Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-12
Stalowa Wola: Cykliczne dostawy leków dla potrzeb Oddziału Kardiologii Inwazyjnej z Pracownią Hemodynamiki Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 50477 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny, ul. Staszica 4, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8433201, 8433103, 8433397, fax 015 8433201.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-stw.com
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cykliczne dostawy leków dla potrzeb Oddziału Kardiologii Inwazyjnej z Pracownią Hemodynamiki Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Cykliczne dostawy leków dla potrzeb Oddziału Kardiologii Inwazyjnej z Pracownią Hemodynamiki Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli Zadanie nr1 - Grupa I Zadanie nr 2 - Grupa II Zadanie nr 3 - Grupa III Zadanie nr 4 - Grupa IV
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.40.00.00 - Produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - nie przewiduje się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy,którzy : - przedstawią ofertę sporządzoną według warunków określonych w SIWZ - zapewnią dostawy leków dopuszczonych do obrotu zgodnie z prawem polskim na własny koszt i ryzyko w całym okresie obowiązywania umowy. spełniają wymogi, jak w ogłoszeniu o postępowaniu tj.: a)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniom na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy -Prawo zamówień publicznych (Dz.U nr 223 poz.1655 z dnia 29 listopada 2007) b)zaakceptują termin płatności min. 90 dni, c)zapewnią okres niezmienności cen oferowanego asortymentu min. 6 miesięcy, d)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, e)posiadają koncesję lub zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, f)akceptują warunki umowy, załączonej do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przedstawią : - Wypełnioną specyfikację cenową, zgodnie z Rozdz. II SIWZ. - Przedstawią oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 i nie podleganie wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1, ust.2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z dnia 29 listopada 2007 r.) -- Przedstawią oświadczenie, że oferowany asortyment posiada: pozwolenie na dopuszczenie do obrotu i odpowiada wymaganiom określonym w Rejestrze Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych, zgodnie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. Nr 53, poz. 533 z 2004 r z póź. zm.), Ustawa o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93 poz. 896 z dnia 2004r z póź. zm.) oraz na każde żądanie przedłożą te dokumenty Zamawiającemu Przedstawią dokumenty potwierdzające ich wiarygodność tj.: - Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający uprawnienie do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem. Dokument w/w winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. --Kopia koncesji lub zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. - Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. - Wykaz odbiorców, dla których realizowane były podobne asortymentowo dostawy o wartości porównywalnej z wartością niniejszego zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat (10.03 .2005r - 10.03.2008r ) wraz z dokumentami potwierdzającymi że dostawy zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-stw.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul. Staszica 4 , 37 - 450 Stalowa Wola pok. nr 7, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Powiatowy Szpital Specjalistyczny ul. Staszica 4 , 37 - 450 Stalowa Wola pok. nr 8, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Grupa I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Grupa I Actylise 20 mg - 25 szt. ampułek / rok.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Grupa II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Grupa II Angiox (bivalirudyna) - 4 szt. ampułki / rok.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Grupa III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Grupa III - Integrilin (eptyfibatyde) 0,75 mg/ 100 ml - 25 szt. ampułek / rok - Integrilin (eptyfibatyde) 20 mg/10 ml - 10 szt. ampułek / rok.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - Grupa IV.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Grupa IV - ReoPro - 200 szt. ampułek / rok.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.40.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Zakup wózka widłowego, pakowarki do worków oraz zestawu łączności w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026
- Opracowanie dokumentacji projektowej wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego wraz z wszelkimi uzgodnieniami dla budynku SOWIK w Stalowej Woli.
- Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Szkół nr 3 w Stalowej Woli
- Zakwaterowanie i wyżywienie uczniów klas sportowych (64 uczestników) PSP 12 podczas obozu sportowego w 2025 r.
- "Bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliwa w systemie kart elektronicznych w roku 2026 i 2027"
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla dzieci z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego dla jednostek Gminy Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa leków na potrzeby PCM Sp. z o.o.
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- DOSTAWA LEKÓW GOTOWYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W TARNOWIE.
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 12 PAKIETÓW
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





