eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWynajem furgonu wraz z kierowcą oraz transportu zaopatrzeniowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-11

Poznań: Wynajem furgonu wraz z kierowcą oraz transportu zaopatrzeniowego.
Numer ogłoszenia: 503824 - 2012; data zamieszczenia: 11.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8691759, faks 061 8691847.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem furgonu wraz z kierowcą oraz transportu zaopatrzeniowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem furgonu wraz z kierowcą oraz transportu zaopatrzeniowego. Pakiet nr 1 Poniedziałek do piątek 7.30 transport śniadania z kuchni szp. Przybyszewskiego do kuchni szp. Grunwaldzka (pojemniki zwrotne), transport powrotny pojemników do transportu żywności z dnia poprzedniego z kolacji, oraz transport powrotny pojemników zwrotnych do transportu leków z apteki szpitala z dnia poprzedniego 8.15 - transport wózków ze sprzętem med. Z Centralnej sterylizacji szp. Przybyszewskiego do szp. Ul Grunwaldzka 12.00 - transport żywności - obiad ze szp. Ul. Przybyszewskiego do szp. U. Grunwaldzka + Ew. transport powrotny pojemników do żywności ze śniadania 12.30 - transport leków z apteki szpitala ul .Przybyszewskiego do szp. Przy ul.Grunwaldzkiej (pojemniki transportowe zwrotne) 15.00 - transport wózków ze sprzętem medycznym z centralnej sterylizacji szpitala przy ul. Przybyszewskiego do szp. Przy ul. Grunwaldzkiej + powrotny przewóz wózków z brudnym asortymentem ze szp.z ul. Grunwaldzkiej do szp. Przy ul. Przybyszewskiego 16.15 - transport kolacji do szp. Ul. Grunwaldzka + powrót pojemników do żywności z obiadu Sobota i niedziela 7,30 transport śniadania z kuchni szp. Przybyszewskiego do kuchni szp. Grunwaldzka (pojemniki zwrotne), transport powrotny pojemników do transportu żywności z dnia poprzedniego z kolacji, oraz transport powrotny pojemników zwrotnych do transportu leków z apteki szpitala z dnia poprzedniego 8.00-8.15 transport pojemników, wózków brudnych pustych z szpitala Przybyszewskiego do szpitala ul. Grunwaldzka 12.00 - transport żywności - obiad ze szp. Ul. Przybyszewskiego do szp. U. Grunwaldzka + Ew. transport powrotny pojemników do żywności ze śniadania 13.15 - wyjazd z Centralnej Sterylizacji szp. Przybyszewskiego do szp. Ul Grunwaldzka z wózkami ze sprzętem ( w celu dostarczenia wózków kontakt z osobą odpowiedzialną z Bloku Operacyjnym Chirurgii szpitala Przy ul. Grunwaldzkiej) 16.15 - transport kolacji do szp. Ul. Grunwaldzka + powrót pojemników do żywności z obiadu Przez kurs rozumie się transport asortymentu z jednej lokalizacji do drugiej, a przypadku gdy asortyment przewożony jest w opakowaniach zwrotnych ich transport powrotny ujęty jest w cenie tego samego kursu a nie jako kurs dodatkowy. Pakiet nr 2 Transport zaopatrzeniowy Nazwa Ilość km Transport zaopatrzeniowy do 60 km poza terenem szpitala 5760 Transport zaopatrzeniowy ponad 60 km poza terenem szpitala 510.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-0, 60.18.30.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pozytywna Opinia Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej dla środków transportu sprzętu medycznego oraz transportu produktów spożywczych; Dotyczy Pakietu nr 1 - załącznik 1b i 1c.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Określona cena nie może zostać podwyższona przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że dojdzie do zmiany stawki podatku VAT. 2. Na podstawie regulacji art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych w Umowie. Zmiana umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo: a. zmianę terminu realizacji b. zmiana ceny (obniżenie ceny) świadczonej usługi ; 3. Warunkami dokonania zmian wskazanych w pkt. 2 mogą być: a. nastąpi zmiana organizacyjna leżąca po stronie Zamawiającego, albo po stronie odbiorcy końcowego - pacjenta, b. będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa c. zmiana w inny sposób dostarczy pożytku Zamawiającemu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=246_2012
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego wejście O pok 5a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2012 godzina 09:00, miejsce: siedziba zamawiającego wejście C kancelaria ogólna szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem furgonu wraz z kierowcą: Harmonogram transportów: Poniedziałek do piątek 7.30 transport śniadania z kuchni szp. Przybyszewskiego do kuchni szp. Grunwaldzka (pojemniki zwrotne), transport powrotny pojemników do transportu żywności z dnia poprzedniego z kolacji, oraz transport powrotny pojemników zwrotnych do transportu leków z apteki szpitala z dnia poprzedniego 8.15 - transport wózków ze sprzętem med. Z Centralnej sterylizacji szp. Przybyszewskiego do szp. Ul Grunwaldzka 12.00 - transport żywności - obiad ze szp. Ul. Przybyszewskiego do szp. U. Grunwaldzka + Ew. transport powrotny pojemników do żywności ze śniadania 12.30 - transport leków z apteki szpitala ul .Przybyszewskiego do szp. Przy ul.Grunwaldzkiej (pojemniki transportowe zwrotne) 15.00 - transport wózków ze sprzętem medycznym z centralnej sterylizacji szpitala przy ul. Przybyszewskiego do szp. Przy ul. Grunwaldzkiej + powrotny przewóz wózków z brudnym asortymentem ze szp.z ul. Grunwaldzkiej do szp. Przy ul. Przybyszewskiego 16.15 - transport kolacji do szp. Ul. Grunwaldzka + powrót pojemników do żywności z obiadu Sobota i niedziela 7,30 transport śniadania z kuchni szp. Przybyszewskiego do kuchni szp. Grunwaldzka (pojemniki zwrotne), transport powrotny pojemników do transportu żywności z dnia poprzedniego z kolacji, oraz transport powrotny pojemników zwrotnych do transportu leków z apteki szpitala z dnia poprzedniego 8.00-8.15 transport pojemników, wózków brudnych pustych z szpitala Przybyszewskiego do szpitala ul. Grunwaldzka 12.00 - transport żywności - obiad ze szp. Ul. Przybyszewskiego do szp. U. Grunwaldzka + Ew. transport powrotny pojemników do żywności ze śniadania 13.15 - wyjazd z Centralnej Sterylizacji szp. Przybyszewskiego do szp. Ul Grunwaldzka z wózkami ze sprzętem ( w celu dostarczenia wózków kontakt z osobą odpowiedzialną z Bloku Operacyjnym Chirurgii szpitala Przy ul. Grunwaldzkiej) 16.15 - transport kolacji do szp. Ul. Grunwaldzka + powrót pojemników do żywności z obiadu Przez kurs rozumie się transport asortymentu z jednej lokalizacji do drugiej, a przypadku gdy asortyment przewożony jest w opakowaniach zwrotnych ich transport powrotny ujęty jest w cenie tego samego kursu a nie jako kurs dodatkowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-0, 60.18.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LP. Nazwa Ilość km 1 Transport zaopatrzeniowy do 60 km poza terenem szpitala 5760 2 Transport zaopatrzeniowy ponad 60 km poza terenem szpitala 510.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-0, 60.18.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.