To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-10
Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na
zatrudnienie asystentów osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 501312 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 461860 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zatrudnienie asystentów osób niepełnosprawnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: zatrudnienie asystentów osób niepełnosprawnych - 10 osób, do opieki nad 108 osobami dorosłymi niepełnosprawnymi intelektualnie /upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona, w tym 8 osób poruszających się na wózku inwalidzkim/ w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA, w grudniu 2012 roku. Uczestnicy podzieleni będą na dziesięć grup, po 10-14 osób. 2. Opieka nad uczestnikami projektu odbywać się będzie podczas: - warsztatów aktywizacji zawodowej - warsztatów z poradnictwa specjalistycznego - warsztatów nt. wykluczenia społecznego 3. Opieka nad uczestnikami projektu pt. TWOJA SZANSA ma być sprawowana podczas ww. zadań Aktywnej Integracji - świadczenie usług opiekuńczych m.in. w zakresie zaspakajania podstawowych potrzeb uczestnika podczas szkoleń oraz podczas transportu na ww. zadania. Szczegółowy harmonogram realizacji zadań będzie podany przez Zamawiającego przynajmniej z tygodniowym wyprzedzeniem. Razem: maksymalnie 128 godzin. Zadania będą realizowane w wybrane i ustalone w późniejszym czasie dni tygodnia, od poniedziałku do piątku, a także w wyznaczone soboty. 4. Wykonawca: 1) zapewni i będzie współtworzył sprawny i bezpieczny system opieki nad uczestnikami projektu, w trakcie przewozu osób na zadania aktywnej integracji w miejsca wyznaczone przez zamawiającego; 2) zapewni opiekę nad uczestnikami projektu TWOJA SZANSA podczas ww. zajęć oraz podczas dowozu na te zajęcia. Zadania te będą realizowane w wybrane i ustalone w późniejszym czasie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, a także w wyznaczone soboty; 3) zapewni pomoc uczestnikom projektu przy przygotowywaniu wszelkiego rodzaju dokumentacji związanej z realizacją zadań projektowych; 4) zapewni rozpoznawanie potrzeb, możliwości psychofizycznych, tempa aktywności uczestników ww. projektu; 5) będzie pełnił funkcje asystenta prowadzącego oraz będzie koordynował plan postępowania uczestników projektu: TWOJA SZANSA; 6) pracownik będzie odpowiedzialny za rzetelne i terminowe wykonanie powierzonych zadań, a w szczególności: a) dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie uczestników ww. projektu; b) znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów bhp i p. poż.; c) rzetelne prowadzenie dokumentacji; d) właściwą współpracę z innymi asystentami; 7) ponadto odpowiedzialny będzie za bieżące informowanie uczestników o planowanych działaniach oraz ewentualnych zmianach, które mogą wystąpić przy realizacji zadań projektowych; 8) zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. zadania /w przypadku nieobecności uczestnika na zajęciach należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu; 9) w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. działań danego miesiąca, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów: a) oryginał listy obecności uczestników, którzy zostaną przydzieleni danemu wykonawcy, b) dokumentów poświadczających o wykonaniu zadania (ustalony zostanie pomiędzy stronami- zamawiający - wykonawca). 10) wykonywanie innych czynności zleconych przez Koordynatora projektu. 5. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: 1) Przyszły wykonawca winien posiadać kwalifikacje zawodowe potwierdzone dyplomem asystenta osoby niepełnosprawnej, instruktora terapii zajęciowej lub pedagoga. 6. Zamawiający: 1) w szczególnych przypadkach losowych uniemożliwiających realizację ww. zadań aktywnej integracji, a także dowozów, które będą do nich realizowane, w zakładanym terminie, dopuszcza przesunięcie terminu realizacji danego zadania, 2) dopuszcza zmianę ogólnej liczby godzin do przepracowania (zmniejszenie lub zwiększenie). W przypadku przepracowania mniejszej lub większej liczby godzin wynagrodzenie przysługujące wykonawcy ulegnie odpowiedniemu (proporcjonalnemu) zmniejszeniu. Zamawiający dopuszcza zwiększenie liczby godzin do przepracowania w ramach umowy maksymalnie do 160 godzin, w przypadku pojawienia się takiej potrzeby po stronie Zamawiającego, 3) zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy o wykonanie ww. usługi w przypadku nienależytego wykonania umowy, polegającego między innymi na: - niedostarczeniu dokumentów wyszczególnionych w pkt 5 opisu, - nieprzestrzeganiu harmonogramu zajęć projektu; - nie utrzymywaniu właściwych relacji z uczestnikami projektu oraz kadrą zarządzającą projektem TWOJA SZANSA. - nieprzestrzeganiu przyjętych standardów w zakresie bezpieczeństwa i opieki nad osobami niepełnosprawnymi intelektualnie oraz kultury osobistej wykonawcy; - nie spełnieniu wymagań zawartych w pkt 4 niniejszego opisu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze postępowanie jest realizowane w ramach projektu: TWOJA SZANSA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Agnieszka Kowalska, Rynek 30/8, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
- Katarzyna Wiertelak, Ligota, ul. Krotoszyńska 30, 63-440 Raszków, kraj/woj. wielkopolskie.
- Aldona Borowska, Topola Mała, ul. Szkolna 5, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
- Kamila Karólak, ul. Zielona 2/3, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
- Agnieszka Kopras, Wysocko Wielkie, ul. Murarska 9, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
- Lidia Rojek, Osiedle 40 - lecia PRL 6, 63-421 Przygodzice, kraj/woj. wielkopolskie.
- Dorota Siberna, Gorzyce Wielkie, ul, Spacerowa 30, 63-410 Ostrów Wielkopolski 2, kraj/woj. wielkopolskie.
- Barbara Klara, Tarchały Wielkie, ul. Szkolna 12, 63-430 Odolanów, kraj/woj. wielkopolskie.
- Adam Urbaniak, ul. Mikołajczyka 4D/6, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
- Jakub Boguś, ul. Żółkiewskiego 20/2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85760,00
Oferta z najniższą ceną: 85760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85760,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+" w Ostrowie Wielkopolskim przy ul Raszkowskiej 39.
- Nadzór inwestorski nad przebudową ul. Ledóchowskiego w Ostrowie Wielkopolskim
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Spółki "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z o.o.
- Świadczenie usług przygotowywania i dostawy całodziennego wyżywienia dla dzieci i młodzieży przebywającej w Placówce Wsparcia dzieci i młodzieży na 2026 rok
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2026".
- Zarządzanie zabudowanymi nieruchomościami będącymi własnością Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi społeczne na usługi opiekuńcze oraz asystenckie dla osób potrzebujących wsparcia - zamówienie z podziałem na dwie części
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania
- Świadczenie usługi opiekuna mieszkań wspomaganych na terenie miasta Gniezna przez dwie osoby.
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2026 r.
- "Świadczenie usług opiekuńczych na rzecz uprawnionych mieszkańców Gminy Ozimek"
więcej: Usługi opieki dziennej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





