eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Równanie i profilowanie dróg gruntowych i poboczy dróg powiatowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-05

Zgierz: Równanie i profilowanie dróg gruntowych i poboczy dróg powiatowych
Numer ogłoszenia: 50087 - 2016; data zamieszczenia: 05.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57196 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 288 81 00, faks 42 719 08 16.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Równanie i profilowanie dróg gruntowych i poboczy dróg powiatowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie równania i profilowania dróg gruntowych i poboczy gruntowych dróg powiatowych na terenie powiatu zgierskiego, o których mowa załączniku Nr 7 do SIWZ - wykaz dróg 2. Zamawiający szacuje, że roboty objęte niniejszym zamówieniem zostaną wykonane na powierzchni 222 900,00 m2. Ostateczny zakres zamówienia tj. ilości w m2 będzie zależny od warunków atmosferycznych oraz konieczności wykonania określonych robót, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót do rzeczywistego zapotrzebowania wykonania robót objętych niniejszym zamówieniem, przy czym Zamawiający gwarantuje, że przedmiotowe zmiany ilościowe nie spowodują obniżenia wartości zamówienia o więcej niż 25 % umówionej kwoty. Wykonawcy, z którymi Zamawiający zawrze umowę na realizację przedmiotowego zamówienia publicznego nie służy roszczenie o jego realizację w wielkościach wskazanych w zdaniu pierwszym. 3. Umowa na realizację zamówienia publicznego zostanie zawarta do wysokości kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu umowy. Natomiast rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą w cyklach miesięcznych, na podstawie ceny jednostkowej brutto za 1 m2 wykonania robót, określonej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym oraz faktycznie wykonanych prac. Cena ofertowa brutto służy jedynie porównaniu złożonych ofert, w celu wyboru oferty najkorzystniejszej 4. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawarte zostały w: 1) wykaz dróg - stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ; 2) przedmiarze - stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ; 3) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych - stanowiących załącznik Nr 10 do SIWZ; 4) Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych- stanowiących załącznik Nr 11 do SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w częściach w miarę potrzeb Zamawiającego. Miejsce i zakres wykonania robót na poszczególnych odcinkach dróg będzie każdorazowo i szczegółowo zlecane Wykonawcy na piśmie drogą elektroniczną lub faxem, przez uprawnionego do tej czynności przedstawiciela Zamawiającego. Zlecenia będą nadawane przez Zamawiającego w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach urzędowania Zamawiającego. W przypadku, gdy Zamawiający nada zlecenie w ostatni, dla niego dzień roboczy przypadający w danym tygodniu, to termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotowych prac przez Wykonawcę mija w pierwszym dniu roboczym Zamawiającego, przypadającym po dacie nadania zlecenia. 6. W przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych przedmiotem zlecenia, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Zamawiający może, na uzasadniony wniosek Wykonawcy wyrazić na piśmie zgodę na przesunięcie terminu rozpoczęcia realizacji zlecenia, o czas nie dłuższy jednak niż 24 godziny zegarowe. 7. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do jego realizacji tj. równiarką samojezdną w ilości min. 1 szt. W terminie 7 dni od zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie złożyć Zamawiającemu na piśmie, informację na temat postoju sprzętu, o którym mowa powyżej, a Zamawiający w terminie 7 dni od otrzymania przedmiotowej informacji zobowiązany jest wyznaczyć datę weryfikacji ilości i rodzaju potencjału technicznego Wykonawcy. 8. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze i zabezpieczenie prac, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 9. Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do wykonania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz ponosić będzie koszty zmiany organizacji ruchu, oznakowana tymczasowego oraz jego utrzymanie i demontaż. 10. Miejsce wykonywania robót, tj. odcinek drogi powiatowej lub odcinek pobocza drogi powiatowej, będzie każdorazowo wskazany pisemnie Wykonawcy przez Zamawiającego zgodnie z wykazem dróg stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ 11. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za: właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, wykonanie robót zgodnie z STWIORB, sztuką budowlaną oraz należytą starannością, jakość materiałów oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie budowy. 12. Wykonawca odpowiada za działania, uchybienia i zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza, jak za własne działanie, uchybienie lub zaniechanie. 13. Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za ochronę urządzeń uzbrojenia terenu takich jak: przewody, rurociągi, kable teletechniczne, geodezyjna osnowa pozioma, itp., oraz za uzyskanie u odpowiednich władz, będących właścicielami tych urządzeń, potwierdzenia informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego odnośnie dokładnego położenia tych urządzeń w obrębie placu budowy. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez niego działania uszkodzenia urządzeń uzbrojenia terenu. 14. Jeżeli na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy lub innych podmiotów uczestniczących w robotach, ze strony Wykonawcy dojdzie do awarii, usterki lub innej szkody w infrastrukturze, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do jej usunięcia lub naprawienia na własny koszt w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 15. Jeżeli Wykonawca opóźnia się w realizacji powyższych postanowień Zamawiający zleci usunięcie awarii na koszt Wykonawcy, potrącając odpowiednie kwoty z faktury. 16. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy. Wykonawca pokryje wszelkie koszty niezbędne do zorganizowania zaplecza budowy. 17. Wykonawca będzie utrzymywał teren robót w stanie uporządkowanym i przeznaczy go wyłącznie na cel wykonywanych zadań. 18. Po zakończeniu robót Wykonawca pozostawi cały teren robót uporządkowany i nadający się do użytkowania bez konieczności wykonania jakichkolwiek dodatkowych prac przez Zamawiającego. 19. Zamawiający zobowiązuje się przystąpić do odbioru ostatecznego wykonanych robót w ciągu 7 dni od daty zakończenia i zgłoszenia. Przy odbiorze wykonawca przekaże Zamawiającemu obmiar wykonanych robót z podziałem wg numerów na poszczególne drogi, z uwzględnieniem dokładnego opisu zrealizowanych prac (nr drogi, nr posesji, strona drogi, przepust, skrzyżowanie). 20. Zamawiający dokonuje odbioru z udziałem Wykonawcy i po powiadomieniu właściwych organów. Wykonawca dostarczy wszelkie dokumenty i zezwolenia niezbędne do odbioru robót. 21. Zamawiający sporządza protokół odbioru, który określi sposób i termin usunięcia wad jakościowych.. 22. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 3 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz rozszerzyć odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. Okres gwarancji zaczyna się w dzień po odbiorze ostatecznym zadania. 23. CZAS REAKCJI (CZR) - kryterium będzie oceniane na podstawie oświadczenia złożonego w treści Formularza ofertowego załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać czas reakcji rozumiany jako rozpoczęcie realizacji robót będących przedmiotem zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do prac określając godziny zegarowe liczone od momentu otrzymania zlecenia ich wykonania, wyrażony w następujących przedziałach czasowych: 24 godziny zegarowe, 48 godzin zegarowych, 72 godziny zegarowe, przyznawanie punktów poszczególnym ofertom w/w kryterium odbywać się będzie wg następującej zasady: w ciągu 24 godzin zegarowych - uzyska 20 pkt, w ciągu 48 godzin zegarowych - uzyska 10 pkt, w ciągu 72 godzin zegarowych - uzyska 0 pkt - wskazany termin stanowi kryterium oceny ofert, które zostało szczegółowo opisane w dziale XIII SIWZ, Wykonawca będzie zobowiązany określić to kryterium w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ 24. Za moment otrzymania zlecenia rozumie się - godzinę nadania przez przedstawiciela Zamawiającego zlecenia drogą elektroniczną na wskazany przez Wykonawcę w treści formularza ofertowego adres mailowy lub godzinę nadania przez Zamawiającego zlecenia faksem na numer faksu wskazany przez Wykonawcę w treści formularza ofertowego, potwierdzonego drogą elektroniczną bądź faksem. 25. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom złożone w formie oświadczenia. 26. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przez Wykonawcę Listy Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z póź. zm.) w przypadku braku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca składa odpowiednią informację zgodną ze stanem faktycznym. 27. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 91 ust 3a Ustawy Wykonawca ma obowiązek poinformować Zamawiającego o zaistniałych okolicznościach w tym zakresie i jeżeli taki obowiązek zaistnieje musi wskazać przedmiot opodatkowania. 28. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 29. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 30. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 31. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 32. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 33. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Łuczak - P.H.U. MACIEJ, ul. Henryka Sienkiewicza 21, 99-210 Uniejów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69099,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 64641,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15603,00 / Oferta z najwyższą ceną: 147114,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.