Og³oszenie z dnia 2018-01-15
Og³oszenie nr 505807-N-2018 z dnia 2018-01-15 r.
Zespó³ Opieki Zdrowotnej: KOMPLEKSOWE ¦WIADCZENIE US£UG PRANIA BIELIZNY SZPITALNEJ
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespó³ Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
75007966000000, ul.
ul. U³añska
28
,
99400
£owicz, woj.
³ódzkie, pañstwo
Polska, tel.
046 8375368 w. 250, e-mail
lowzoz@pro.onet.pl, faks
468 375 991.
Adres strony internetowej (URL): www.zoz.pol.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
www.zoz.pol.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zoz.pol.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w wersji papierowej, w zamknietej kopercie, osobi¶cie, za po¶rednictwem operatora pocztowego lub pos³añca w siedzibie Zamawiaj±cego.
Adres:
Zespó³ Opieki Zdrowotnej, 99-400 £owicz, ul. U³añska 28.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
KOMPLEKSOWE ¦WIADCZENIE US£UG PRANIA BIELIZNY SZPITALNEJ
Numer referencyjny:
ZOZ.VI.ZP.241-2/2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug prania bielizny szpitalnej, odzie¿y ochronnej personelu medycznego oraz odzie¿y roboczej personelu technicznego, zgodnie z wymaganiami sanitarno epidemiologicznymi dla tego typu us³ugi. 2. Us³ugi wykonywane bêd± w pomieszczeniach oraz przy u¿yciu ¶rodków transportu, maszyn i ¶rodków pior±cych Wykonawcy. 3. Us³uga prania bielizny szpitalnej w szczególno¶ci obejmuje: odbiór brudnej bielizny z punktu obrotu bielizn± Zamawiaj±cego w ZOZ £owicz ul. U³añska 28 oraz z Oddzia³u Fizjoterapii i Rehabilitacji w Stanis³awowie; transport bielizny do pralni; pranie dezynfekcyjne, wybielanie, suszenie, prasowanie, maglowanie, naprawê, sortowanie i segregowanie, pakowanie oraz czyszczenie chemiczne; dostarczenie czystej bielizny do punktu obrotu bielizn± Zamawiaj±cego w ZOZ £owicz ul. U³añska 28 oraz do Oddzia³u Fizjoterapii i Rehabilitacji w Stanis³awowie. 4. Maksymalna ilo¶æ prania w okresie 12 m-cy wynosi 60.000 kg, miesiêczne ilo¶ci prania wynosz± ¶rednio ok. 5.000 kg. 5. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wizji lokalnej miejsca wykonywania oferowanej us³ugi. 6. Zamawiaj±cy, stosownie do tre¶ci art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy okre¶lone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 7. Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca najpó¼niej w ci±gu 7 dni od zawarcia umowy dostarczy³ Zamawiaj±cemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia, który bêdzie na bie¿±co aktualizowany. 8. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê czê¶ci zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy. Zamawiaj±cy na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy zastrzega obowi±zek osobistego wykonania zamówienia przez wykonawcê us³ug wchodz±cych w sk³ad kompleksowych us³ug pralniczych. Wykonawca mo¿e powierzyæ podwykonawcy us³ugi transportowe, przekazywanie i odbieranie asortymentu do prania. a. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania w ofercie czê¶ci zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podania przez Wykonawcê firm podwykonawców. Informacje te Wykonawca sk³ada w o¶wiadczeniu znajduj±cym siê w druku oferty (za³±cznik nr 1). Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony w przypadku Wykonawców, którzy s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 100.000,00z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony w przypadku Wykonawców, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 us³ugi odpowiadaj±cej us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia (tj. ¶wiadczyli us³ugê prania bielizny szpitalnej).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; 2. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 1 sk³ada odpowiadaj±cy mu dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w 1. zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. op³aconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 100.000,00 z³.
2. wykazu 2 wykonanych lub wykonywanych us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenie dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czenia dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1. Aktualne za¶wiadczenie wydane przez w³a¶ciwego Inspektora Sanitarnego, potwierdzaj±c± mo¿liwo¶æ ¶wiadczenia us³ug pralniczych w zakresie prania bielizny w Zak³adach Opieki Zdrowotnej. 2. Postanowienie Pañstwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, potwierdzaj±ce, i¿ samochody u¿ywane przez Wykonawcê na ¶wiadczenie us³ug transportowych dotycz±cych bielizny szpitalnej, spe³niaj± warunki bezpieczeñstwa epidemiologicznego z zachowaniem wymaganej bariery higienicznej (sta³a, szczelna przegroda wzd³u¿na, oddzielaj±ca bieliznê brudn± od bielizny czystej). Zamawiaj±cy wymaga wykazania siê co najmniej dwoma pojazdami spe³niaj±cymi powy¿szy warunek. 3. O¶wiadczenie Wykonawcy o tym, i¿ mycie i dezynfekcja ¶rodków transportu objêta jest programem higieny oraz monitoringiem Pañstwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w³a¶ciwego dla siedziby Wykonawcy. 4. Zamawiaj±cy dopuszcza formê opinii sanitarnej dopuszczaj±cej zarówno obiekt pralniczy jak i samochody do wykonania us³ug pralniczych na rzecz ZOZ. 5. Wykaz ¶rodków pior±cych i dezynfekuj±cych przewidzianych do wykonywania zamówienia wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi zg³oszenie wyrobu do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i produktów Biobójczych. 6. Badania mikrobiologiczne wykonane w pralni Wykonawcy wykonane przez w³a¶ciwa Stacje Sanitarno-Epidemiologiczn± (równie¿ organy przy jego strukturze) lub akredytowane laboratorium przez Polskie Centrum Akredytacji i wpisanego na jego listê laboratoriów badawczych celem potwierdzenia skuteczno¶ci dezynfekcji wystawione nie wcze¶niej ni¿ 8 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1. Pe³nomocnictwo do reprezentacji podmiotów wystêpuj±cych wspólnie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku konsorcjum lub spó³ki cywilnej 2. Pe³nomocnictwo do podpisywania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ, je¿eli osoba podpisuj±ca nie jest osob± upowa¿nion± na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VII punkt 1.2 w oryginale lub po¶wiadczone notarialnie lub opatrzone adnotacj± (za zgodno¶æ z orygina³em) pieczêci± Wykonawcy, imienna piecz±tka osoby upowa¿nionej na podstawie dokumentu wymienionego w rozdziale VII punkt 1.2 oraz jej podpisem. 3. Dowód wp³aty wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawcy na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieñ publicznych zobowi±zani s± wnie¶æ przed terminem sk³adania ofert wadium. Zamawiaj±cy okre¶la wadium w wysoko¶ci
4.900,00 z³
1. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1.1 pieni±dzu przelewem na konto Zamawiaj±cego: Bank Pekao S.A II o £owicz 51124018191111000010887158.
Uwaga! Pieni±dze musz± znajdowaæ siê na koncie Zamawiaj±cego najpó¼niej na moment otwarcia ofert z zaznaczeniem: wadium - przetarg nieograniczony na ¶wiadczenie us³ug prania bielizny szpitalnej dla ZOZ w £owiczu", kserokopia dokumentu musi byæ potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em i do³±czona do oferty.
1.2 w porêczeniach bankowych w postaci orygina³u dokumentu lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej (porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym).
1.3 gwarancjach bankowych (w postaci orygina³ów dokumentów),
1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych (w postaci orygina³ów dokumentów),
1.5 porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109 , poz. 1158, z pó¼n. zm.) w postaci orygina³ów dokumentów.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| CENA | 60,00 |
| TERMIN P£ATNO¦CI | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-01-23, godzina: 12:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Ofertê nale¿y sporzadziæ w jêzyku polskim.
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z £OWICZA
- Dostawa ci±gnika rolniczego w ramach projektu pn. "Modernizacja pracowni warsztatowych do potrzeb zdobycia kwalifikacji bran¿owych na nowoczesnym rynku pracy mechanizacji rolnictwa"
- Zakup, dostawa i wdro¿enie infrastruktury sprzêtowej wraz z oprogramowaniem dla Gminy £owicz w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorz±d"
wiêcej: przetargi w £owiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi prania ¶wiadczone na potrzeby O¶rodka Wypoczynkowego £añsk
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- "Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug pralniczych dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku."
- "Kompleksowa us³uga prania bielizny szpitalnej i odzie¿y ochronnej personelu dla SZPZOZ im. "Dzieci Warszawy" w Dziekanowie Le¶nym"
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych dla Aresztu ¦ledczego w Koszalinie
- Wynajem i serwis odzie¿y roboczej i ochronnej dla pracowników Miêdzygminnego Przedsiêbiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Wardyniu Górnym w 2026 roku
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





