eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa olejów, płynów oraz smarów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-12

Elbląg: Dostawa olejów, płynów oraz smarów
Numer ogłoszenia: 50581 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z ograniczona odpowiedzialnością, ul. Szańcowa 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2324257, fax 055 2326956.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biuletyn.abip.pl/mpoelblag/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa olejów, płynów oraz smarów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa olejów, płynów oraz smarów /w okresie 12 m-cy/ w ilosciach: 1. Olej silnikowy SHPD - SAE 15W 40; API CG-4 - 2500 litrów 2. Olej silnikowy - SAE 15W 40; API CD/SF - 30 litrów 3. Olej silnikowy - SAE 5W40; API CF/SJ - 30 litrów 4. Olej przekładniowy - SAE 80W90; API GL-5 - 600 litrów 5. Olej przekładniowy - SAE 80W; API GL-4 - 200 litrów 6. Olej do skrzyń automatycznych Dexron II-D - 40 litrów 7. Olej do skrzyń automatycznych Dexron III - 40 litrów 8. Smar do łożysk - 40 kilogramów 9. Smar wielofunkcyjny - 150 kilogramów 10. Smar do układów centralnego smarowania - 40 kilogramów 11. Smar do łożysk wapniowy - 3 kilogramów 12. Olej hydrauliczny HLP/CLP - 3500 litrów 13. Olej hydrauliczno-przekładniowy HVLP - 200 litrów 14. Środek konserwujący - 36 szt. 15. Środek montażowo-demontażowy - 36 szt. 17. Środek myjący - 200 litrów 18. Koncentrat płynu chłodzącego - 1000 litrów 19. Benzyna ekstrakcyjna - 120 litrów 20. Olej do sprężarek śrubowych - 30 litrów 21. Olej emulgujący - 30 litrów 22. Olej maszynowy - 5 litrów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.30.00 - Oleje smarowe i środki smarowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.10.00 - Oleje smarowe i środki smarowe Oryginalny kod CPV: 24.66.11.00 - Smary Kod CPV wg słownika 2008: 24.95.11.00 - Smary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się oferentów, którzy - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych oferentów w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę oferenta: - niezgodną z ustawą lub gdy jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub zawiera błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia przystąpienia oferenta do przetargu oraz posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, oferent składa następujące oświadczenia i dokumenty: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1; - formularz kalkulacji cenowej z wykorzystaniem wzoru - załączniki nr 4A, 4B,4C z cena podaną w walucie polskiej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 2; - kserokopie dopuszczeń przez producentów dla wyrobów gdzie jest wymagane - karty charakterystyki technicznej na wszystkie oferowane produkty; - zaakceptowany wzór umowy załącznik nr: 3 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: -oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna. 3. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.biuletyn.abip.pl/mpoelblag/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 82-300 Elbląg ul. Szańcowa 1 - sekretariat tel. 0 55 2324257.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o. w Elblągu ul. Szańcowa 1; sekretariat I-piętro 82-300 Elbląg ,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa olejów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana wielkość dostawy w okresie 12-miesięcy A1. Olej silnikowy SHPD - SAE 15W 40; API CG-4 - 2500 litrów A2. Olej silnikowy - SAE 15W 40; API CD/SF - 30 litrów A3. Olej silnikowy - SAE 5W40; API CF/SJ - 30 litrów A4. Olej przekładniowy - SAE 80W90; API GL-5 - 600 litrów A5. Olej przekładniowy - SAE 80W; API GL-4 - 200 litrów A6. Olej do skrzyń automatycznych Dexron II-D - 40 litrów A7. Olej do skrzyń automatycznych Dexron III - 40 litrów A8. Olej do sprężarek śrubowych - 30 litrów A9. Olej emulgujący - 30 litrów A10. Olej maszynowy - 5 litrów A11. Olej hydrauliczny HLP/CLP - 3500 litrów A12. Olej hydrauliczno-przekładniowy HVLP - 200 litrów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.31.00-6, 23.12.32.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa smarów i benzyna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywana wielkość dostawy w okresie 12-miesięcy B1. Smar do łożysk - 40 kilogramów B2. Smar wielofunkcyjny - 150 kilogramów B3. Smar do układów centralnego smarowania - 40 kilogramów B4. Smar do łożysk wapniowy - 3 kilogramów B5. Smar w aerozolu - 36 szt. B6. Benzyna ekstrakcyjna - 120 litrów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa płynów i środków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywane ilości w okresie 12-miesięcy: C1. Środek konserwujący - 36 szt. C2. Środek montażowo-demontażowy - 60 szt. C3. Środek myjący - 200 litrów C4. Koncentrat płynu chłodzącego - 1000 litrów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.81.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.