Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-04
Płock: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku
Numer ogłoszenia: 501064 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku , Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku.1.Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część I dotyczy zakupu i dostawy sprzętu komputerowego ( dwóch laptopów oraz dwóch drukarek laserowych) na potrzeby projektu pn. Wzmocnienie kompetencji zawodowych nauczycieli kształcenia zawodowego z Mazowsza w odpowiedzi na wyzwania współczesnej oświaty Dz. 9.4. Część II dotyczy zakupu i dostawy 3 szt. oprogramowania do analiz statystycznych - pakiet zaawansowany na potrzeby projektu pn. Kształcenie zamawiane na kierunku matematyka, specjalność matematyka bankowa i ubezpieczeniowa realizowanego w ramach EFS, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Dz. 4.1, Poddziałanie 4.1.2. Część III dotyczy zakupu i dostawy sprzętu wraz z oprogramowaniem do użytkowania przez studentów niepełnosprawnych. 2.Szczegółowy opis zamówienia poszczególnych części zawiera Dział II. 3.Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a)do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania, b)Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez zamawiającego usterek, c)Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kart gwarancyjnych, d)Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu. Sprzęt musi być fabrycznie nowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.45.00-3, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 48.90.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( Załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( Załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( Załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( Załącznik nr 4 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( Załącznik nr 4 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty 1)Formularz ofertowy- Załącznik nr 1 2)Formularz cenowy (dla części I,II,III) - Załącznik nr 2 3)Opis techniczny oferowanych części komputerowych i oprogramowania- ze wskazaniem producenta, modelu sprzętu oraz symbolu i szczegółowych danych technicznych - Specyfikacja techniczna (dla części I,II,III) - Załącznik nr 3 4)Pełnomocnictwo oryginał lub kopia poświadczona notarialnie osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 5)W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi -patrz Rozdział III pkt 9.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a)zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (jak np. klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pożar itp.). Zmiana postanowień umowy może dotyczyć m.in. zmiany zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia, terminu realizacji itp. w takiej sytuacji zmianie ulegnie umowa, w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji umowy i zostanie wprowadzona Aneksem. b)wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, c)zmiany parametrów technicznych dostawy na korzystniejsze, jeżeli w trakcie realizacji umowy podwyższa się standard oferowanych produktów, d)w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), e)w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę sprzętu (urządzenia, elementu), jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia umowy. Wykonawca musi wykazać, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego przez siebie sprzętu (urządzenia, elementu) i zaoferować w zamian sprzęt o nie niższych parametrach technicznych i funkcjonalności, kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem, elementem) wskazanym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz przedstawi Zamawiającemu na piśmie propozycję zmian w stosunku do specyfikacji technicznej i funkcjonalnej przedmiotu umowy zaproponowanego w ofercie, zaś Zamawiający propozycje taką na piśmie zaakceptuje.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, pok.127.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 09:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, Sekretariat Kanclerza, pok.202.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część I finansowana z projektu Wzmocnienie kompetencji zawodowych nauczycieli kształcenia zawodowego z Mazowsza w odpowiedzi na wyzwania współczesnej oświaty Dz. 9.4. Część II finansowana z projektu pn. Kształcenie zamawiane na kierunku matematyka, specjalność matematyka bankowa i ubezpieczeniowa realizowanego w ramach EFS, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Dz. 4.1, Poddziałanie 4.1.2..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego ( dwóch laptopów oraz dwóch drukarek laserowych) na potrzeby projektu pn. Wzmocnienie kompetencji zawodowych nauczycieli kształcenia zawodowego z Mazowsza w odpowiedzi na wyzwania współczesnej oświaty Dz. 9.4..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego ( dwóch laptopów oraz dwóch drukarek laserowych) na potrzeby projektu pn. Wzmocnienie kompetencji zawodowych nauczycieli kształcenia zawodowego z Mazowsza w odpowiedzi na wyzwania współczesnej oświaty Dz. 9.4..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa 3 szt. oprogramowania do analiz statystycznych - pakiet zaawansowany na potrzeby projektu pn. Kształcenie zamawiane na kierunku matematyka, specjalność matematyka bankowa i ubezpieczeniowa realizowanego w ramach EFS, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Dz. 4.1, Poddziałanie 4.1.2..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa 3 szt. oprogramowania do analiz statystycznych - pakiet zaawansowany na potrzeby projektu pn. Kształcenie zamawiane na kierunku matematyka, specjalność matematyka bankowa i ubezpieczeniowa realizowanego w ramach EFS, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Dz. 4.1, Poddziałanie 4.1.2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem do użytkowania przez studentów niepełnosprawnych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem do użytkowania przez studentów niepełnosprawnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.45.00-3, 48.90.00.00-7, 30.23.74.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie nawierzchni bezpiecznej w ramach zadania pn.: ,,Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Płocku''.
- Wymiana wewnętrznej instalacji wodociągowej zimnej wody, ciepłej wody i cyrkulacji.
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Modernizacja placów zabaw przy Miejskim Przedszkolu Nr 33 w Płocku.
- dostawa wyposażenia medycznego
- Modernizacja placu zbaw przy Szkole Podstawowej Nr 5 przy ul. Krakówka 4 w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Chemicznych w Bydgoszczy
- 17/2024 Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w podziale na pakiety w Miejskim Centrum Medycznym im. dr Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego do SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
- Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa mebli, wyposażenia, sprzętu IT, zabawek i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Snopkowie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.