To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-05
Gdańsk: nadzór autorski i opieka serwisowa oprogramowania InfoMedica
Numer ogłoszenia: 501286 - 2013; data zamieszczenia: 05.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 431922 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Nowe Ogrody 1-6, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 76 40 341, faks 58 76 40 219.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nadzór autorski i opieka serwisowa oprogramowania InfoMedica.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest objęcie nadzorem autorskim i opieką serwisową oprogramowania Infomedica: 1.1. Nadzór autorski a) udostępnienie poprawek do oprogramowania aplikacyjnego, w przypadku stwierdzenia przez zamawiającego błędu oprogramowania aplikacyjnego (tzn. nie spowodowanego przez Zamawiającego powtarzalnego działania oprogramowania aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania), b) rozwój oprogramowania aplikacyjnego zgodnie ze zmieniającymi się powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz przepisami wewnętrznymi, przekazywanie Zamawiającemu informacji o nowych wersjach oprogramowania aplikacyjnego oraz udostępnianie uaktualnień oprogramowania aplikacyjnego (nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego), c) możliwość pisemnego zgłaszania uwag i propozycji modyfikacji oprogramowania aplikacyjnego, d) gotowość przyjmowania i rozpatrywania indywidualnych żądań zmian tj (dodatkowych modyfikacji płatnych) oprogramowania aplikacyjnego. 1.2. Opieka serwisowa Wykonawca zapewni w ramach serwisu: a) 36 wizyt serwisowych rocznie w terminach uzgodnionych przez strony. W okresie obowiązywania umowy 144 wizyty serwisowe. W ramach powyższych wizyt wykonywane będą następujące czynności: instalowanie i szkolenie użytkowników z nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego oraz zmiana parametrów oprogramowania, pomoc w usuwaniu awarii oprogramowania aplikacyjnego powstałej z winy Zamawiającego lub w skutek wypadków losowych, w czasie gwarantującym użytkownikowi możliwość wykonania terminowych prac, bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania aplikacyjnego, uwzględniające potrzeby Zamawiającego,na wniosek Zamawiającego pomoc w awaryjnym odtwarzaniu stanu oprogramowania aplikacyjnego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych na nośnikach magnetycznych, pomoc w elektronicznym przekazywaniu danych do jednostek nadrzędnych i współpracujących (np. do Departamentu Zdrowia Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, Departamentu Finansów Urzędu marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, NFZ, Biura Rejestru Usług Medycznych, Wojewódzkiego Zespołu Medycznego Opieki Zdrowotnej, Państwowego Zakładu Higieny, banków, itp.). b) Doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji oprogramowania objętego umową w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego. 1.3. Licencje Finanse i Księgowość - 13 licencji, Rachunek Kosztów - 4 licencje, Kadry - 7 licencje, Płace - 4 licencje, Środki Trwałe - 3 licencje, Wyposażenie - 3 licencje, Grafiki - 2 licencje, Rejestr Sprzedaży - 6 licencji, Gospodarka Materiałowa - 7 licencji, Apteka - 4 licencje..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASSECO Poland S. A., ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 388320,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 306196,20
Oferta z najniższą ceną: 306196,20 / Oferta z najwyższą ceną: 306196,20
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Firma Asseco Poland S.A. jest wyłącznym podmiotem autorskich praw majątkowych do systemu informatycznego InoMedica, co pozwala mu na wykonywanie usług nadzoru autorskiego nad tym systemem oraz udzielenie licencji na korzystanie z poszczególnych modułów systemu. W związku z powyższym wystąpiła okoliczność, że usługa może być świadczona przez jednego Wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów tj. zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. b ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Monitoring nocka łydkowłosego Myotis dasycneme (Boie, 1825) w obszarze Natura 2000 Młosino-Lubnia PLH220077".
- Świadczenie kompleksowej obsługi kontraktowania dla podmiotów krajowych i zagranicznych zlecających Zamawiającemu udział w badaniach klinicznych i naukowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO ON I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB 95 DO WYKORZYSTANIA W POJAZDACH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE, ETYKIETY, TAŚMY) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
- Wydruk wraz z oprawą i dostawą katalogu wystawy niderlandzkiej
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku - kontenery na kąpieliska morskie.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Obsługa informatyczna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
- Odnowienie gwarancji i usług wsparcia technicznego dla oprogramowania posiadanego przez CWPL CePeLeK SP ZOZ w podziale na 4 części
- Dostarczenie i wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego oraz uruchomienie posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania w części administracyjnej. TP-102/24/DW
- Serwis sterowników GTS
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.