eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieDostawa sprzętu komputerowego, sprzętu audiowizualnego, sprzętu elektronicznego, urządzeń i oprogramowania dla potrzeb realizacji projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie w Mieście Siemianowice Śląskie w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-10

Siemianowice Śląskie: Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu audiowizualnego, sprzętu elektronicznego, urządzeń i oprogramowania dla potrzeb realizacji projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie w Mieście Siemianowice Śląskie w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013
Numer ogłoszenia: 50205 - 2014; data zamieszczenia: 10.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siemianowice Śląskie , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu audiowizualnego, sprzętu elektronicznego, urządzeń i oprogramowania dla potrzeb realizacji projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie w Mieście Siemianowice Śląskie w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, sprzętu audiowizualnego, sprzętu elektronicznego, urządzeń i oprogramowania dla potrzeb realizacji projektu systemowego Mam zawód - mam pracę w regionie w Mieście Siemianowice Śląskie w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Zamówienie obejmuje dostawę: a) Wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem w pracowniach RIS w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych Cogito w Siemianowicach Śląskich, ul. Matejki 5, w skład którego wchodzą: - Dwa (2) projektory multimedialne, - Jeden (1) notebook, - Dwa (2) ekrany projekcyjne, - Jeden (1) Przełącznik (switch 24-portowy), - Jeden (1) serwer sieciowy, - Szesnaście (16) stanowisk uczniowskich, b) Wyposażenia wraz z montażem i uruchomieniem w pracowniach RIS w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Meritum w Siemianowicach Śląskich, ul. Katowicka 1, w skład którego wchodzą: - Dwa (2) stanowiska komputerowe do symulacji obrabiarek CNC, sterowania PLC oraz projektowania CAD, - Szesnaście (16) stanowisk uczniowskich, - Jeden (1) ekran projekcyjny - ścienny, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz minimalnych parametrów technicznych sprzętu komputerowego, sprzętu audiowizualnego, sprzętu elektronicznego, urządzeń i oprogramowania zawiera Dodatek nr 6 do SIWZ. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - wykazie minimalnych parametrów technicznych sprzętu komputerowego, sprzętu audiowizualnego, sprzętu elektronicznego, urządzeń i oprogramowania (Dodatek nr 6 do SIWZ) należy uznać za minimalne. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w SIWZ Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty Wykaz parametrów technicznych oferowanego sprzętu komputerowego, sprzętu audiowizualnego, sprzętu elektronicznego, urządzeń i oprogramowania stanowiący Dodatek nr 7 do SIWZ (Załącznik nr 6 do oferty). Dokument ten jest składany w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - np. konsorcjum - dokument potwierdzający, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego składają wspólnie. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania oprogramowania lub urządzeń (sprzętu) równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do oprogramowania lub urządzeń (sprzętu), których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 6. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (j.t. Dz.U. 2013 r., poz 907 z późn. zm.) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne musi złożyć wraz z ofertą dokumenty (wszelkie dowody), w szczególności karty katalogowe, opisy techniczne, jednoznacznie potwierdzające spełnianie przez rozwiązania równoważne wymagań Zamawiającego. 8. W przypadku wyboru rozwiązań równoważnych Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie szkody związane z zastosowaniem oprogramowania lub urządzeń (sprzętu) równoważnych. 9. Miejsce dostawy: Miejscem dostawy zakupionego sprzętu komputerowego i sprzętu elektronicznego będzie: a) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Cogito w Siemianowicach Śląskich, ul. Matejki 5, b) Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących Meritum w Siemianowicach Śląskich, ul. Katowicka 1.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.82.00.00 - Serwery 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 38.65.21.00 - Projektory 38.65.34.00 - Ekrany projekcyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz parametrów technicznych oferowanego sprzętu komputerowego, sprzętu audiowizualnego, sprzętu elektronicznego, urządzeń i oprogramowania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UM Siemianowice Śląskie, ul. Michałkowicka 105, Referat Obsługi Programów Pomocowych - pokój nr 31 lub za zaliczeniem pocztowym, po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena SIWZ 12,90 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Podawczej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Michałkowickiej 105, 41-103 Siemianowice Śląskie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pt. Mam zawód -mam pracę w regionie jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , realizowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki , Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.