harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót budowlanych wg załącznika nr 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, to zamiast dokumentów wyszczególnionych w punkcie c) i i) winien przedstawić dokumenty, zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, oraz że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej można je zastąpić oświadczeniem Wykonawcy, złożonym przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, albo przed notariuszem kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa wyżej mają być aktualne lub uaktualnione przez organ je wydający, przedstawione w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy za wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, które ma być potwierdzone przez notariusza lub mocodawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach,ul. Karłuszowiec 5-p.101 lub za pośrednictwem poczty po otrzymaniu pisemnego wniosku o jej przekazanie.SIWZ jest bezpłatna..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin wykonania zamówienia: Termin rozpoczęcia prac ustala się na dzień przekazana placu budowy jednak nie później niż 7 dni od zawarcia umowy. Termin zakończenia robót ustala się do dnia 31.05.2008r. Termin zakończenia robót uwzględnia czasookres na doprowadzenie do stanu pierwotnego (w zakresie naprawy) dróg i chodników na nieruchomościach sąsiadujących, zajętych lub uszkodzonych wskutek prowadzenia robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. 2. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: - w kwestiach technicznych: Jan Ochman, podinspektor w Biurze ds. Inwestycji, tel. + 48 32 381-37-80 - w kwestiach formalnych: Iwona Penkaty, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86. 3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 w dniu 3 kwietnia 2008 roku o godzinie 11:00. 4.Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.6.Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających.7.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 8.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy. 9.Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.10.Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie. 11.Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- "USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO"
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą pieluchomajtek w 2026 roku
- Pokrycie dachu blachą płaską na rąbek wraz z naprawą kominów i dociepleniem stropodachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Lublińcu, ul. Grunwaldzka 19
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ - REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- DOSTAWA LEKÓW IV
- Świadczenie usług ochrony terenu i mienia Muzeum w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych oraz treningowych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Przysiekach
- Rozbudowa drogi gminnej nr K601497 od km 0+030 do km 0+337,40 oraz od 0+570,13 do km 1+327, ul. Długa w miejscowości Dziekanowice gmina Zielonki
- Budowa sieci wodociągowej przy ulicy bocznej od ul. Młynarskiej w Rykach oraz rozbudowa sieci wodociągowej w ul. Warszawskiej w Rykach
- "Modernizacja kanalizacji sanitarnej na odcinku Bałoszyce Susz Etap II" w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Przebudowa ulicy Dolnej w Glinicy "
- Budowa kanalizacji deszczowej na terenie Stąporkowa (1000-lecia, część ul. Piłsudskiego od 1000-lecia do zbiornika wodnego)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





