eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Przeprowadzenie komputerowej symulacji do opracowania technologii procesu wtrysku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-12

Łódź: Przeprowadzenie komputerowej symulacji do opracowania technologii procesu wtrysku.
Numer ogłoszenia: 506480 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Technologii Bezpieczeństwa "Moratex" , ul. Skłodowskiej-Curie 3, 90-965 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6373763, faks 042 6369226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moratex.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie komputerowej symulacji do opracowania technologii procesu wtrysku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem usługi jest przeprowadzenie symulacji wtrysku pozwalającej na przeprowadzenie modelowania procesu wtrysku z uwzględnieniem wszystkich jego faz. Symulacje komputerowe mają umożliwić poprawne zaprojektowanie form wtryskowych i optymalne dobranie warunków przetwórstwa wtryskowego. W ramach pracy przewiduje się przeprowadzenie symulacji procesu wtrysku dla modelu: 1. skorupy hełmu strażackiego - materiał przewidziany na skorupę hełmu strażackiego to poliamid 66 z 25%-ową zawartością włókna szklanego, 2. wizjera hełmu strażackiego - materiałami przewidziany na wizjer hełmu strażackiego są poliwęglan oraz polisulfon, 3. okularu hełmu strażackiego - materiałami przewidziany na okular hełmu strażackiego są poliwęglan oraz polisulfon, 4. pasa nośnego hełmu strażackiego - materiał przewidziany na pas nośny hełmu strażackiego to poliamid 66 z 25%-ową zawartością włókna szklanego. Rezultaty realizacji usługi: Określenie dla każdego modelu odzwierciedlającego gniazdo formy: 1. na etapie fazy wypełnienia formy tworzywem (front płynięcia tworzywa, rozkład temperatury oraz ciśnienia w gnieździe, rozkład naprężeń ścinających, prędkość płynięcia tworzywa, grubość warstwy zakrzepniętej, skurcz objętościowy). 2. na etapie fazy docisku (front płynięcia tworzywa, rozkład temperatury oraz ciśnienia w gnieździe, rozkład naprężeń ścinających, prędkość płynięcia tworzywa, grubość warstwy zakrzepniętej, skurcz objętościowy). 3. na etapie fazy stygnięcia wypraski w formie oraz po wyjęciu z formy (m.in. skurcz, wypaczenie, deformacja) wykresy (przebieg wymaganej siły docisku, ciśnienia, natężenia przepływu). Dodatkowo należy określić: 1. Efekty jakościowe (m.in. trudności z wypełnieniem gniazda, występowanie węzłów cieplnych, wymagany czas stygnięcia wypraski w gnieździe formy). 2. Potencjalne miejsca występowania pułapek powietrznych, miejsc łączenia strug tworzywa, wymaganej siły docisku, orientacji włókien w ściankach wypraski). 3. Rodzaj odpowiedniego tworzywa dla wypraski. 4. System kanałów wtryskowych dla formy przewidzianej dla każdego modelu ze względu na kryterium równomiernego wypełnienia formy. 5. Położenie kanałów wtryskowych dla formy przewidzianej dla każdego modelu. 6. Sposób dostosowania procesu wtrysku do parametrów maszyny wtryskowej (np. maksymalne ciśnienie wtrysku, siła docisku formy w układzie XYZ). Rezultaty pracy będą przedstawione w formie: 1. Raportu z przeprowadzonych prac w języku polskim (szczegółowy opis badań i otrzymanych wyników wraz z analizą) - wersja elektroniczna i papierowa. Wyniki powinny dodatkowo być prezentowane w formie animacji, rysunków, przekrojów, wykresów. Po wykonaniu Usługi Wykonawca powinien mieć możliwość automatycznego wygenerowania raportu z obliczeń w formacie HTML, umożliwiającym jego późniejsze przeglądanie w przeglądarce internetowej oraz publikowanie. Uwagi: . Wyniki obliczeń oraz ich analiza będą przekazywane na bieżąco w trakcie trwania projektu, po każdorazowym wykonaniu modelowania procesu wtrysku dla danego modelu (wypraski). . Konsultacja dotycząca wyników badań będzie prowadzona drogą elektroniczną/telekonferencje. . Wszystkie osoby Wykonawcy realizujące przedmiot usługi i mające dostęp do informacji służbowych z tego tytułu, będą mieć obowiązek ochrony tych informacji. . Wykonawca zobowiązuje się do określenia poprawności modeli CAD przekazanych do modelowania procesu wtrysku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp do wysokości 50% szacunkowej wartości zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu wg art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania co najmniej jednej usługi symulacji komputerowych o wartości minimum 30000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu wg art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu wg art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu wg art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Umowa o Zachowaniu Poufności.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.

Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

Zamawiający oceni wykazane przez Wykonawcę doświadczenie na podstawie punktów przyznanych za każdą wykonaną usługę odpowiadającą wymaganiom Zamawiającego zgodnie z punktem III.3.2) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu, według następujących zasad: 1) za 1 należycie wykonaną usługę - 0 pkt, 2) za każdą kolejną należycie wykonaną usługę - 1 pkt. Zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu 3 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz uzyskają najwyższą zsumowaną ilość punktów.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Instytut Technologii Bezpieczeństwa MORATEX ul. m. Skłodowskiej-Curie 3 90-965 Łódź pokój 120 - Sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.