eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojnaSukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek: Bajkowego Przedszkola Miejskiego w Chojnie, Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Chojnie, Gimnazjum im. Janusza Korczaka w Chojnie (od 1 września 2017 r. Szkoły Podstawowej nr 1 im. Janusza Korczaka w Chojnie).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-05-09



Ogłoszenie nr 503975-N-2017 z dnia 2017-05-09 r.

Gmina Chojna: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek: Bajkowego Przedszkola Miejskiego w Chojnie, Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Chojnie, Gimnazjum im. Janusza Korczaka w Chojnie (od 1 września 2017 r. Szkoły Podstawowej nr 1 im. Janusza Korczaka w Chojnie).
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chojna, krajowy numer identyfikacyjny 81168457400000, ul. ul. Jagiellońska  4 , 74500   Chojna, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 091 4141485: 4141035, e-mail zam_publiczne@chojna.pl, faks 914141117.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.chojna.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://bip.chojna.pl/zamowienia/lista/13.dhtml

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
http://bip.chojna.pl/zamowienia/lista/13.dhtml


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
http://bip.chojna.pl/zamowienia/lista/13.dhtml


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek: Bajkowego Przedszkola Miejskiego w Chojnie, Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Chojnie, Gimnazjum im. Janusza Korczaka w Chojnie (od 1 września 2017 r. Szkoły Podstawowej nr 1 im. Janusza Korczaka w Chojnie).
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w Bajkowym Przedszkolu Miejskim w Chojnie, Szkole Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Chojnie, Gimnazjum im. Janusza Korczaka w Chojnie (od 1 września 2017 r. Szkoły Podstawowej nr 1 im. Janusza Korczaka w Chojnie) w podziale na 6 części: Część 1: Dostawa - artykułów spożywczych suchych, przyprawowych i przetworów owocowo-warzywnych (załącznik A do SIWZ); Część 2: Dostawa - produktów mleczarskich i jaj (zał. B do SIWZ); Część 3: Dostawa - warzyw, owoców i kiszonek (zał. C do SIWZ); Część 4: Dostawa - mrożonek i mrożonych ryb (zał. D do SIWZ); Część 5: Dostawa - mięs wieprzowych, wołowych, drobiowych i ich przetworów (zał. E do SIWZ); Część 6: Dostawa - pieczywa i artykułów piekarniczych (zał. F do SIWZ). 2. Istotą zamówienia jest sukcesywne dostarczanie do stołówek artykułów spożywczych, do przygotowywania posiłków dla dzieci i uczniów. Zamawiający informuje, że do każdej z nazw własnych artykułów spożywczych, podanych poniżej, dodaje się określenie "bądź równoważny", gdyż podane nazwy własne produktów, mają charakter przykładowy. 3. Zamawiający wymaga, aby produkty będące przedmiotem zamówienia posiadały ważne terminy przydatności do spożycia. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczany asortyment, w zakresie jego jakości oraz zobowiązuje się, że termin przydatności do spożycia, znajdujący się na każdym opakowaniu jednostkowym danego asortymentu w chwili dostawy, nie będzie krótszy niż 1/2 terminu przydatności, określonego przez producenta. 4. Towar będzie dowożony przez Wykonawcę własnym transportem, na jego koszt, w odpowiednich opakowaniach zapewniających właściwe zabezpieczenie przewożonych artykułów wraz z jego rozładunkiem do magazynu Zamawiającego. 5. Każdorazowa dostawa musi być zgodna pod względem jakościowym i ilościowym z bieżącym zamówieniem Zamawiającego, potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego tj.: intendenta lub osobę pisemnie upoważnioną przez Dyrektora: Szkoły Podstawowej nr 2 im. K. Makuszyńskiego w Chojnie, Szkoły Podstawowej nr 1 im. J. Korczaka w Chojnie, Bajkowego Przedszkola Miejskiego w Chojnie. 6. Wykonawca przy każdej dostawie zobowiązany jest do dołączenia dokumentu magazynowego (dowodu dostawy lub dokumentu WZ) z wyszczególnieniem produktów i ich ilości. 7. Wykonawca na koniec tygodnia dostaw (tj. piątek) wystawi fakturę VAT za dostarczone artykuły, stosując nazewnictwo produktów, które użyte zostało w Załącznikach A, B, C, D, E, F. W przypadku, gdy ostatni dzień tygodnia jest dniem świątecznym, fakturę wówczas należy wystawić na ostatni dzień roboczy przed ostatnim dniem tygodnia dostaw. 8. Za datę wykonania poszczególnej dostawy, uważa się datę przyjęcia zamówionych artykułów bez zastrzeżeń. 9. Każdorazowa dostawa zamówionego towaru winna zawierać: 1) ulotki w języku polskim, zawierające wszystkie niezbędne dla użytkownika informacje o dostarczonym artykule, 2) instrukcje w języku polskim, dotyczące magazynowania i przechowywania dostarczonego towaru. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości artykułów, w stosunku do ilości określonych w Załącznikach A, B, C, D, E, F, bądź rezygnacji z niektórych artykułów, w zależności od liczby żywionych osób i jadłospisów, obowiązujących u Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują względem Zamawiającego żadne roszczenia. 11. Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo składania reklamacji, dotyczących ilości i jakości dostarczanych artykułów, z żądaniem ich wymiany lub uzupełnienia. 12. Wykonawca dokona uzupełnienia lub wymiany towaru w ciągu jednej godziny na towar, wolny od wad. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tego tytułu. 13. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia artykułów spożywczych, towarów w pierwszej jakości, odpowiadających normom jakościowym obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej. 14. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania towarów, oznakowanych etykietą z nazwą handlową produktu, jego składem surowcowym, z handlowym dokumentem identyfikacyjnym, opakowanych zgodnie z wymogami HACCP. 15. Wykonawca gwarantuje w zakresie załadunku i transportowania, że będzie stosował środki transportu, umożliwiające transport zgodnie z przepisami i warunkami higieny, wymogami sanitarnymi i przepisami HACCP. 16. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towarów zgodnie z wymogami i procedurami, niezbędnymi dla zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia, określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2017 poz. 149). 17. Wykonawca zabezpiecza należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za asortyment i jakość zamawianego towaru. 18. Wykonawca bierze na siebie odpowiedzialność za braki i wady, powstałe w czasie transportu zamówionych artykułów oraz ponosi z tego tytułu wszelkie skutki prawne. 19. Zamawiający wymaga, aby produkty będące przedmiotem zamówienia: 1) były pozbawione: obcych posmaków, zapachów, oślizgłości, nalotów pleśni, z zielenienia (w przypadku mięsa), barwy szarozielonej (w przypadku wędlin), występowanie gruczołów, fragmentów kości, nalotów pleśni, zacieków tłuszczu i galarety pod osłonką, pęknięć osłonki i wycieki farszu, składników produkcji pozaklasowych lub z chrząstkami, ścięgnami itp., objawów obniżenia jędrności i elastyczności, nieprzylegania osłonki do wędlin itp. 2) posiadały ważne terminy przydatności do spożycia. 20. Zamawiający w zakresie Części 5, tj: Dostawy mięsa wieprzowego, wołowego, drobiowego oraz ich przetworów wymaga, aby: 1) produkty były świeże i pierwszej jakości, 2) mięso wołowe świeże pochodziło od zwierząt do 36 miesięcy i posiadało etykietę produktu - handlowy dokument identyfikacyjny, 3) w wyrobach wędliniarskich brak było zawartości mięsa odkostnionego mechanicznie, 4) wszystkie dostarczone produkty nosiły nazwę (logo) producenta na opakowaniach zbiorczych oraz na opakowaniach jednostkowych. 5) mięso powinno być dostarczane w zamkniętych pojemnikach plastikowych z pokrywami posiadającymi odpowiednie atesty. 21. W przypadku stwierdzenia w dostarczonym produkcie niezgodności z etykietą produktu, Wykonawca na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do pokrycia kosztów wykonanych badań mikrobiologicznych i fizykochemicznych dostarczonych produktów, w dowolnym okresie obowiązywania umowy. 22. W przypadku wystąpienia zatruć pokarmowych, spowodowanych złą jakością dostarczonego towaru, Wykonawca zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty, dotyczące leczenia i przeprowadzenia zabiegów sanitarnych. 23. Ceny jednostkowe towarów określone w Załącznikach nr A, D, E, F do niniejszej umowy, nie mogą ulec zmianie, przez cały okres trwania umowy. 24. Ceny jednostkowe towarów określone w Załączniku nr C do niniejszej umowy (Część 3: Dostawa - warzyw, owoców i kiszonek) mogą ulec zmianie, jednak nie wcześniej, niż od 1 stycznia 2018 r. Kolejne zmiany mogą nastąpić nie wcześniej, niż po upływie 2 miesięcy od poprzedniej zmiany. 25. Zmiana cen, o której mowa w ust. 26, może nastąpić jedynie w formie aneksu do Umowy i będzie obowiązywać po upływie 7 dni od daty podpisania. 26. Zmiana cen, o której mowa w ust. 26, może nastąpić wyłącznie wówczas, jeżeli cena rynkowa danego artykułu ulegnie zmianie (zwiększeniu lub obniżeniu) o co najmniej 10%, w stosunku do ceny z dnia podpisania umowy (lub aneksu ustalającego nową cenę) i utrzyma się na tym poziomie przez co najmniej 7 dni. Zmiany cen będą badane na podstawie cennika Zachodniopomorskiego Centrum Hurtowego - ROLHURT DARIUSZ JAKUBOWSKI dostępnego na stronie internetowej http://www.rolhurt.pl/Notowania/42 (średnie cen widełkowych, tego samego artykułu lub w przypadku jego nie występowania, artykułu najbardziej zbliżonego). 27. Ceny jednostkowe towarów, określone w załączniku nr B do niniejszej umowy (Dostawa - produktów mleczarskich i jaj) mogą ulec zmianie, jednak nie wcześniej, niż od 1 stycznia 2018 r. Kolejne zmiany mogą nastąpić nie wcześniej, niż po upływie 2 miesięcy od poprzedniej zmiany. 28. Zmiana cen, o której mowa w ust. 29, może nastąpić, jedynie w formie aneksu do umowy i będzie obowiązywać po upływie 7 dni od daty podpisania. 29. Zmiana cen, o której mowa w ust. 29, może nastąpić wyłącznie wówczas, jeżeli cena rynkowa danego artykułu ulegnie zmianie (zwiększeniu lub obniżeniu) o co najmniej 3 % w stosunku do ceny z dnia podpisania umowy (lub aneksu ustalającego nową cenę) i utrzyma się na tym poziomie przez co najmniej 1 miesiąc. Zmiany cen będą badane na podstawie notowań Zintegrowanego Systemu Rolniczej Informacji Rynkowej - Ministerstwa Rolnictwa dostępnego na stronie internetowej http://www.minrol.gov.pl/pol/Rynki-rolne/Zintegrowany-System-Rolniczej-Informacji-Rynkowej/ (zakładka rynek mleka).

II.5) Główny kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
15400000-5
03210000-6
15500000-3
15310000-4
03220000-9
15200000-6
15100000-9
15810000-6
03132000-5
15872000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
  lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2017-09-01 00:00:00   lub zakończenia: 2018-08-31 00:00:00

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca, zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca, zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w celu realizacji niniejszego zamówienia dysponował wystarczającą ilości środków transportu. Ocena spełnienia w/w warunku nastąpi na podstawie Oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik 1A do SIWZ).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę. Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłaty tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną Wykonawca musi złożyć oddzielnie zaświadczenie dla każdego ze wspólników oraz oddzielnie na spółkę. Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Dokument należy złożyć w oryginale. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia: 1) Każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert wstępne oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 1B do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) Każdy z Wykonawców, który złożył ofertę w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca złoży wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3) Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego, w terminie wskazanym w wezwaniu, nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień złożenia dokumenty, zgodnie z ust. 5.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 1 A do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena100

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z art.144 ust 1 ustawy Pzp punkty od 2 do 6 a także w następujących przypadkach: 1) zmiany oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy; 2) obniżenie cen producenta lub zastosowanie promocyjnej zniżki cen. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu asortymentu w zakresie Zadania 5, po cenach odpowiednio obniżonych; 3) podwyższenia cen producenta asortymentu w zakresie Zadania 2 i 5; 4) podwyższenia jakości parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu dostawy, nazwy własnej produktu, pod warunkiem wprowadzenia na rynek produktu o wyższej jakości, lepszych parametrach lub innych, korzystniejszych cechach charakterystycznych, przy zachowaniu ceny oferowanej dla danych produktu, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego; 5) w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mogą ulec zmianie terminy sukcesywnych dostaw, objętych zamówieniem.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-05-23 , godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa - artykułów spożywczych suchych, przyprawowych i przetworów owocowo-warzywnych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa - artykułów spożywczych suchych, przyprawowych i przetworów owocowo-warzywnych: LP Nazwa artykułu i gramatura opakowania Jednostka Przewidywana ilość produktu 1 Ananas plastry w puszce 565 g szt 30 2 Baton Crunchy (opakowanie 40g)z żurawiną i maliną, bananowo-czekoladowy szt 300 3 Bazylia suszona 10 g bez glutaminianu sodu,alergenów obcych posmaków i zapachów szt 100 4 Chrzan tarty - słoiczek 270g szt 150 5 Ciasteczko owsiane z żurawiną, kakaowo-czekoladowe (opakowanie 38g|) 60% pełnego ziarna owsa bez dodatku pszenicy szt 300 6 Ciastka zbożowe z suszonymi owocami-gramatura nie mniej niż 50g bez dodatku cukru szt 500 7 Ciastko śniadaniowe bez cukru opakowanie 50g z musli, maslem klarowanym,żurawiną i morelą szt 300 8 Ciecierzyca sucha, opakowanie nie większe niż 3kg kg 200 9 Cukier kryształ biały opak.1kg kg 1200 10 Cukier puder, opakowanie nie większe niż 1kg kg 5 11 Cukier wanilinowy bez glutaminianu sodu, bez alergenów obcych posmaków i zapachów, opakowanie 32 g kg 10 12 Cynamon mielony bez glutaminianu sodu, bez alergenów obcych posmaków i zapachów opakowanie 15 g szt 20 13 Czekolada gorzka minimum 92% kakao, opakowanie nie większe niż 100 g kg 10 14 Czosnek granulowany, bez glutaminianu sodu, bez alergenów obcych posmaków i zapachów, opakowanie nie większe niż 1 kg kg 55 15 Drożdże (kostka 100g) szt 10 16 Dżem o niskiej zawartości cukru o różnych smakach (opakowanie 280g) szt 50 17 Fasola drobna, opakowanie nie większe niż 3 kg kg 30 18 Fasola konserwowa biała lub czerwona Kidney w naturalnej zalewie w puszce, opakowanie nie większe niż 1 kg kg 120 19 Fasola Piękny Jaś, opakowanie 400 g kg 250 20 Fasola szparagowa zielona (konserwowa) - słoik 720 ml szt 200 21 Fasola szparagowa żółta (konserwowa)- słoik 720ml szt 200 22 Groch połówki łuskany opakowanie 5 kg kg 70 23 Groszek konserwowy opakowanie nie mniejsze 400g szt 180 24 Herbata owocowa (różne smaki) w saszetkach z bibuły termozgrzewalnej bez sznureczka z etykietką, opakowanie 130 szt. a 2 g szt 30 25 Herbata czarna w saszetkach z bibuły termozgrzewalnej bez sznureczka z etykietką, opakowanie po 100 szt. a 2 g suszu szt 16 26 Herbatniki opakowanie 100 g kg 11,6 27 Kakao, opakowanie 500g szt 60 28 Kasza gryczana prażona, opakowanie nie większe niż 5 kg kg 250 29 Kasza jaglana, opakowanie nie większe niż 5 kg kg 200 30 Kasza jęczmienna opakowanie nie większe niż 5 kg kg 350 31 Kasza jęczmienna pęczak opak. nie większe niż 5kg/szt kg 300 32 Kasza kukurydziana, opakowanie nie większe niż 1 kg kg 10 33 Kasza manna, opakowanie nie większe niż 2 kg kg 35 34 Kawa zbożowa rozpuszczalna instant, opakowanie nie mniejsze niż 150 g szt 100 35 Ketchup łagodny bez konserwantów o zawartości 130 g pomidorów w 100 g ketchupu 490g - Fanex lub Kotlin szt 50 36 Klasyczna przyprawa w płynie, opakowanie nie większe niż 1 L L 50 37 Kompot owocowy agrest,wiśnia,truskawka,porzeczka, opakowanie 0,9 L o zawartości cukru nie większej niż 20 g na 1 L L 1640 38 Koncentrat pomidorowy 36 - 38 % w puszce lub w słoiku, opakowanie 900 g szt 450 39 Kukurydza konserwowa naturalnie słodka bez dodatku cukru, opakowanie 900 g szt 270 40 Kwasek cytrynowy 1 kg bez obcych posmaków i zapachów szt 15 41 Liście laurowe 100g bez obcych posmaków i zapachów szt 350 42 Lubczyk suszony bez glutaminianu sodu, bez alergenów i obcych posmaków i zapachów - Prymat lub Kamis szt 50 43 Majeranek 100% czystego produktu bez glutaminianu sodu, bez alergenów obcych posmaków i zapachów o charakterystycznym wybarwieniu szt 110 44 Makaron drobny literkowy alfabet,zacierka ,gwiazdki z semoliny pszenicy durum 100 %, opakowanie nie mniejsze niż 1kg, kg 50 45 Makaron kokardki (Farfalle), z semoliny mąki durum 100 %, opakowanie nie mniejsze niż 5 kg, kg 400 46 Makaron kolanka średnie i drobne z semoliny pszenicy durum 100 %, opakowanie nie mniejsze niż 3 kg, kg 100 47 Makaron łazankowy z semoliny pszenicy durum, opakowanie nie mniejsze niż 3kg, kg 200 48 Makaron muszelka z semoliny pszenicy durum 100 %, opakowanie nie mniejsze niż 3kg, kg 200 49 Makaron nitka cięta lub wstążka- czterojajeczny z semoliny pszenicy durum 100 %, opakowanie nie mniejsze niż 3kg, kg 500 50 Makaron pełnoziarnisty z mąką żytnią, świderki bez GMO, opakowanie nie większe niż 5 kg), kg 300 51 Makaron rurki z semoliny pszenicy durum 100 %, opakowanie nie mniejsze niż 3 kg, kg 300 52 Makaron świderki z semoliny pszenicy durum 100 %, opakowanie nie mniejsze niż 3 kg, kg 1500 53 Makrela w pomidorach, opakowanie nie mniejsze niż 320g szt 60 54 Mąka kukurydziana, opakowanie nie mniejsze niż 1 kg i nie większe niż 5 kg, kg 40 55 Mąka pszenna typ 450 bez GMO, opakowanie nie mniejsze niż 1 kg i nie większe niż 5 kg kg 1900 56 Mąka ziemniaczana, opakowanie 1 kg kg 160 57 Mieszanka warzywna do zup bez dodatku substancji konserwujących i glutaminianu monosodowego(opakowanie 280 g) szt 40 58 Mieszanka ziół prawansalskich bez glutaminianu sodu, bez alergenów obcych posmaków i zapachów o charakterystycznym wybarwieniu, opakowanie 15 g szt 30 59 Mięta w saszetkach termozgrzewlanych bez sznureczka z etykietką, opakowanie po 30 szt. a 1,5 g suszu szt 30 60 Miód wielokwiatowy, kraj pochodzenia Unia Europejska, opakowanie nie wieksze niż 1,5 kg kg 120 61 Muss jabłkowy, opakowanie nie większe niż 3 kg kg 100 62 Musztarda sarepska - opakowanie słoik 210 g szt 125 63 Ocet jabłkowy 6%, opakowanie 500 ml szt 30 64 Ocet winny biały 7 %, opakowanie 500 ml szt 30 65 Ogórek konserwowy, opakowanie 9700 g szt 50 66 Olej oliwa z oliwek z pierwszego tłoczenia, opakowanie nie większe niż 0,5 l L 30 67 Olej rzepakowy spożywczy z pierwszego tłoczenia opakowanie do 5l L 600 68 Orzechy włoskie łuskane, opakowanie do 1 kg kg 10 69 Papryka czerwona konserwowa w słoiku, opakowanie 4250g szt 50 70 Papryka mielona ostra bez glutaminianu sodu, bez alergenów obcych posmaków i zapachów o ciemnoczerwonj do brunatnej barwie, opakowanie do 1 kg kg 10 71 Papryka mielona słodka bez glutaminianu sodu,bez alergenów obcych posmaków i zapachów o ciemnoczerwonj do brunatnej barwie, opakowanie nie większe niż 1 kg, kg 38 72 Paprykarz warzywny bez GMO i glutenu(opakowanie 120g) szt 30 73 Pasztet z indyka zawartość mięsa nie mniej niż 80% szt 80 74 Pasztet z indyka zawartość mięsa nie mniej niż 80% (opakowanie 330g) szt 80 75 Pasztet dworski drobiowy (opakowanie 180g) szt 30 76 Pasztet wegański (opakowanie 180g) z soczewicą,ciecieżycą bez glutenu szt 20 77 Pestka dyni - łuskane, opakowanie nie mniejsze niż 400 g kg 10 78 Pieprz czarny mielony bez glutaminianu sodu, bez alergenów obcych posmaków i zapachów o barwie ciemnoszarej, szarobrunatnej, opakowanie nie większe niż 1 kg, kg 60 79 Pieprz ziołowy bez glutaminianu sodu, bez alergenów obcych posmaków i zapachów, opakowanie nie większe niż 1 kg, kg 10 80 Płatki czekoladowe opakowanie 250 g szt 50 81 Płatki kukurydziane, opakowanie nie większe niż 1 kg kg 40 82 Płatki owsiane górskie, opakowanie nie większe niż 1 kg kg 20 83 Płatki ryżowe, opakowanie nie większe niż 1kg kg 40 84 Płatki wielozbożowe (opakowanie 500g) czekoladowe,miodowe,cynamonowe o niskiej zawartości cukru szt 20 85 Pomidory bez skórki w puszce, opakowanie nie większe niż 2 kg kg 100 86 Proszek do pieczenia, opakowanie 30g szt 20 87 Przyprawa Curry bez glutaminianu sodu, bez alergenów obcych posmaków, opakowanie 20g szt 70 88 Przyprawa do potraw- sypka podobna do Vegeta opakowanie nie większe niż 1kg kg 25 89 Przyprawa Curcuma bez glutaminianu sodu, bez alergenów obcych posmaków, opakowanie 20g szt 70 90 Przyprawa do surówek bez dodatku substancji konserwujących i glutaminianu monosodowego(opakowanie 290 g) szt 20 91 Rodzynki sułtański, opakowanie nie większe niż 500 g kg 20 92 Ryż biały parboiled, opakowanie nie większe niż 5kg kg 860 93 Ryż naturalny brązowy, opakowanie nie większe niż 5 kg kg 350 94 Seler konserwowy cięty w słoiku, opakowanie nie większe niż 290 g szt 50 95 Słonecznik łuskany, opakowanie nie większe niż 1 kg kg 10 96 Soczewica sucha, opakowanie nie większe niż 3 kg kg 300 97 Soda oczyszczona (wodorowęglan sodu) spożywcza,bez dodatku antyzbrylaczy, bez zawiera aluminium ani żadnych metali ciężkich kg 10 98 Sok jabłkowy 100 %, opakowanie 2000 ml L 200 99 Sok marchwiowy przecierowy, opakowanie nie większe niż 1 L L 800 100 Sok z owoców czarnej porzeczki 100 %, opakowanie 2000 ml L 200 101 Sok z owoców pomarańczy 100 %, opakowanie 2000 ml L 600 102 Sól kamienna jodowana biała opakowanie 1kg kg 400 103 Sól o obniżonej zawartości sodu z magnezem i potasem bez sztucznych antybrylaczy, opakowanie nie większe niż 1 kg kg 250 104 Szczaw konserwowy, opakowanie nie większe niż 3 kg kg 250 105 Wafle ryżowe (opakowanie 15 g) nie zawierają cukru o bardzo niskiej zawartości cukru i tłuszczu szt 500 106 Wafle ryżowe, opakowanie 130g szt 200 107 Woda mineralna nie gazowana ze zrównoważonym składem minerałów, opakowanie 0,5 L - Nałęczowianka lub Ustronianka szt 1000 108 Woda mineralna nie gazowana ze zrównoważonym składem minerałów, opakowanie 5 L - Nałęczowianka lub Ustronianka szt 200 109 Ziele angielskie bez glutaminianu sodu, bez alergenów obcych posmaków i zapachów , opakowanie 15 g szt 280
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03132000-5, 15872000-1, 15400000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Dostawa - produktów mleczarskich i jaj.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa - produktów mleczarskich i jaj: LP Nazwa artykułu i gramatura opakowania Jednostka Przewidywana ilość produktu 1 Jaja kurze klasa A -M średnie szt 4500 2 Jogurt naturalny bardzo gęsty bez dodatku cukru opakowanie 420 g typu Bakoma lub równoważny szt 400 3 Jogurt pitny z dodatkiem flory bakteryjnej -podobny do Actimel lub równoważny (opakowanie nie większe 100g) szt 2000 4 Majonez o zawartości żółtek nie mniej niż 6 %, opakowanie słoik 700 ml szt 300 5 Masło EXTRA 82 % tłuszczu -kostka 200g kg 300 6 Mleko homogenizowane 2 % tłuszczu L 1000 7 Mleko - UHT 3,2 % tł. 1l L 3500 8 Ser żółty GOUDA kostka opakowanie nie mniejsze niż 3,5kg i nie większe niż 4,5 kg kg 80 9 Ser żółty SALAMI baton nie mniejszy niż 1 kg i nie większy niż 3 kg kg 120 10 Ser mozzarella, opakowanie nie większe niż 300 g kg 250 11 Ser żółty MORSKI opakowanie nie mniejsze niż 2 kg i nie większe niż 4 kg kg 50 12 Twaróg biały półtłusty opakowanie 1000g kg 350 13 Ser sałatkowo- kanapkowy np. Favita lub równoważny, opakowanie 270g szt 200 14 Śmietanka UHT 18% do zup, sosów, sałatek i deserów -karton nie większy niż 1 L L 1000 15 Śmietana 12% zakwaszona, opakowanie nie większe niż 420 g L 200 16 Śmietana extra 18 % opakowanie 380g L 100
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01 00:00:00
data zakończenia: 2018-08-31 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Dostawa - warzyw, owoców i kiszonek.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa - warzyw, owoców i kiszonek: LP Nazwa artykułu i gramatura opakowania Jednostka "Przewidywana ilość produktu" 1 Arbuz świeży, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 200 2 Awokado, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 500 3 Bakłażan świeży, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 100 4 Banan świeży, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 500 5 Botwinka pęczek 300 6 Brokuł świeży szt 900 7 Brzoskwinia lub nektarynka, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 600 8 Burak czerwony świeży, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 1200 9 Cebula świeża, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 1500 10 Cebula czerwona, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 60 11 Cukinia, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 200 12 Czosnek polski świeży, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych szt 150 13 Dynia, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 150 14 Fasola szparagowa świeża zielona, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 200 15 Fasola szparagowa świeża żółta, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 300 16 Granat, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych szt 300 17 Gruszka, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 400 18 Jarmuż świeży, polski, BIO, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych szt 400 19 Jabłko polskie GAT.I, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 600 20 Kabaczek, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 200 21 Kalafior świeży, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych szt 1500 22 Kapusta biała, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 1500 23 Kalarepa, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 300 24 Kapusta kiszona z marchewką - opak. nie większe niż 10 kg kg 1500 25 Kapusta biała młoda (od 2 maja 2018 r.do 30 czerwca 2018 r.), bez uszkodzeń fizycznych i organicznych szt 600 26 Kapusta pekińska świeża, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 840 27 Kapusta czerwona- główka, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 750 28 Kapusta włoska -główka, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych szt 500 29 Koper świeży pęczek 1200 30 Mandarynka, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 400 31 Marchew młoda (od maja 2018 r.do 30 czerwca 2018 ), bez uszkodzeń fizycznych i organicznych pęczak 350 32 Marchew nie myta, korzeń, cała, nie uszkodzona przez szkodniki i gryzonie, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych, bezazotowa kg 2000 33 Melon żółty,miodowy, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 80 34 Mix sałat świeży kolorowy (opkownie od 120-200 g) szt 800 35 Ogórek świeży kg 650 36 Ogórek małosolny kg 100 37 Ogórek kiszony kg 850 38 Pamelon, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych szt 1200 39 Papryka świeża - żółta, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 80 42 Pieczarki świeże, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 1100 43 Pietruszka korzeń (nie pasternak), cała, nie uszkodzona przez szkodniki i gryzonie, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 500 44 Pietruszka - nać pęczek 1000 45 Pomarańcza, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 500 46 Pomidor koktajlowy, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 300 47 Pomidor świeży, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 900 48 Por, cały nie uszkodzony przez szkodniki i gryzonie, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych szt 4500 49 Rzodkiew biała, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 250 50 Rzodkiewka, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych pęczek 400 51 Sałata zielona, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych szt 1150 52 Sałata lodowa , bez uszkodzeń fizycznych i organicznych szt 900 53 Sałata roszponka świeża (opakowanie 100g), bez uszkodzeń fizycznych i organicznych szt 400 54 Seler korzeń, świeży, cały, nie uszkodzony przez szkodniki i gryzonie, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 1200 55 Seler - nać szt 300 56 Śliwka ciemna, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 500 57 Szpinak świeży (opakownie 100 g), bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 300 58 Szczypior świeży pęczek 1000 59 Winogron, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 200 60 Truskawka ( w sezonie od 25 maja 2017 r. do 25 czerwca 2017 r.) kg 350 61 Ziola świeże w doniczkach mix szt 200 62 Ziemniak jadalny, cały, nie uszkodzony przez szkodniki i gryzonie, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 10000 63 Ziemniak jadalny młody (od 2 maja 2018 r.do 30 czerwca 2018 r.) cały, nie uszkodzony przez szkodniki i gryzonie, bez uszkodzeń fizycznych i organicznych kg 1500
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03220000-9, 03210000-6, 15310000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Dostawa - mrożonek i mrożonych ryb.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa - mrożonek i mrożonych ryb: LP Nazwa artykułu i gramatura opakowania Jednostka Przewidywana Ilość produktu 1 Brokuł mrożona opakowanie nie większe niż 2500 g kg 500 2 Brukselka opakowanie nie większe niż 2500 g kg 200 3 Fasola szparagowa (zielona) opakowanie nie większe niż 2500 g kg 200 4 Fasola szparagowa mrożona (źółta) opakowanie nie większe niż 2500 g kg 200 5 Filet rybny mrożony - Dorsz (bez skóry 0% glazury) kg 300 6 Filet rybny mrożony - Miruna (bez skóry 0% glazury) kg 300 7 Filet rybny mrożony - Miruna (ze skórą 0 % glazury) kg 700 8 Kalafior mrożony opakowanie nie większe niż.2500 g kg 400 9 Kluski śląskie opakowanie nie większe niż 2500 g kg 250 10 Knedle ze śliwką opak nie większe niż 3000 g kg 300 11 Kopytka opakowanie nie większe niż 3000 g kg 300 12 Marchew z groszkiem mrożona opakowanie nie większe niż 2500 g kg 500 13 Marchewka mini mrożona opakowanie nie większe niż 2500 g kg 400 14 Mieszanka owocowa opakowanie nie większe niż 2500 g kg 700 15 Mieszanka warzywna 8 składnikowa opakowanie nie większe niż 2500 g kg 380 16 Pierogi ruskie mrożone opakowanie nie większe niż 3000 g kg 500 17 Pierogi z jagodami mrożone opakowanie nie większe niż 3000g kg 400 18 Pierogi z truskawkami mrożone opakowanie nie większe niż 3000 g kg 400 19 Pyzy ziemniaczane mrożone opakowanie nie większe niż 2000 g kg 200 20 Pyzy ziemniaczane z nadzieniem mięsnym opakowanie nie większe niż 3000 g kg 400 21 Szpinak mrożony siekany opakowanie nie większe niż 2500 g kg 200 22 Truskawka mrożona opakowanie nie większe niż 2500 g kg 300 23 Wiśnia mrożona opakowanie nie większe niż 2500 g kg 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15200000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01 00:00:00
data zakończenia: 2018-08-31 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Dostawa - mięs wieprzowych, wołowych, drobiowych i ich przetworów.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa - mięs wieprzowych, wołowych, drobiowych i ich przetworów: LP Nazwa artykułu i gramatura opakowania Jednostka Przewidywana Ilość produktu 1 Boczek świeży bez skóry i kości  kg 20 2 Boczek wędzony  kg 50 3 Filet z indyka świeży kg 700 4 Filet z piersi kurczaka świeży kg 1500 5 Gulasz drobiowy gruby bez skóry kg 400 6 Karkówka b/k  kg 900 7 Kiełbasa krakowska parzona (zawartość mięsa min 85 g na 100 g produktu, max 10 % tłuszczu) kg 35 8 Kiełbasa krakowska sucha wieprzowa (zawartość mięsa min 100 g na 100 g produktu i max. 10 % tłuszczu) kg 30 9 Kiełbasa szynkowa wieprzowa (zawartość mięsa min 85 g na 100 g produktu, max 10 % tłuszczu) kg 45 10 Kiełbasa śląska wieprzowa (zawartość mięsa min 90 g na 100 g produktu, max 10 % tłuszczu)  kg 550 11 Kurczak cały świeży  kg 1800 12 Łopatka wieprzowa b/k  kg 2000 13 Noga lub ćwiartka świeża z kurczaka kg 1200 14 Pałki z kurczaka kg 400 15 Parówki drobiowe ( zawartość mięsa nie mniej niż 90 g na 100 g produktu) kg 300 16 Parówki drobiowe z filetem ( zawartość mięsa nie mniej niż 90 g na 100 g produktu) kg 300 17 Parówki wieprzowe (zawartość mięsa nie niej niż 80 g na 100 g produktu, max 10 % tłuszczu) kg 200 18 Polędwica z indyka (zawartoś mięsa min 85 g na 100 g produktu) kg 70 19 Porcje rosołowe świeże kg 900 20 Schab wieprzowy surowy b/k  kg 1850 21 Serca drobiowe kg 250 22 Słonina surowa bez skóry  kg 25 23 Sznka wędzona z pieca ( zawartość mięsa min 85 g w 100 g produktu, max 10 % tłuszczu) kg 50 24 Szynka wieprzowa surowa b/k  kg 850 25 Udzik drobiowy świeży kg 600 26 Wątroba drobiowa kg 200 27 Wołowina udziec b/k  kg 500 28 Żeberka wieprzowe paski  kg 500 29 Żołądki drobiowe kg 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01 00:00:00
data zakończenia: 2018-08-31 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Dostawa - pieczywa i artykułów piekarniczych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa - pieczywa i artykułów piekarniczych: LP Nazwa artykułu i gramatura opakowania Jednostka Przewidywana ilość produktu 1 Bułka bagietka (gramatura nie mniejsza niż 500g) skład mąka pszenna typ 550, cukier, margaryna, sól, drożdże, woda)* szt 500 2 Bułka zwykła pszenna typu wrocławska (gramatura jednostkowa nie mniejsza niż 70 g, skład mąka pszenna typ 550, cukier, margaryna , sól, drożdże, woda)* szt 6500 3 Bułka ciemna z ziarnem (gramatura nie większa niż 60g) skład:mąka pszenna,olej,sól,drożdże,woda,ziarna* szt 6500 4 Bułka zwykła pszenna (gramatura jednostkowa nie wększ niż 50 g skład: mąka pszenna 550,sól,woda,drożdże)* szt 6000 5 Bułka tarta opak. 500g kg 90 6 Chleb zwykły pszenny-krojony (gramatura nie mniejsza niż 500g skład:mąka pszenna, mąka żytnia,woda,sól,drożdże,)* szt 6000 7 Chleb pełnoziarnisty-krojony(gramatura nie mniejsza niż 400g skład:mąka pszenna, mąka żytnia,woda,sól,drożdże, pszenica sucha,siemię lniane,sezam,słonecznik,płatki owsiane)* szt 300 8 Drożdżówka:ser,budyń,marmolada waga 110g (skład mąka pszenna,margaryna,sól, cukier,drożdże,woda,mleko odtłuszczone w proszku,jaja)** szt 200
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01 00:00:00
data zakończenia: 2018-08-31 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena100

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.