Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-10
Przemyśl: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego stanowiącego doposażenie pracowni specjalistycznych w CKZiU nr 1, CKZiU nr 2 i ZSEiO w Przemyślu w ramach projektu systemowego realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl: nr identyfikacyjny KSI: WND-POKL.09.02.00-18-001/12-01 pt.: Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 50221 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego stanowiącego doposażenie pracowni specjalistycznych w CKZiU nr 1, CKZiU nr 2 i ZSEiO w Przemyślu w ramach projektu systemowego realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl: nr identyfikacyjny KSI: WND-POKL.09.02.00-18-001/12-01 pt.: Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego stanowiącego doposażenie pracowni specjalistycznych w CKZiU nr 1 (ul. Dworskiego 99 w Przemyślu), CKZiU nr 2 (ul. Dworskiego 25 w Przemyślu) i ZSEiO w Przemyślu (ul. Kilińskiego 10 w Przemyślu) w ramach projektu systemowego realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl: nr identyfikacyjny KSI: WND-POKL.09.02.00-18-001/12-01 pt.: Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają załączniki nr 1 A, 1 B, 1 C, 1 d, 1 E, 1 F i 1 G do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1. Zamówienie podzielone jest na siedem zadań częściowych: a) zadanie częściowe nr 1 - zakup i dostawa sprzętu multimedialnego do CKZiU nr 2 (zestaw komputerów) (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 A do SIWZ); b) zadanie częściowe nr 2 - zakup i dostawa sprzętu multimedialnego do CKZiU nr 2 (sprzęt powiązany z komputerem) (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 B do SIWZ); c) zadanie częściowe nr 3 - zakup i dostawa sprzętu multimedialnego do CKZiU nr 2 (tonery, tusze i oprogramowanie) (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 C do SIWZ); d) zadanie częściowe nr 4 - zakup i dostawa sprzętu multimedialnego do ZSEiO (sprzęt powiązany z komputerem) (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 D do SIWZ); e) zadanie częściowe nr 5 - zakup i dostawa sprzętu multimedialnego do ZSEiO (oprogramowania) (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 E do SIWZ); f) zadanie częściowe nr 6 - zakup i dostawa sprzętu multimedialnego do CKZiU nr 1 (zestawy komputerowe i komputer przenośny) (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 F do SIWZ); g) zadanie częściowe nr 7 - zakup i dostawa sprzętu multimedialnego do CKZiU nr 1 (oprogramowania) (opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 G do SIWZ). 2.2. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy. 2.3. Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania środka dydaktycznego o określonych cechach dla uzyskania zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno - wychowawczych przez uczniów szkół zawodowych. 2.4. Jeżeli w treści niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patenty lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający dopuszcza dostawy o rozwiązaniu i parametrach równoważnych do opisanych. 2.5. Zmawiający na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wymaga ażeby Wykonawca, który zaoferuje dostawy o rozwiązaniach i parametrach równoważnych (o parametrach nie gorszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ) wykazał, że oferowane dostawy spełniają wymagania (parametry) opisane ww. załączniku (techniczne, użytkowe, jakościowe, funkcjonalne). W przypadku zaproponowania przez sprzętu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis dostarczanego sprzętu, karty produktów itp. 2.6. Cały sprzęt objęty przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Sprzęt musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty czy też świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 2.7. Dostawa odbędzie się transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko, do wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ siedzib szkół znajdujących się na terenie Miasta Przemyśla. 2.8. Informacje na temat obowiązków Wykonawcy dotycząca wszelkich zobowiązań, jakie związane są z wykonaniem umowy, po udzieleniu zamówienia publicznego, zawarta jest we wzorze umowy. 2.9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w ciągu dwóch dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Wydziałowi Edukacji i Sportu UM w Przemyślu formularz cenowy (odpowiednio) wg. załączników nr 2 A, 2 B, 2 C, 2 d, 2 E, 2 F i 2 G do projektu umowy. Zamawiający informuje, iż Wykonawcy biorący udział w postepowaniu nie ma obowiązku ww. załączników załączać do oferty.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze; 3) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt 5 ppkt 1
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stosuje się odpowiednio. 2. Wszelkie i ewentualne zmiany umowy będą dokonywane w granicach art. 144 ustawy Pzp. 3. Jeżeli po zawarciu umowy, którakolwiek z pozycji wymiennych w załączniku nr 1 (A, B, C, D, E, F, G odpowiednio do SIWZ) do SIWZ nie będzie dostępna na rynku informatycznym, Wykonawca po udokumentowaniu braku dostępności poszczególnych pozycji na rynku informatycznym oraz pisemnej akceptacji tego stanu przez Zamawiającego jest zobowiązany do zastąpienia brakującej na rynku informatycznym danej pozycji, pozycją o podobnym zakresie tematycznym i w tej samej cenie (za zastrzeżeniem ust. 4). 4. Wykonawca po pisemnym udokumentowaniu Zamawiającemu braku pozycji, w sposób wskazany w ust. 3 występuje pisemnie z zapytaniem o ewentualne zamienniki lub je proponuje, a Zamawiający w terminie 7 dni od daty otrzymania zapytania lub propozycji zamiennika jest zobowiązany poinformować o jego akceptacji lub jej braku. W takim przypadku Zamawiający i Wykonawca ustalają nowy termin dostawy zamienników, nie dłuższy jednak niż 14 dni dodanych do terminu realizacji dostawy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP dostawy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych
ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego do CKZiU nr 2 (zestaw komputerów).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego stanowiącego doposażenie pracowni specjalistycznych w CKZiU nr 2 (ul. Dworskiego 25 w Przemyślu) w ramach projektu systemowego realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl: nr identyfikacyjny KSI: WND-POKL.09.02.00-18-001/12-01 pt.: Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają załączniki nr 1 A do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2.2. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy. 2.3. Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania środka dydaktycznego o określonych cechach dla uzyskania zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno - wychowawczych przez uczniów szkół zawodowych. 2.4. Jeżeli w treści niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patenty lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający dopuszcza dostawy o rozwiązaniu i parametrach równoważnych do opisanych. 2.5. Zmawiający na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wymaga ażeby Wykonawca, który zaoferuje dostawy o rozwiązaniach i parametrach równoważnych (o parametrach nie gorszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ) wykazał, że oferowane dostawy spełniają wymagania (parametry) opisane ww. załączniku (techniczne, użytkowe, jakościowe, funkcjonalne). W przypadku zaproponowania przez sprzętu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis dostarczanego sprzętu, karty produktów itp. 2.6. Cały sprzęt objęty przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Sprzęt musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty czy też świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 2.7. Dostawa odbędzie się transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko, do wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ siedzib szkół znajdujących się na terenie Miasta Przemyśla. 2.8. Informacje na temat obowiązków Wykonawcy dotycząca wszelkich zobowiązań, jakie związane są z wykonaniem umowy, po udzieleniu zamówienia publicznego, zawarta jest we wzorze umowy. 2.9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w ciągu dwóch dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Wydziałowi Edukacji i Sportu UM w Przemyślu formularz cenowy (odpowiednio) wg. załączników nr 2 A do projektu umowy. Zamawiający informuje, iż Wykonawcy biorący udział w postępowaniu nie ma obowiązku ww. załączników załączać do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego do CKZiU nr 2 (sprzęt powiązany z komputerem).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego stanowiącego doposażenie pracowni specjalistycznych w CKZiU nr 2 (ul. Dworskiego 25 w Przemyślu) w ramach projektu systemowego realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl: nr identyfikacyjny KSI: WND-POKL.09.02.00-18-001/12-01 pt.: Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają załączniki nr 1 B do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2.2. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy. 2.3. Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania środka dydaktycznego o określonych cechach dla uzyskania zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno - wychowawczych przez uczniów szkół zawodowych. 2.4. Jeżeli w treści niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patenty lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający dopuszcza dostawy o rozwiązaniu i parametrach równoważnych do opisanych. 2.5. Zmawiający na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wymaga ażeby Wykonawca, który zaoferuje dostawy o rozwiązaniach i parametrach równoważnych (o parametrach nie gorszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ) wykazał, że oferowane dostawy spełniają wymagania (parametry) opisane ww. załączniku (techniczne, użytkowe, jakościowe, funkcjonalne). W przypadku zaproponowania przez sprzętu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis dostarczanego sprzętu, karty produktów itp. 2.6. Cały sprzęt objęty przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Sprzęt musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty czy też świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 2.7. Dostawa odbędzie się transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko, do wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ siedzib szkół znajdujących się na terenie Miasta Przemyśla. 2.8. Informacje na temat obowiązków Wykonawcy dotycząca wszelkich zobowiązań, jakie związane są z wykonaniem umowy, po udzieleniu zamówienia publicznego, zawarta jest we wzorze umowy. 2.9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w ciągu dwóch dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Wydziałowi Edukacji i Sportu UM w Przemyślu formularz cenowy (odpowiednio) wg. załączników nr 2 B do projektu umowy. Zamawiający informuje, iż Wykonawcy biorący udział w postępowaniu nie ma obowiązku ww. załączników załączać do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego do CKZiU nr 2 (tonery, tusze i oprogramowanie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego stanowiącego doposażenie pracowni specjalistycznych w CKZiU nr 2 (ul. Dworskiego 25 w Przemyślu) w ramach projektu systemowego realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl: nr identyfikacyjny KSI: WND-POKL.09.02.00-18-001/12-01 pt.: Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają załączniki nr 1 C do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2.2. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy. 2.3. Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania środka dydaktycznego o określonych cechach dla uzyskania zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno - wychowawczych przez uczniów szkół zawodowych. 2.4. Jeżeli w treści niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patenty lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający dopuszcza dostawy o rozwiązaniu i parametrach równoważnych do opisanych. 2.5. Zmawiający na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wymaga ażeby Wykonawca, który zaoferuje dostawy o rozwiązaniach i parametrach równoważnych (o parametrach nie gorszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ) wykazał, że oferowane dostawy spełniają wymagania (parametry) opisane ww. załączniku (techniczne, użytkowe, jakościowe, funkcjonalne). W przypadku zaproponowania przez sprzętu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis dostarczanego sprzętu, karty produktów itp. 2.6. Cały sprzęt objęty przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Sprzęt musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty czy też świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 2.7. Dostawa odbędzie się transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko, do wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ siedzib szkół znajdujących się na terenie Miasta Przemyśla. 2.8. Informacje na temat obowiązków Wykonawcy dotycząca wszelkich zobowiązań, jakie związane są z wykonaniem umowy, po udzieleniu zamówienia publicznego, zawarta jest we wzorze umowy. 2.9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w ciągu dwóch dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Wydziałowi Edukacji i Sportu UM w Przemyślu formularz cenowy (odpowiednio) wg. załączników nr 2 C do projektu umowy. Zamawiający informuje, iż Wykonawcy biorący udział w postępowaniu nie ma obowiązku ww. załączników załączać do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego do ZSEiO (sprzęt powiązany z komputerem).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego stanowiącego doposażenie pracowni specjalistycznych ZSEiO w Przemyślu (ul. Kilińskiego 10 w Przemyślu)w ramach projektu systemowego realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl: nr identyfikacyjny KSI: WND-POKL.09.02.00-18-001/12-01 pt.: Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają załączniki nr 1 D do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2.2. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy. 2.3. Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania środka dydaktycznego o określonych cechach dla uzyskania zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno - wychowawczych przez uczniów szkół zawodowych. 2.4. Jeżeli w treści niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patenty lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający dopuszcza dostawy o rozwiązaniu i parametrach równoważnych do opisanych. 2.5. Zmawiający na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wymaga ażeby Wykonawca, który zaoferuje dostawy o rozwiązaniach i parametrach równoważnych (o parametrach nie gorszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ) wykazał, że oferowane dostawy spełniają wymagania (parametry) opisane ww. załączniku (techniczne, użytkowe, jakościowe, funkcjonalne). W przypadku zaproponowania przez sprzętu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis dostarczanego sprzętu, karty produktów itp. 2.6. Cały sprzęt objęty przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Sprzęt musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty czy też świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 2.7. Dostawa odbędzie się transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko, do wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ siedzib szkół znajdujących się na terenie Miasta Przemyśla. 2.8. Informacje na temat obowiązków Wykonawcy dotycząca wszelkich zobowiązań, jakie związane są z wykonaniem umowy, po udzieleniu zamówienia publicznego, zawarta jest we wzorze umowy. 2.9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w ciągu dwóch dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Wydziałowi Edukacji i Sportu UM w Przemyślu formularz cenowy (odpowiednio) wg. załączników nr 2 D do projektu umowy. Zamawiający informuje, iż Wykonawcy biorący udział w postępowaniu nie ma obowiązku ww. załączników załączać do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego do ZSEiO (sprzęt powiązany z komputerem).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego stanowiącego doposażenie pracowni specjalistycznych ZSEiO w Przemyślu (ul. Kilińskiego 10 w Przemyślu)w ramach projektu systemowego realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl: nr identyfikacyjny KSI: WND-POKL.09.02.00-18-001/12-01 pt.: Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają załączniki nr 1 E do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2.2. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy. 2.3. Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania środka dydaktycznego o określonych cechach dla uzyskania zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno - wychowawczych przez uczniów szkół zawodowych. 2.4. Jeżeli w treści niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patenty lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający dopuszcza dostawy o rozwiązaniu i parametrach równoważnych do opisanych. 2.5. Zmawiający na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wymaga ażeby Wykonawca, który zaoferuje dostawy o rozwiązaniach i parametrach równoważnych (o parametrach nie gorszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ) wykazał, że oferowane dostawy spełniają wymagania (parametry) opisane ww. załączniku (techniczne, użytkowe, jakościowe, funkcjonalne). W przypadku zaproponowania przez sprzętu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis dostarczanego sprzętu, karty produktów itp. 2.6. Cały sprzęt objęty przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Sprzęt musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty czy też świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 2.7. Dostawa odbędzie się transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko, do wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ siedzib szkół znajdujących się na terenie Miasta Przemyśla. 2.8. Informacje na temat obowiązków Wykonawcy dotycząca wszelkich zobowiązań, jakie związane są z wykonaniem umowy, po udzieleniu zamówienia publicznego, zawarta jest we wzorze umowy. 2.9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w ciągu dwóch dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Wydziałowi Edukacji i Sportu UM w Przemyślu formularz cenowy (odpowiednio) wg. załączników nr 2 E do projektu umowy. Zamawiający informuje, iż Wykonawcy biorący udział w postępowaniu nie ma obowiązku ww. załączników załączać do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego do CKZiU nr 1 (zestawy komputerowe i komputer przenośny).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego stanowiącego doposażenie pracowni specjalistycznych w CKZiU nr 1 (ul. Dworskiego 99 w Przemyślu) w ramach projektu systemowego realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl: nr identyfikacyjny KSI: WND-POKL.09.02.00-18-001/12-01 pt.: Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają załączniki nr 1 F do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2.2. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy. 2.3. Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania środka dydaktycznego o określonych cechach dla uzyskania zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno - wychowawczych przez uczniów szkół zawodowych. 2.4. Jeżeli w treści niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patenty lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający dopuszcza dostawy o rozwiązaniu i parametrach równoważnych do opisanych. 2.5. Zmawiający na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wymaga ażeby Wykonawca, który zaoferuje dostawy o rozwiązaniach i parametrach równoważnych (o parametrach nie gorszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ) wykazał, że oferowane dostawy spełniają wymagania (parametry) opisane ww. załączniku (techniczne, użytkowe, jakościowe, funkcjonalne). W przypadku zaproponowania przez sprzętu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis dostarczanego sprzętu, karty produktów itp. 2.6. Cały sprzęt objęty przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Sprzęt musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty czy też świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 2.7. Dostawa odbędzie się transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko, do wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ siedzib szkół znajdujących się na terenie Miasta Przemyśla. 2.8. Informacje na temat obowiązków Wykonawcy dotycząca wszelkich zobowiązań, jakie związane są z wykonaniem umowy, po udzieleniu zamówienia publicznego, zawarta jest we wzorze umowy. 2.9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w ciągu dwóch dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Wydziałowi Edukacji i Sportu UM w Przemyślu formularz cenowy (odpowiednio) wg. załączników nr 2 F do projektu umowy. Zamawiający informuje, iż Wykonawcy biorący udział w postępowaniu nie ma obowiązku ww. załączników załączać do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego do CKZiU nr 1 (oprogramowania).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego stanowiącego doposażenie pracowni specjalistycznych w CKZiU nr 1 (ul. Dworskiego 99 w Przemyślu) w ramach projektu systemowego realizowanego przez Gminę Miejską Przemyśl: nr identyfikacyjny KSI: WND-POKL.09.02.00-18-001/12-01 pt.: Podkarpacie stawia na zawodowców realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne określają załączniki nr 1 G do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2.2. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres zgodny z gwarancją producenta od dnia odbioru dostawy. 2.3. Zamawiający informuje, że ewentualne wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych oraz wynika z konieczności wykorzystania środka dydaktycznego o określonych cechach dla uzyskania zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno - wychowawczych przez uczniów szkół zawodowych. 2.4. Jeżeli w treści niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patenty lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający dopuszcza dostawy o rozwiązaniu i parametrach równoważnych do opisanych. 2.5. Zmawiający na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp wymaga ażeby Wykonawca, który zaoferuje dostawy o rozwiązaniach i parametrach równoważnych (o parametrach nie gorszych niż opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ) wykazał, że oferowane dostawy spełniają wymagania (parametry) opisane ww. załączniku (techniczne, użytkowe, jakościowe, funkcjonalne). W przypadku zaproponowania przez sprzętu równoważnego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis dostarczanego sprzętu, karty produktów itp. 2.6. Cały sprzęt objęty przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych. Sprzęt musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty czy też świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 2.7. Dostawa odbędzie się transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko, do wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ siedzib szkół znajdujących się na terenie Miasta Przemyśla. 2.8. Informacje na temat obowiązków Wykonawcy dotycząca wszelkich zobowiązań, jakie związane są z wykonaniem umowy, po udzieleniu zamówienia publicznego, zawarta jest we wzorze umowy. 2.9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w ciągu dwóch dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Wydziałowi Edukacji i Sportu UM w Przemyślu formularz cenowy (odpowiednio) wg. załączników nr 2 G do projektu umowy. Zamawiający informuje, iż Wykonawcy biorący udział w postępowaniu nie ma obowiązku ww. załączników załączać do oferty..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Świadczenie usług medycznych w postaci konsultacji lekarskich okulistycznych dla funkcjonariuszy i pracowników BiOSG w ramach badań profilaktycznych.
- Świadczenie usług medycznych w postaci konsultacji lekarskich specjalistycznych dla funkcjonariuszy i pracowników BiOSG w ramach badań profilaktycznych.
- "Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania majątkiem sieciowym Gminy Przemyśl"
- "Wymiana dźwigów w Wojewódzkim Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu - Etap 1"
- "Przebudowa dróg wewnętrznych oraz gminnych na terenie Gminy Przemyśl w m. Ostrów, Krówniki, Nehrybka oraz Hermanowice"
- Dostawy środków i materiałów do utrzymywania czystości
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 przy ulicy Wiśniowej 56 w Warszawie - CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA
- "Zakup projektora cyfrowego 2K/4K w standardzie DCI" dla Miejskiego Centrum Kultury w Leżajsku
- Utworzenie e - usług publicznych do zarządzania infrastrukturą drogową i organizacją ruchu wraz z budową systemu. Zadanie 3 - zakup sprzętu
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Kwalifikacje i kariera"
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrzycko
- Modernizacja części Przedszkola Samorządowego wraz z wyposażeniem obiektu (dostawy): Część III zamówienia - Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.