To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-05
Koszalin: ORGANIZACJA STOISK INFORMACYJNO - PROMOCYJNYCH WRAZ Z ATRAKCJAMI TOWARZYSZĄCYMI PODCZAS WYDARZEŃ PLENEROWYCH NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO w ramach projektu pn.: ZWALCZAMY NOWOTWORY- PROGRAM PROFILAKTYKI NOWOTWOROWEJ W POWIECIE KOSZALIŃSKIM
Numer ogłoszenia: 50061 - 2016; data zamieszczenia: 05.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32569 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński, ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 714 01 89, faks 94 714 02 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA STOISK INFORMACYJNO - PROMOCYJNYCH WRAZ Z ATRAKCJAMI TOWARZYSZĄCYMI PODCZAS WYDARZEŃ PLENEROWYCH NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO w ramach projektu pn.: ZWALCZAMY NOWOTWORY- PROGRAM PROFILAKTYKI NOWOTWOROWEJ W POWIECIE KOSZALIŃSKIM.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje organizację stoisk informacyjno-promocyjnych wraz z atrakcjami towarzyszącymi podczas 10 wydarzeń/imprez plenerowych organizowanych na terenie powiatu koszalińskiego. Zamawiający wymaga zorganizowania i wykonania 1 stoiska na każdym z 10 zaplanowanych wydarzeń - łącznie przedmiot zamówienia obejmuje 10 stoisk. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:- wykonanie i organizację 10 stoisk informacyjno-promocyjnych Zamawiającego wraz z zapleczem atrakcji towarzyszących na wskazanych przez Zamawiającego wydarzeniach/imprezach plenerowych; - opracowanie programu zaplanowanych atrakcji towarzyszących oraz ich organizację i przeprowadzenie;- wykonanie dokumentacji fotograficznej wydarzeń/imprez; - wykonanie filmu informacyjno-promocyjnego dotyczącego realizowanego projektu;- zapewnienie poczęstunku dla osób odwiedzających stoiska Zamawiającego;- zapewnienie osób zdolnych do wykonania całego przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROF-ART ANNA PIASECKA, ul. Walerianowa 15, 81-589 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 289462,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 335000,00
Oferta z najniższą ceną: 169963,00 / Oferta z najwyższą ceną: 335000,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa części ściernych do rozrywarki worków Matthiessen SRIII - K4 (ze stałymi nożami) o numerze seryjnym 150310 do RZOO w Sianowie
- Wyposażenie jednorazowego użytku do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu
- Dostawa i montaż regałów jezdnych do archiwum w budynku Sądu Rejonowego w Sławnie przy ul. Kossaka 31.
- Dostawa, montaż i uruchomienie nowej windy osobowej w budynku Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów przy ul. Zwycięstwa 140 w Koszalinie.
- "Zbierania oraz transportu padłych zwierząt z terenu miasta Koszalina ".
- Wykonanie przeglądów podstawowych i rozszerzonych przepustów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Koszalinie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wydarzenia Dni Otwarte w Porcie Czystej Energii
- Kompleksowa organizacja i obsługa Wydarzenia "Laury Społeczne" w dniu 13 listopada 2025 r.
- Organizacja 15 wydarzeń tematycznych tj. pikników/ eventów/ spotkań integracyjno - edukacyjnych w pięciu świetlicach wiejskich na terenie Gminy Łagów
- Kompleksowa organizacja konferencji dla jednostek UZ IV
- Usługa ekspercka
- "Kompleksowa organizacja i obsługa spotkania Barbórkowego dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.