Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-05-11
Og³oszenie nr 506548-N-2017 z dnia 2017-05-11 r.
MINISTERSTWO SPORTU I TURYSTYKI: Materia³y promocyjne z logo Ministerstwa Sportu i Turystyki, Europejskiego Tygodnia Sportu i Programu Erasmus+ w postêpowaniu prowadzonym w ramach Programu Erasmus+ 2014-2020
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e wynagrodzenie jest finansowane ze ¶rodków Komisji Europejskiej w ramach Programu Erasmus+ 2014-2020 oraz ¶rodków w³asnych.
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaTak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
MINISTERSTWO SPORTU I TURYSTYKI, krajowy numer identyfikacyjny
140217142, ul.
Senatorska
14
,
00-082
Warszawa, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
222443164, e-mail
anna.kurpisz@msit.gov.pl, faks
222443218.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.msit.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-i-10/wszczete-postepowania-o
Adres profilu nabywcy:
https://bip.msit.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-i-10/wszczete-postepowania-o
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
https://bip.msit.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-i-10/wszczete-postepowania-o
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja rz±dowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
https://bip.msit.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-i-10/wszczete-postepowania-o
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.msit.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-i-10/wszczete-postepowania-o
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Tak
https://bip.msit.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-i-10/wszczete-postepowania-o
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Ministerstwo Sportu i Turystyki (MSiT), ul. Senatorska 14, 00-082 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Materia³y promocyjne z logo Ministerstwa Sportu i Turystyki, Europejskiego Tygodnia Sportu i Programu Erasmus+ w postêpowaniu prowadzonym w ramach Programu Erasmus+ 2014-2020
Numer referencyjny:
3/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materia³ów promocyjnych z logo Ministerstwa Sportu i Turystyki, Europejskiego Tygodnia Sportu i Programu Erasmus+ w postêpowaniu prowadzonym w ramach Programu Erasmus+ 2014-2020. 1.1. Szczegó³owy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Za³±czniku Nr 1 oraz w Formularzu Cenowym stanowi±cym Za³±cznik Nr 4. 1.2. W przypadku, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zosta³y znaki towarowe, patenty, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, charakteryzuj±ce okre¶lone produkty lub us³ugi, oznacza to, ¿e Zamawiaj±cy nie mo¿e opisaæ przedmiotu zamówienia za pomoc± dostatecznie dok³adnych okre¶leñ i jest to uzasadnione specyfik± przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces nale¿y odczytywaæ z wyrazami "lub równowa¿ne". 1.3. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e wynagrodzenie jest finansowane ze ¶rodków Komisji Europejskiej w ramach Programu Erasmus+ 2014-2020 oraz ¶rodków w³asnych. 2. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê zawieraj±c± rozwi±zania równowa¿ne ma obowi±zek: 1) Wyra¼nie wskazaæ w ofercie zastosowane rozwi±zanie równowa¿ne poprzez wpisanie odpowiednich informacji; 2) Wykazaæ, ¿e oferowany przedmiot zamówienia spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego na poziomie nie gorszym ni¿ wskazany w opisie przedmiotu zamówienia; 3) Za³±czyæ do oferty w³a¶ciwe dokumenty (tj. dowody zawieraj±ce szczegó³owy opis oferowanych przez Wykonawcê rozwi±zañ równowa¿nych, dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania) potwierdzaj±ce, ¿e oferowany przez Wykonawcê przedmiot zamówienia spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Brak informacji, w zakresie zastosowanych rozwi±zañ równowa¿nych, zostanie uznany za zamiar wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami opisanymi przez Zamawiaj±cego w SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 39294100-0
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 22462000-6 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2017-08-25 00:00:00
II.9) Informacje dodatkowe: dotyczy terminu dostawy: Realizacja przedmiotu umowy: Wykonanie materia³ów promocyjnych, oznaczonych w SOPZ i ich dostarczenie na koszt i ryzyko Wykonawcy pod adresy 150 podmiotów wskazanych przez Zamawiaj±cego oraz do siedziby Zamawiaj±cego - zgodnie z wytycznymi opisanymi w SOPZ. Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy adresy podmiotów do 11 sierpnia 2017 roku. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ ww. materia³y w terminie 14 dni od daty przekazania adresów.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie) wykona³/wykonuje zamówienia odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. Wykonawca dostarcza³/a materia³y promocyjne wraz z logowaniem, co najmniej 2 dostawy o warto¶ci co najmniej 125 000,00 PLN (s³ownie sto dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych brutto ka¿da), z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie.
Uwaga w przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu przedstawi dokument zawieraj±cy kwoty wyra¿one w walutach innych ni¿ z³oty polski, Zamawiaj±cy przeliczy je na z³oty polski wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego na dzieñ zakoñczenia realizacji zamówienia potwierdzaj±cego posiadanie przez Wykonawcê wymaganego przez Zamawiaj±cego do¶wiadczenia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt 3 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2) je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania; 3) w przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Wykaz wykonanych dostaw wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane (wzór stanowi Za³±cznik Nr 6 do SIWZ)
z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca przed up³ywem terminu na sk³adanie ofert zobowi±zany jest z³o¿yæ: 1) Ofertê sporz±dzon± i wype³nion± wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 3 do SIWZ. 2) Formularz cenowy wypelniony wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 4 do SIWZ. 3) o¶wiadczenie sk³adane w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania oraz spe³niania warunki udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego (odpowiednio Rozdzia³ IV, V SIWZ); 4) potwierdzenie wp³aty wadium w formie pieniê¿nej (wydruk przelewu), 5) orygina³ gwarancji/porêczenia, je¿eli Wykonawca wnosi wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na; 6) w przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik - pe³nomocnictwo okre¶laj±ce jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 7) próbki materia³ów lub oferowany produkt (po jednej szt. na dan± pozycjê); ? poz. 1 - koszulka ETS dla dzieci, ? poz. 2 - koszulka ETS unisex dla doros³ych, ? poz. 3 - worek na WF na plecy, ? poz. 4 - pasek do biegania, ? poz. 7 - smycz, 8) inne dokumenty (je¶li Wykonawca powinien je z³o¿yæ), w tym: a) pe³nomocnictwo do podejmowania zobowi±zañ w imieniu wykonawcy (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów), b) pe³nomocnictwo dla Pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, UWAGA pe³nomocnictwa musz± zawieraæ zakres umocowania i byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie (tre¶æ pe³nomocnictwa musi jednoznacznie okre¶laæ czynno¶ci, co do których Pe³nomocnik jest upowa¿niony) c) pisemne uzasadnienie odno¶nie charakteru zastrze¿onych w ofercie informacji - tajemnica przedsiêbiorstwa, d) zestawienie produktów równowa¿nych zastosowanych przez Wykonawcê ze wskazaniem opisu i ich certyfikatów, ¿e w zakresie równowa¿no¶ci odpowiadaj± one wymaganiom Zamawiaj±cego - w przypadku zastosowania przez Wykonawcê rozwi±zañ równowa¿nych UWAGA w przypadku zastosowania przez Wykonawcê rozwi±zañ równowa¿nych, niez³o¿enie wraz z ofert± Wykonawcy dokumentów, o których mowa powy¿ej spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. e) pisemn± informacjê Wykonawcy zawieraj±c±: nazwê (rodzaj) towaru lub us³ugi, których dostawa lub ¶wiadczenie bêdzie prowadziæ do powstania u Zamawiaj±cego obowi±zku podatkowego, wskazuj±c warto¶æ tego towaru lub us³ugi bez kwoty podatku (zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci - 5 600,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy sze¶æset z³otych 00/100);
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena | 60 |
| Jako¶æ | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zawiadomienia, zapytania lub informacje odnosz±ce siê lub wynikaj±ce z wykonywania umowy, bêd± dokonywane za po¶rednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. 2. Wskazanie adresów podmiotów, do których realizowana bêdzie wysy³ka materia³ów promocyjnych, a tak¿e zg³oszenie nieprawid³owo¶ci w realizacji umowy dokonywane bêd± przez Zamawiaj±cego za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany przez Wykonawcê. 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia nastêpuj±cych zmian w umowie: 1) konieczno¶æ dostarczenia innych, ni¿ okre¶lone w umowie produktów spowodowana zakoñczeniem produkcji okre¶lonych w umowie produktów lub wycofaniem ich z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Ww. produkty musz± spe³niaæ minimalne wymogi okre¶lone w SOPZ ; 2) pojawienie siê na rynku produktów o lepszych parametrach i pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów pod warunkiem, ¿e takie zmiany nie spowoduj± zwiêkszenia wynagrodzenia; 3) urzêdowej zmiany wysoko¶ci stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana bêdzie dotyczyæ; 4) zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiaj±cego (o ile dotyczy); 5) zmiany terminu realizacji umowy z uwagi na: a) konieczno¶æ zmiany sposobu wykonania umowy, o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawid³owego wykonania umowy, b) okoliczno¶ci le¿±ce po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiaj±cego, c) okoliczno¶ci wynikaj±cych z dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cych wykonanie umowy; 6) inne przyczyny zewnêtrzne niemo¿liwe do przewidzenia przez Strony na etapie podpisywania umowy, skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia dzia³añ w celu wykonania umowy. 4. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci, wymienionych w ust. 3, termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do zakoñczenia realizacji umowy w sposób nale¿yty. 5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest z³o¿enie wniosku, przez Stronê inicjuj±c± zmianê, zawieraj±cego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. W przypadku, gdy z wnioskiem o zmianê postanowieñ umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy wystêpuje Wykonawca winien okoliczno¶æ, na któr± siê powo³uje wykazaæ dokumentami b±d¼ za pomoc± innych dowodów. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-05-19 , godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> PL
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzêtu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielañskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciê¿arowego z adaptacj± na cele wywrotki"
- Wyposa¿enie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzêt do prowadzenia do¶wiadczeñ
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postêpowania: 25/WNP-000014)
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materia³ów promocyjnych dla Biura RPD"
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa artyku³ów promocyjnych dla programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej
- Dostawa materia³ów informacyjno-promocyjnych (gad¿etów ekologicznych) oraz wizualizacyjnych na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
- Dostawa materia³ów promocyjnych w podziale na 4 czê¶ci
- "Wykonanie i dostawê materia³ów promocyjnych dla DWMPC".
- Wykonanie i dostawa materia³ów promocyjnych dla Muzeum Historii Polski w Warszawie - 4 pakiety
wiêcej: Materia³y reklamowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





