eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwicewykonywanie usług w zakresie konserwacji zieleni niskiej (koszenie trawy i przycinanie żywopłotów) w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-13

Gliwice: wykonywanie usług w zakresie konserwacji zieleni niskiej (koszenie trawy i przycinanie żywopłotów) w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 50103 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o , ul. Dolnych Wałów 11, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3392900, faks 032 3392962.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.gliwice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonywanie usług w zakresie konserwacji zieleni niskiej (koszenie trawy i przycinanie żywopłotów) w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie konserwacji zieleni niskiej (koszenie trawy i przycinanie żywopłotów) w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (7 zadań). Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. Szczegółowy zakres zamówienia określa niniejsza SIWZ wraz z załącznikami, w szczególności wzór umowy (Załącznik nr 12 do SIWZ). Wykaz nieruchomości (szczegółowy wykaz powierzchni) stanowią odpowiednio załączniki do SIWZ, ponumerowane w kolejności od nr 1 do nr 7. Dokonując wyceny oferty w jednym z 7 zadań, należy skorzystać z właściwego wykazu. Wykazy są aktualne na dzień ogłoszenia przetargu. Wykazy mogą ulec zmianie w sytuacji gdy Zamawiający przejmie lub/i przekaże zarząd nieruchomościami innemu zarządcy, itp., stąd Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia ilości powierzchni obsługiwanej, zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia. Podczas wyceny przedmiotowych usług prosimy uwzględnić okoliczność, iż powierzchnia wskazana w ww. wykazach nie zawsze tworzy tzw. powierzchnię ciągłą ulicy. Spowodowane jest to faktem, iż nieruchomości stanowiące własność Gminy Gliwice lub TBS są rozdzielone nieruchomościami Wspólnot Mieszkaniowych, których powierzchnie nie stanowią przedmiotu niniejszego postępowania. Realizacja usług objętych niniejszym zamówieniem następować będzie w całości przy użyciu własnych sił kadrowych Wykonawcy, oraz z uwagi na charakter zadania, posiadanego sprzętu spełniającego wytyczne polskich norm technicznych i jakościowych, ze szczególnym naciskiem na przesłanki ekologiczne. Do realizacji zamówienia należy zastosować sprzęt, materiały i wyroby dopuszczone do stosowania w Polsce, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną oraz w I gatunku. Wykonawca usługi zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ w zakresie czynności zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia i odpowiada za nie przestrzeganie tych przepisów. Zatrudnione osoby winne posiadać aktualne, wymagane prawem polskim zaświadczenia o zdolności do wykonywania prac objętych niniejszym zamówieniem. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania dyskrecji i tajemnicy odnośnie powierzonych i w toku wykonywania usługi pozyskanych informacji dotyczących Zarządu Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi na poziomie gwarantującym zachowanie właściwego standardu. W przypadku zgłaszania zastrzeżeń co do jakości świadczonych usług przez użytkowników (klientów Zamawiającego), Wykonawca będzie odpowiednio ponosił konsekwencje finansowe zgodnie z ustaleniami umownymi. Dane teleadresowe terenowych jednostek Zamawiającego są dostępne na stronie internetowej: www.zbm.gliwice.pl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 180.00 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 170.00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 3: 250.00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 4: 650.00 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 5: 3 000.00 PLN (słownie: trzy tysiące 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 6: 900.00 PLN (słownie: dziewięćset 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 7: 1 700.00 PLN (słownie: tysiąc siedemset 00/100 PLN) 2.Wadium, w wysokości odpowiedniej dla zadania częściowego należy wnieść w terminie do dnia 2009-04-06, do godz. 09:00. 3.Wadium należy wnieść oddzielnie dla zadania/zadań w którym/ch Wykonawca składa ofertę. 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Gliwicach 20 1050 1285 1000 0022 2649 4546. b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a: upłynął termin związania ofertą; b: zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d: wpłynął wniosek Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt. 8.5: -który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; -który został wykluczony z postępowania; -którego oferta została odrzucona. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: a) posiadać uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4.Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 5.Oceny warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na zasadzie spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy - według załączonego do SIWZ druku. Cenę ofertową należy podać w jednostkach pieniężnych obowiązujących w Polsce tj. złotych polskich, z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku. 2.Aktualny odpis z właściwego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności o profilu pozwalającym zrealizować zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia). Zamawiający dopuszcza dokument wystawiony z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że zostanie on poświadczony przez organ wydający adnotacją o aktualności danych na dzień poświadczenia (data poświadczenia - jak wyżej). W przypadku aktualizacji danych w okresie przypadającym na uczestnictwo w postępowaniu (np. powołanie oddziału, poszerzenie branży), Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo do przedłożenia kserokopii wniosku o aktualizację bądź pisemnego wyjaśnienia, sporządzonego zgodnie z warunkami niniejszego postępowania. W przypadku Spółek z o.o. do odpisu KRS należy dołączyć oświadczenie Zarządu spółki stosownie do art. 230 Kodeksu spółek handlowych. W przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki. 3.Dokument wpłaty wadium, wniesiony zgodnie z zapisami pkt. 8 SIWZ, odpowiednio dla zadania/zadań w których Wykonawca złożył ofertę. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej Wykonawca dołącza dowód-dowody wpłaty-przelewu na konto. W przypadku gwarancji lub poręczeń, Wykonawca dołącza oryginał(y) dokumentu(ów) do oferty. 4.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na okres przynajmniej 12 miesięcy, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 8.000,00zł na każde zadanie w którym Wykonawca składa ofertę. 5.Wykaz zrealizowanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim zakresem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy wykazać minimum 2 zrealizowane bądź realizowane zamówienia dotyczące utrzymania zieleni (koszenie trawników, przycinanie drzew lub żywopłotów). Każde ze wskazanych zamówień musi potwierdzać obsługę łącznej powierzchni minimum 4 500,00 m2. Ww. wielkość stanowi łączną powierzchnię obsługiwaną w najmniejszym Rejonie Obsługi Mieszkańców. Każde z ww. zamówień winno było być wykonane lub być wykonywane w okresie nie krótszym niż 6 miesięcy. Te same zamówienia będą potwierdzeniem spełniania warunku w każdym zadaniu, w którym Wykonawca złoży ofertę. Druk stanowi załącznik do SIWZ. 6.Dokumenty potwierdzające, że usługi wpisane do wykazu zrealizowanych zamówień zostały wykonane z należytą starannością (referencje, protokoły odbioru, etc.). 7.Informacja ogólna na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w ciągu ostatnich 3 lat, oraz odpowiedzialnych za realizację niniejszego zamówienia (kadra kierownicza) - informację należy sporządzić według wzoru dołączonego do SIWZ. Wykonawca musi przewidzieć do realizacji zamówienia taką ilość osób, aby wywiązać się z nałożonych obowiązków. 8.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w Art. 22.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Druk oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 9.Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia wszystkie warunki przetargu. Druk oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 10.Zaparafowany wzór umowy (wszystkie strony) stanowiący załącznik do SIWZ. 11.Informacja o podwykonawcach - do wypełnienia druk, stanowiący załącznik do SIWZ (załączany w przypadku wskazania usług wykonywanych przez podwykonawców; brak druku w ofercie wskazuje na realizację zamówienia bez udziału podwykonawców)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.zbm.gliwice.pl/zielen.zip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych ul.Zwycięstwa 13, IIIp., pok. 324 44-100 Gliwice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. Sekcja Zamówień Publicznych ul.Zwycięstwa 13, IIIp., pok. 324 44-100 Gliwice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wykonywanie usług w zakresie konserwacji zieleni niskiej (koszenie trawy i przycinanie żywopłotów) w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w rejonie ROM-1 w Gliwicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z warunkami SIWZ oraz treścia niniejszego ogłoszenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wykonywanie usług w zakresie konserwacji zieleni niskiej (koszenie trawy i przycinanie żywopłotów) w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w rejonie ROM-2 w Gliwicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z SIWZ oraz treścią niniejszego ogłoszenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonywanie usług w zakresie konserwacji zieleni niskiej (koszenie trawy i przycinanie żywopłotów) w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w rejonie ROM-3 w Gliwicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie treścią SIWZ oraz niniejszego ogłoszenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wykonywanie usług w zakresie konserwacji zieleni niskiej (koszenie trawy i przycinanie żywopłotów) w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w rejonie ROM-5 w Gliwicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z treścią SIWZ oraz niniejszego ogłoszenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wykonywanie usług w zakresie konserwacji zieleni niskiej (koszenie trawy i przycinanie żywopłotów) w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w rejonie ROM-7 w Gliwicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z treścią SIWZ oraz niniejszego ogłoszenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wykonywanie usług w zakresie konserwacji zieleni niskiej (koszenie trawy i przycinanie żywopłotów) w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w rejonie ROM-8 w Gliwicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z treścią SIWZ oraz niniejszego ogłoszenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wykonywanie usług w zakresie konserwacji zieleni niskiej (koszenie trawy i przycinanie żywopłotów) w nieruchomościach administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w rejonie ROM-9 w Gliwicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z treścią SIWZ oraz niniejszego ogłoszenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.