eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowiecki › Dostawa materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-11

Nowy Dwór Mazowiecki: Dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 50109 - 2008; data zamieszczenia: 11.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7752466, fax 022 7752512.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-ndm.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych spełniających wymagania ustawy z dn. 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r Nr 93, poz. 896, z póżn. zm.). 2. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 - w formularzu asortymentowo-cenowym. 3. Przedmiot zamówienia podzielony został na 9 pakietów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 33.14.11.13 - Bandaże Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.13 - Bandaże Oryginalny kod CPV: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.15 - Wata medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.15 - Wata medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.18 - Waciki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.18 - Waciki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.19 - Kompresy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.19 - Kompresy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności określonych, w niniejszej specyfikacji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 1. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z oferta dokumentów lub oświadczeń będzie badał czy dokumenty lub oświadczenia potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. 2. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach lub Oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. 3. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: A. W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU: A.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych: 1).Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z art. 22 ust. 1Pkt 1-4, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. ( wg załącznika nr 3 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę oddzielnie. 2). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skradania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo skradania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę oddzielnie. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierającego nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania firmy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę oddzielnie. A.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - zamawiający wymaga minimum trzy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4 do SIWZ). A.3. W celu opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. B. W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO: 1.Próbki bezpłatne oferowanych materiałów opatrunkowych w ilościach określonych w załączniku 2- asortymentowo-cenowego. Próbki należy zapakować i oznaczyć zgodnie z numeracją pakietów i pozycji formularza asortymentowo-cenowego - zał. Nr 2. 2.Dokument - wykaz przekazanych próbek. 3.Dokumenty - materiały firmowe (Opis danych technicznych, katalogi, mat. informacyjne, prospekty ) w języku polskim. Dokumenty proszę oznaczyć i dołączyć do oferty zgodnie z numeracją pakietów i pozycji formularza asortymentowo-cenowego - zał. Nr 2. C. INNE NIEZBEDNE DO PRZEPROWADZENIA POSTEPOWANIA. 1).Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ). 2). Formularz asortymentowo-cenowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ) 3)Jeśli Wykonawca będzie posługiwał się podwykonawcami dołącza wykaz podwykonawców, którzy będą brali udział w realizacji zamówienia (nazwa i adres podwykonawcy oraz zakres powierzonej do wykonania części zamówienia lub oświadczenie, że zamówienie będzie realizowane bez udziału podwykonawców - wg zał. Nr 5do SIWZ- oświadczenie nr 2). 4). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie NR 3 O DOPUSZCZENIU OFEROWANYCH WYROBÓW DO OBROTU NA TERENIE RP - wg zał. Nr 6 do SIWZ). 5)W przypadku asortymentu , który nie podlega przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca dołącza oświadczenie, że dany asortyment nie podlega ustawie o wyrobach medycznych. 6).Zaakceptowany projekt umowy (wg załącznika nr 7do SIWZ) 7) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty (zamawiający dopuszcza jedynie oryginał lub kopie potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpital-ndm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZOZ ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2008 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat SZPZOZ ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Opatrunki tradycyjne i profesjonalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Gaza biała, niesterylna, min.120 cm,17 N, chłonna, w opakowaniu 100 m 1 mb 31000 2 Gaza 1 m2 jałowa szt. 3660 3 Gaza 1/ 2 m2 jałowa szt. 3445 4 Gaza 1/ 4 m2 jałowa szt. 2230 5 Wata opatrunkowa, a 500g szt. 157 6 Opaska dziana 15 cmx4m szt. 7435 7 Opaska dziana 10 cmx4m szt. 13408 8 Opaska dziana 5 cmx4m szt. 1970 9 Opaska gipsowa 14 cm x3m szt. 1262 10 Opaska gipsowa 12 cmx3m szt. 990 11 Opaska gipsowa 10 cm x3m szt. 590 12 Kompresy sterylne rozmiar:5 x 5cm 8 W, 17 N szt. 19625 13 Kompresy niesterylne rozmiar: 7,5cm x7,5cm, 12W,17N, A 100 szt op 1772 14 Kompresy niesterylne 12W, 17N z nitką radiacyjną lub znacznikiem radiacji A 100 szt o rozmiarach a 7,5 x 7,5 cm op 720 b 10x10 cm op 600 c 10x20cm op 600 15 Plaster tkaninowy rozmiar:2,5cmx5m, dobrze trzymający się podłoża, samoprzylepny 1 szpulka 560 16 Plastry na włókninie rozmiar:2,5cm x9-10 m, przylepiec z białej włókniny, dla pacjentów o szczególnie wrażliwej skórze, dobrze trzymający się podłoża, samoprzylepny 1szpulka 941 17 Plastry z opatrunkiem rozmiar: 6 cmx1m szt 341 18 Samoprzylepny opatrunek do mocowania kaniul, miękka włóknina przepuszczająca powietrze i parę wodną, z poduszeczką wyściełającą zabezpieczającą miejsce wkłucia rozmiar:8cmx6cm. szt 18720 19 Siatka elastyczna podtrzymująca opatrunek a na udo mb 650 b na głowę mb 650 20 Opatrunek do ran pooperacyjnych wykonany z włókniny, samoprzylepne, dobrze trzymające się skóry, sterylne, część przylegająca bezpośrednio do rany wykonana z włókna chłonącego wydzielinę o rozmiarach a 20x10cm szt. 2770 b 25x10cm szt. 550 c 15x6cm szt. 500 21 Bandaż elastyczny -opaska wykonana z elastycznej tkaniny o szer. 10-15 cm- w rolce 4-5 m+ zapinka umożliwiająca umocowanie końca opaski szt 1561.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 Tupfery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Tupfery(kulkowe lub groszki) z nitką radiacyjną, niesterylne z 17 nitkowej chłonnej gazy spełniającej wymogi Farmakopi Europejskiej o wysokiej chłonności, opakowania po 500 -1000szt. a duże rozmiary 15x15cm szt. 10000 b małe rozmiary 12x12cm szt. 10000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Opatrunki specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Opatrunek stosowany do usuwania tkanki martwiczej z rany, utrzymującej wilgotne środowisko, gojenie. Żelowy lub w formie opatrunku o wym.10 cm x10cm szt. 245 2 Opatrunek na rany ziarniujące i naskórkujące stosowane w końcowym etapie oczyszczania oraz na etapie budowy nowej tkanki na okolice kości krzyżowej a 18 cmx12 cm szt 113 b inne okolice 7,5x7,5 szt 40 3 Opatrunek ze srebrem o działaniu przeciwbakteryjnym do ran zainfekowanych - rozmiar 10 cm x 10 cm szt 166 4 Opatrunek, jałowy, przezroczysty rozm. 10 x 15 cm szt 170 5 Plaster przylepiec perforowany o szer 10 cm x10 mb rolka 351 6 Przylepiec zastępujący nici chirurgiczne, łączy i zbliża brzegi rany, do zamykania małych ran i nacięć chirurgicznych, przepuszcza powietrze i parę wodną, odpowiedni dla wrażliwej skóry, dobra przyczepność. a 3x76mm szt 250 b 6x38mm szt 50 c 6x76mm szt 50 7 Opatrunek jałowy z siatki bawełnianej o dużych oczkach, impregnowany neutralną maścią a 10x10 cm 100 b 10x20cm 90.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 Lignina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Lignina arkusze - miękka, biała, nie pyląca, rozm. 40x60 Pakowana po 5 kg kg. 1490 2 Lignina rolki 150 g szt. 79.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 Serweta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Serweta czterowarstwowa 45cmx45cm 20 nitkowa z tasiemką i elementem kontrastowym RTG niesterylna szt. 8000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 Podkład i pieluchomajtki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Podkład- bardzo chłonny podkład dla dorosłych, nieprzepuszczająca wilgoci folia zewnętrzna, wewnętrzne pokrycie całopowierzchniowe włókniną, wkład chłonny miękki Rozmiar: 60x60cm szt. 700 2 Pieluchomajtki dla dorosłych o podwyższonej chłonności-elastyczna folia zewnętrzna nieprzepuszczająca wilgoci, przepuszczające powietrze, miękka włóknina w partii bioder, samoprzylepna taśma mocująca, elastyczny ściągacz obejmujący uda z zakładką wewnętrzną, dodatkowo warstwa chłonna w okolicy krocza. a Nr 2 szt. 300 b Nr 3 szt. 420.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 Opatrunki specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Opatrunek do zaopatrywania ran usytuowanych na piętach - zewnętrzna warstwa poliuretanowa, przepuszczalna dla powietrza, nieprzepuszczalna dla płynów, samoprzylepna krawędź mocująca Rozmiar: 16,5x18 cm szt. 46 2 Opatrunek jałowy do ran zakażonych, trudno gojących się (odleżyny)- zewnętrzna warstwa wodoodporna, duża pojemność chłonna Rozmiar: 10x10cm szt. 78.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 Opatrunek do tamponady.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Opatrunek do tamponady - do tamponowania przy silnych krwotokach z nosa, w opakowaniach jałowych, rozmiar: 2cmx5m szt. 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 Zestaw opatrunków hydrożelowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw opatrunków hydrożelowych, jałowych na oparzenia i urazy, wskazany jako opatrunek przy 1-szej pomocy na oparzenia i rany. W zestawie znajdują się opatrunki: 1 - 40x60cm, 2-20x20cm,1-20x45cm (maska),1-10x10cm zestaw 16.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.