To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-05
Warszawa: Zaplanowanie i realizacja kampanii promocyjno-informacyjnej w Internecie dla Narodowego Portalu Turystycznego na rynku irlandzkim w latach 2013-2014 oraz realizacja działań informacyjno-promocyjnych dla portalu poland-convention.pl na rynkach włoskim, hiszpańskim i irlandzkim.
Numer ogłoszenia: 503768 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174819 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Organizacja Turystyczna, ul. Tytusa Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 5367070, 5367011, faks 022 5367004.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaplanowanie i realizacja kampanii promocyjno-informacyjnej w Internecie dla Narodowego Portalu Turystycznego na rynku irlandzkim w latach 2013-2014 oraz realizacja działań informacyjno-promocyjnych dla portalu poland-convention.pl na rynkach włoskim, hiszpańskim i irlandzkim..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zaplanowanie i realizacja kampanii promocyjno-informacyjnej w Internecie dla Narodowego Portalu Turystycznego na rynku irlandzkim w latach 2013-2014 oraz realizacja działań informacyjno-promocyjnych dla portalu poland-convention.pl na rynkach hiszpańskim, irlandzkim i włoskim. Działania promocyjne dla serwisów będą realizowane od daty podpisania umowy do 30 września 2014 r. na rynkach: Hiszpania, Irlandia i Włochy. 2. Kampania realizowana jest w ramach działania 6.3 Promocja turystycznych walorów Polski (oś priorytetowa 6 Polska gospodarka na rynku międzynarodowym - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Przygotowanie media planu kampanii oraz rezerwacja i zakup mediów z uwzględnieniem targetowania kampanii na IP wybranych krajów oraz dopasowania do profilu grupy docelowej. b) Rezerwacja i zakup mediów dla działań w internecie z zakresu przemysłu spotkań c) Przygotowanie kreacji zgodnych z CI i produkcja materiałów reklamowych oraz artykułów sponsorowanych z zakresu przemysłu spotkań wynikających z przedstawionego harmonogramu kampanii oraz media planu (w tym zaplanowanych do wykorzystania w kampanii: stron docelowych (landing pages), formatów display, rich media, XHTML, reklam wideo, reklam tekstowych, mailingów, itp.). d) Udzielenie Zamawiającemu nieograniczonej czasowo licencji, bez ograniczeń terytorialnych do przygotowanych materiałów, treści, zdjęć i wizerunków, filmów oraz pozostałych elementów powstałych na rzecz kampanii, itp. e) Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) wybranych stron docelowych (nowych lub istniejących) wykorzystywanych w kampanii. f) Realizację kampanii oraz wszelkich działań w Internecie wg harmonogramu rzeczowo-finansowego przedstawionego przez Wykonawcę w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy i zatwierdzonego przez Zamawiającego. g) Stały monitoring i optymalizacja prowadzonej kampanii przez cały okres jej trwania, z uwzględnieniem narzędzia analitycznego Google Analytics wykorzystywanego przez Zamawiającego. h) Raportowanie przebiegu, skuteczności oraz efektów kampanii w cyklu miesięcznym oraz zapewnienie dostępu do narzędzi analitycznych Zamawiającemu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PERFORMANCE MEDIA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PERFORMANCE MEDIA" SP. Z O.O.
- Performance Media Sp. z o.o., ul. Idzikowskiego 19, 02-704 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 365846,99 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 449991,80
Oferta z najniższą ceną: 449991,80 / Oferta z najwyższą ceną: 450000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Biomol
- Prenumerata naukowych czasopism zagranicznych dla bibliotek Uniwersytetu Warszawskiego na rok 2026.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby NID
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa cieplarki laboratoryjnej - inkubatora mikrobiologicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań edukacyjno-informacyjnych w obszarze profilaktyki chorób układu krążenia (ChUK)
- Opracowanie, realizacja i bieżące prowadzenie działań marketingowych i komunikacyjnych związanych z realizacją projektu współfinansowanego ze środków programu Interreg
- Kompleksowa obsługa działań promocyjnych i komunikacyjnych dotyczących serialu oraz serii podcastów realizowanych w ramach kampanii "Świadomi Tatr" realizowanej przez Tatrzański Park Narodowy
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





