Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-01-10
Ogłoszenie nr 501840-N-2020 z dnia 2020-01-10 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAPEWNIENIU STAŁEGO DOSTĘPU DO PUBLICZNEJ SIECI TELEFONICZNEJ DROGĄ KABLOWĄ, WRAZ Z ZAINSTALOWANIEM PRZEZ OPERATORA ZAKOŃCZENIA SIECI W 16 LOKALIZACJACH POMORSKIEGO GARNIZONU POLICJI
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku, krajowy numer identyfikacyjny
19123609400000, ul.
ul. Okopowa
15
,
80-819
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
583 214 817, , e-mail
zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl, , faks
583 214 810.
Adres strony internetowej (URL): http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.pomorska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://pomorska.policja.gov.pl, www.pomorska.policja.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Sekcja Zamówień Publicznych KWP w Gdańsku ul. Biskupia 23, 80-875 Gdańsk.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ZAPEWNIENIU STAŁEGO DOSTĘPU DO PUBLICZNEJ SIECI TELEFONICZNEJ DROGĄ KABLOWĄ, WRAZ Z ZAINSTALOWANIEM PRZEZ OPERATORA ZAKOŃCZENIA SIECI W 16 LOKALIZACJACH POMORSKIEGO GARNIZONU POLICJI
Numer referencyjny:
1/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zapewnieniu stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej drogą kablową, wraz z zainstalowaniem przez operatora zakończenia sieci w 16 lokalizacjach pomorskiego garnizonu Policji zgodnie z zał. Nr 1 i 4 do SIWZ. Podział przedmiotu zamówienia na części: 1) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 1: świadczenie usługi w KMP Słupsk. 2) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 2: świadczenie usługi w KP Ustka. 3) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 3: świadczenie usługi w KPP Bytów. 4) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 4: świadczenie usługi w KPP Człuchów. 5) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 5: świadczenie usługi w KPP Chojnice. 6) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 6: świadczenie usługi w KPP Kościerzyna. 7) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 7: świadczenie usługi w KPP Lębork. 8) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 8: świadczenie usługi w KPP Malbork. 9) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 9: świadczenie usługi w KPP Nowy Dwór Gdański. 10) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 10: świadczenie usługi w KPP Tczew. 11) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 11: świadczenie usługi w KPP Sztum. 12) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 12: świadczenie usługi w KPP Rumia. 13) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 13: Świadczenie usługi w KPP Puck. 14) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 14: Świadczenie usługi w KPP Wejherowo. 15) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 15: Świadczenie usługi w KPP Kartuzy. 16) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 16: Świadczenie usługi w KP Miastko. Przedmiot postępowania nie jest objęty wykazem załącznika nr 15 do ustawy z dnia 09.09.2019 r. (DZ.U.2019, poz.1751). SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA OKREŚLA SIWZ ORAZ UMOWA. Art. 93 1a. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w: 1) ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego, negocjacji z ogłoszeniem, dialogu konkurencyjnego, partnerstwa innowacyjnego albo licytacji elektronicznej albo 2) zaproszeniu do negocjacji - w postępowaniu prowadzonym w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki, albo 3) zaproszeniu do składania ofert - w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę.
II.5) Główny kod CPV: 32.41.21.00 - Sieć telekomunikacyjna
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 26237,22
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 6 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-03-01 lub zakończenia: 2020-08-31
| Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
| 6 | 2020-03-01 | 2020-08-31 |
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej i nie przewiduje zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje Wykonawcom zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art.29 ust 4 U-PZP. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Kryterium oceny ofert na podstawie wzorów z SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
A. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; B. oświadczenia ( ZAŁ. Nr 2/1 i 2/2 );
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Oświadczenie z art. 24 ust. 1i ust 5 pkt 1i art. 25a ust.1 Ustawy - prawo zamówień publicznych
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Oświadczenie z art. 25a ust. 1 Ustawy - prawo zamówień publicznych
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)A. Formularz Oferty (zał. nr 1); Uwaga: podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela zgodnie z wypisem z właściwego rejestru wraz z oświadczeniem o podwykonawcach. Powyższy dokumenty nie podlega uzupełnieniu i jego niezłożenie spowoduje odrzucenie oferty. B. art. 10 i 11 ustawy Prawo telekomunikacyjne z dnia 16.07.2004 r. dot. zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, wydanego przez Prezesa UKE. Zaświadczenie należy złożyć wraz z ofertą. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo . Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginalne lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: 1) ofertę podpisuje inna osoba niż Wykonawca; 2) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy - dla ważności pełnomocnictwa wymaga się podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena - wg. wzoru w SIWZ | 80,00 |
| Czas usunięcia awarii (w godzinach) nie krótszy niż 1 godz. i nie dłuższy niż 24 godz. (wg.wzoru w SIWZ) | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) Wynagrodzenie brutto za świadczone usługi może ulec zmianie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Zmiana wynagrodzenia brutto będzie dokonana w wysokości wynikającej ze zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2) Wszelkie zmiany i uzupełnienia wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-20, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
| Część nr: | 1 | Nazwa: | 1) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 1: świadczenie usługi w KMP Słupsk. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32412100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4932,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena - wg. wzoru z SIWZ | 80,00 |
| Czas usunięcia awarii (w godzinach) nie krótszy niż 1 godz. i nie dłuższy niż 24 godz. wg. wzoru z SIWZ | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 2 | Nazwa: | 2) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 2: świadczenie usługi w KP Ustka. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32412100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 735,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena wg. wzoru z SIWZ | 80,00 |
| Czas usunięcia awarii (w godzinach) nie krótszy niż 1 godz. i nie dłuższy niż 24 godz. wg. wzoru z SIWZ | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 3 | Nazwa: | 3) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 3: świadczenie usługi w KPP Bytów. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32412100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1260,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena-wg.wzoru w SIWZ | 80,00 |
| Czas usunięcia awarii (w godzinach) nie krótszy niż 1 godz. i nie dłuższy niż 24 godz. wg. wzoru w SIWZ | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 4 | Nazwa: | 4) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 4: świadczenie usługi w KPP Człuchów. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32412100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1380,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena-wg.wzoru w SIWZ | 80,00 |
| Czas usunięcia awarii (w godzinach) nie krótszy niż 1 godz. i nie dłuższy niż 24 godz. wg. wzoru w SIWZ | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 5 | Nazwa: | 5) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 5: świadczenie usługi w KPP Chojnice. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32412100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1830,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena-wg.wzoru w SIWZ | 80,00 |
| Czas usunięcia awarii (w godzinach) nie krótszy niż 1 godz. i nie dłuższy niż 24 godz. wg. wzoru w SIWZ | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 6 | Nazwa: | 6) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 6: świadczenie usługi w KPP Kościerzyna |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32412100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1140,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena-wg.wzoru w SIWZ | 80,00 |
| Czas usunięcia awarii (w godzinach) nie krótszy niż 1 godz. i nie dłuższy niż 24 godz. wg. wzoru w SIWZ | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 7 | Nazwa: | 7) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 7: świadczenie usługi w KPP Lębork. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32412100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1140,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena-wg.wzoru w SIWZ | 80,00 |
| Czas usunięcia awarii (w godzinach) nie krótszy niż 1 godz. i nie dłuższy niż 24 godz. wg. wzoru w SIWZ | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 8 | Nazwa: | 8) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 8: świadczenie usługi w KPP Malbork. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32412100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1813,02
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena-wg.wzoru w SIWZ | 80,00 |
| Czas usunięcia awarii (w godzinach) nie krótszy niż 1 godz. i nie dłuższy niż 24 godz. wg. wzoru w SIWZ | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 9 | Nazwa: | 9) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 9: świadczenie usługi w KPP Nowy Dwór Gdański |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32412100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1140,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena-wg.wzoru w SIWZ | 80,00 |
| Czas usunięcia awarii (w godzinach) nie krótszy niż 1 godz. i nie dłuższy niż 24 godz. wg. wzoru w SIWZ | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 10 | Nazwa: | 10) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 10: świadczenie usługi w KPP Tczew. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32412100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2436,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena-wg.wzoru w SIWZ | 80,00 |
| Czas usunięcia awarii (w godzinach) nie krótszy niż 1 godz. i nie dłuższy niż 24 godz. wg. wzoru w SIWZ | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 11 | Nazwa: | 11) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 11: świadczenie usługi w KPP Sztum |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32412100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1298,40
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena-wg.wzoru w SIWZ | 80,00 |
| Czas usunięcia awarii (w godzinach) nie krótszy niż 1 godz. i nie dłuższy niż 24 godz. wg. wzoru w SIWZ | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 12 | Nazwa: | 12) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 12: świadczenie usługi w KPP Rumia |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32412100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 870,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena-wg.wzoru w SIWZ | 80,00 |
| Czas usunięcia awarii (w godzinach) nie krótszy niż 1 godz. i nie dłuższy niż 24 godz. wg. wzoru w SIWZ | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 13 | Nazwa: | 13) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 13: Świadczenie usługi w KPP Puck. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32412100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1564,80
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena-wg.wzoru w SIWZ | 80,00 |
| Czas usunięcia awarii (w godzinach) nie krótszy niż 1 godz. i nie dłuższy niż 24 godz. wg. wzoru w SIWZ | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 14 | Nazwa: | 14) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 14: Świadczenie usługi w KPP Wejherowo. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32412100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2403,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena-wg.wzoru w SIWZ | 80,00 |
| Czas usunięcia awarii (w godzinach) nie krótszy niż 1 godz. i nie dłuższy niż 24 godz. wg. wzoru w SIWZ | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 15 | Nazwa: | 15) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 15: Świadczenie usługi w KPP Kartuzy. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32412100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1500,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena-wg.wzoru w SIWZ | 80,00 |
| Czas usunięcia awarii (w godzinach) nie krótszy niż 1 godz. i nie dłuższy niż 24 godz. wg. wzoru w SIWZ | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
| Część nr: | 16 | Nazwa: | 16) Określenie przedmiotu zamówienia na część nr 16: Świadczenie usługi w KP Miastko. |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32412100-0,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 795,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-03-01
data zakończenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| cena-wg.wzoru w SIWZ | 80,00 |
| Czas usunięcia awarii (w godzinach) nie krótszy niż 1 godz. i nie dłuższy niż 24 godz. wg. wzoru w SIWZ | 20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Szymanowskiego w Bartoszycach etap 1
- Wykonanie robót remontowych w zakresie: robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie telekomunikacji w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni w pomoce dydaktyczne
- komputery przenośne dla Ministerstwa Sprawiedliwości.
więcej: Sieć telekomunikacyjna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





