Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-12
Resko: Sukcesywne dostawy ryb, ziemniaków i warzyw dla DPS w Resku w roku 2013
Numer ogłoszenia: 505572 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Wojska Polskiego 40, 72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3951830, faks 091 3951337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: dps.resko.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna pozostała z zakwaterowaniem.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy ryb, ziemniaków i warzyw dla DPS w Resku w roku 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy ryb, ziemniaków i warzyw dla DPS w Resku w roku 2013 w częściach: część 1. Warzywa i owoce - kod CPV 031 00000-2 część 2. Ziemniaki - kod CPV 032 10000-6 część 3. Ryby przetworzone i konserwowe oraz warzywa i owoce mrożone - kod CPV 150.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający wymogi art. 22 ust. 1, tj. Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - na podstawie dokumentów wymienionych w punkcie 7 WYKAZU WYMAGANYCH DOKUMENTÓW - ( pkt. 7.2. SIWZ). Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym zgodnym z wymogami HACCP i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Oferta - wypełniony formularz ofertowy (zał. 1) wraz z załącznikami nr 1/1 do 1/3 UWAGA! - Formularz/e należy wypełnić zgodnie z rubrykami i składać jako załącznik do oferty - Oświadczenie wynikające z art.22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. UWAGA! - Oświadczenie to należy składać jako załącznik do OFERTY wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego (zał.3) - Pełnomocnictwo do podpisania oferty i zawartych w niej dokumentów, jeżeli oferta i dokumenty nie zostały podpisane przez osoby upoważnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dps.resko.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej
ul. Wojska Polskiego 40
72-315 Resko
I piętro, pokój kadr.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Wojska Polskiego 40 72-315 Resko I piętro, pokój kadr.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warzywa i owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw i owoców w ilości: Arbuz kg 700 Banan kg 1250 Botwinka świeża pęczek kg 50 Brzoskiwinia świeża kg 150 Burak czerwony kg 1600 Cebula kg 700 Cytryna kg 160 Grejfrut kg 150 Jabłka kg 2900 Kalafior świeży szt 550 Kapusta biała kg 1500 Kapusta czerwona kg 450 Kiwi kg 500 Koper zielony świeży - pęczek kg 55 Mandarynka kg 500 Marchew świeża kg 2900 Nektaryna kg 250 Ogórek świeży kg 940 Papryka świeża kg 260 Pieczarka świeża kg 280 Pietruszka korzeń kg 490 Pietruszka natka - pęczek kg 50 Pomarańcze kg 350 Pomidor kg 1025 Por kg 500 Rzodkiewka - pęczek szt 240 Sałata lodowa szt 400 Sałata zielona szt 400 Seler korzeń kg 550 Szczypior z cebulą - pęczek szt 280 Truskawki świeże kg 250 Winogron kg 240.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ziemniaki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ziemniaków jadalnych Wineta lub równoważne pakowane w worki siatkowate po 30 kg. Każda dostarczona partia oznaczona datą pakowania. kg 30 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ryby przetworzone i konserwowane oraz warzywa i owoce mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych oraz warzyw i owoców mrożonych w ilości: Brokuły mrożone kg 210 Filety rybne z morszczuka mrożone bez glazury, bez ości, bez skóry kg 600 Kalafior mrożony kg 160 Makrela wędzona kg 140 Płaty śledziowe Matjas kg 170 Szpinak mrożony 490-500 g szt 50 Truskawka mrożona kg 180.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI RESKO
- Zakup urządzenia BDS oraz sprzętowego systemu NIPS dla Gminy Resko
- Ochrona osób i mienia w Domu Pomocy Społecznej w Resku przy ul. Wojska Polskiego 40 w okresie 01.01.2026 - 31.12.2026.
więcej: przetargi RESKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych - warzyw i owoców do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Serocku
- Dostawy żywności do Domu Pomocy Społecznej w Kamiennej przez okres 6 miesięcy.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Białych Górników w Kłodawie w roku 2026- pieczywo.
- Zestaw pierników pakowany w pudełko
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 6 "Kasztanowy Domek" w Słupsku
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 2 "Zamkowy Ogród" w Słupsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





