Ogłoszenie z dnia 2006-01-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa płynów infuzyjnych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Katowicach, do kontaktów: Żaneta Michnol, Gabriela Sobocińska, ul. Głowackiego 10, 40-052 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7827333 lub 7827305, fax 032 7827333, e-mail: zampub@zozmswia.internetdsl.pl, www.zozmswia.internetdsl.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Dział organizacyjno-prawny i zamówień publicznych ZOZ MSWiA w Katowicach, Żaneta Michnol, Gabriela Sobocińska, ul. Głowackiego 10, 40-052 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7827333, fax (032) 7827333. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa płynów infuzyjnych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: przedmiot zamówienia obejmuje: Glucosum 5%, 10%, 20%, Natrium Chloratum, PWE, Hydroksyethylskrobia, Dekstan. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: pomieszczenia magazynowe apteki szpitalnej ZOZ MSWiA w Katowicach. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.25.00 - Płyny dożylne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.25.00 - Płyny dożylne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130000 Euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 1700 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: świadczenie usług medycznych oraz dotację z budżetu państwa. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu wezmą udział Wykonawcy, którzy złożą ofertę zgodną z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz ze SIWZ, a w szczególności: złożą wszelkie wymagane dokumenty, oświadczenia i wypełnią przewidziane w SIWZ formularze; zaakceptują wzór umowy; nie zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia wniosą wadium w wymaganej wysokości; oferta Wykonawcy nie zostanie odrzucona. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Aktualny tj. wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalnośc gospodarczej 4. Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej 5. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i użytku zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne. 6. Upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy poparte odpowiednimi dokumentami określonymi w aktach normatywnych zgodnie z KRS. 7. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 8. Aktualną tj. wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Aktualne tj. wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacji z banku w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 95% termin dostawy - 5% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.03.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: wpłata w kasie lub na konto: BPH PBK S.A. o/Katowice 61 1060 00 76 0000 3300 0020 2482. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.03.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: komisja przetargowa. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.03.2006, godzina 12:30, Dział organizacyjno-prawny i zamówień publicznych ZOZ MSWiA w Katowicach.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: styczeń 2007. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.01.2006.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Usługa sprzątania części pomieszczeń w budynkach Sądu Apelacyjnego w Katowicach
- Dostawy artykułów spożywczych różnych, przypraw i ziół, oraz zup w proszku, cukru białego, tłuszczów, jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Świadczenie usług krajowego transportu rzeczy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. dla potrzeb Oddziału KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2026 na terenie miasta Katowice - zamówienie w dwóch częściach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa filtrów do usuwania leukocytów, płynów wzbogacających do przechowywania płytek krwi i krwinek czerwonych, pojemników, DMSO, wskaźników do napromieniowywania , drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa odczynników laboratoryjnych.
- Zaopatrzenie apteki szpitalnej w produkty lecznicze.
- Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego.
- Leki: Temozolomid, antybiotyki, płyny infuzyjne - zamówienie dodatkowe.
więcej: Płyny dożylne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





