eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podkowa LeśnaSPRZĄTANIE ULIC I PIELĘGNACJA ZIELENI W CIĄGACH ULICZNYCH MIASTA PODKOWA LEŚNA DO DNIA 31.12.2019 R.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-31

Ogłoszenie nr 500309130-N-2018 z dnia 31-12-2018 r.

Miasto Podkowa Leśna: SPRZĄTANIE ULIC I PIELĘGNACJA ZIELENI W CIĄGACH ULICZNYCH MIASTA PODKOWA LEŚNA DO DNIA 31.12.2019 R.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 660252-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Podkowa Leśna, Krajowy numer identyfikacyjny 013269338, ul. ul. Akacjowa 39/41, 05-807 Podkowa Leśna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 759 21 00, e-mail urzadmiasta@podkowalesna.pl, faks 22 758 90 03.
Adres strony internetowej (url): www.podkowalesna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SPRZĄTANIE ULIC I PIELĘGNACJA ZIELENI W CIĄGACH ULICZNYCH MIASTA PODKOWA LEŚNA DO DNIA 31.12.2019 R.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. SPRZĄTANIE MIASTA: 1.1. w ramach sprzątania, przez cały okres obowiązywania Umowy Wykonawca jest zobowiązany do: a) opróżnianie koszy ulicznych (ok. 160 koszy na terenie całego Miasta Podkowa Leśna) i sprzątanie (zamiatanie i grabienie) terenu wokół tych koszy wraz z utylizacją tych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - w dniach od poniedziałku do piątku do godz. 7.30 a w soboty do godz. 12.00, b) sprzątanie pasa drogowego: Jeleniej, Lipowej, Lilpopa, Parkowej, Wschodniej, Króliczej, Kościelnej, Kwiatowej, Paproci (odc. asfaltowy), Bukowej, Akacjowej Modrzewiowej, Słowiczej, Sienkiewicza, Zachodniej, Gołębiej, Głównej, Myśliwskiej, Lotniczej, Błońskiej (na odcinku od Słowiczej do Brwinowskiej), Wrzosowej, Bluszczowej, Helenowskiej (Słowiczej do Brwinowskiej), Miejskiej (przy poczcie), Świerkowej, Orzechowej, Wiewiórek (na odcinku od Jeleniej do Jeża), Reymonta, Warszawska (na odcinku od Brwinowskiej do Głównej), Iwaszkiewicza, Cicha, Storczyków, Topolowa, parking Park&Ride. UWAGA: wszystkie wskazane pasy drogowe ulic należy sprzątać dwa razy w miesiącu: pierwszy raz do 15 i drugi raz do 30 dnia każdego miesiąca. Możliwość wskazaniu terminu i kolejności sprzątania ulic przez przedstawiciela Zamawiającego. W przypadku zalegania na pasach drogowych ściegu usługa nie będzie wykonywana. Wykonawca przedstawia Harmonogram sprzątania do akceptacji Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość wskazaniu terminu i kolejności sprzątania ulic. Sprzątanie pasa drogowego będzie polegało na: 1. zbieraniu śmieci i liści, 2. czyszczeniu jezdni i zatok postojowych, parkingów 3. zamiataniu chodników, 4. oczyszczaniu krawężników z ziemi i wrastającej darni, 5. czyszczeniu kamiennego drenażu na poboczu. 6. czyszczeniu odwodnień liniowych wraz z kratkami ściekowymi. Zgrabione liście i śmieci należy natychmiast tego samego dnia wywieźć i zutylizować zgodnie z wymogami prawa, na koszt Wykonawcy. Wywóz liści, darni i innych zebranych odpadów oraz ich utylizację należy ująć w koszcie wykonania ww. usługi. c) wywóz śmieci z cmentarza komunalnego ma odbywać się dwa razy w tygodniu we wtorek i w piątek do godz. 1200 wraz ze sprzątaniem terenu wokół śmietników. Wykonawca zapewni na stałe jeden estetyczny kontener o pojemności 7 m³. Przed świętami (3 dni przed) i w okresie świątecznym (do 3 dni po) Wykonawca zapewni podstawienie dodatkowych dwóch dużych kontenerów i zobowiązuje się do ich opróżniania, w miarę potrzeb, bez konieczności zgłaszania takiej potrzeby, przez pracownika Zamawiającego - usytuowanie należy uzgodnić z pracownikiem Zamawiającego. Na kontenerze należy umieścić telefon do firmy odbierającej kontener. Przez cały okres trwania umowy: Interwencyjny wywóz nieczystości stałych (dotyczy wywozu nieczystości z terenu działek miejskich niezabudowanych zgromadzonych w workach) do 250 m3, Interwencyjny wywóz bioodpadów (liści, gałęzi itp.) z terenu Miasta Podkowa Leśna - w ilości do 800 m3. Prace składające się na Przedmiot Umowy należy wykonywać z należyta starannością, zgodnie ze sztuką ogrodniczą i przepisami prawa oraz zasadami współczesnej wiedzy ogrodniczej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac z Zamawiającym. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędne kwalifikacje i odpowiednie środki techniczne potrzebne do realizacji prac objętych Przedmiotem Umową. Wykonawca oświadcza, że posiada wymagane obowiązującym prawem zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie wykonywanych prac, jak również zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów komunalnych. Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo ruchu oraz zobowiązany jest zabezpieczyć i oznakować teren objęty wykonaniem prac w ramach Przedmiotu Umowy oraz zadbać o bezpieczeństwo pracowników wykonujących prace. Wykonawca oświadcza, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności, w ramach której ujęte są prace wykonywane w ramach Przedmiotu Umowie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe lub wyrządzone przy/ lub w związku z wykonywaniem prac w ramach przedmiotu Umowy (także przez osoby które w jego imieniu wykonują prace w ramach Przedmiotu Umowy), na mieniu lub osobie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania prac w ramach Przedmiotu Umowy. II. PIELĘGNACJA CIĄGÓW ULICZNYCH: Utrzymanie ciągów zieleni miejskiej w okresie wiosenno-letnim od dnia 01.04.2019 r. do dnia 31.10.2019 r. Utrzymanie ciągów zieleni miejskiej w okresie wiosenno-letnim, będzie polegało na wykonywaniu następujących prac: a) koszenie trawy i chwastów - w okresie od dnia 01.04.2019 r. - do dnia 31.10.2019 r., w terminach: - do 15 i do 30 dnia miesiąca w miesiącu - kwiecień, wrzesień i październik (tj. 2 razy w miesiącu), - do 7,14,21,28 dnia miesiąca- maj, czerwiec, lipiec, sierpień (tj. 4 razy w miesiącu), 22 razy - łącznie w trakcie obowiązywania Umowy: - dotyczy obszaru trzech parków: P1 (Ogród Matki i Dziecka), P2 (Leśny Park Miejski), P3 (Park Przyjaźni Polsko- Węgierskiej), - ciągów zieleni wzdłuż ulic: Brwinowskiej, Jana Pawła II, Lipowej, Głównej, Myśliwskiej, Sienkiewicza, Jeleniej, Gołębiej, Słowiczej, Lilpopa, Kościelnej, Lotniczej, Błońskiej na odcinku Słowiczej - Brwinowskiej, Bukowej (na docinku od Podleśnej do Lipowej), Helenowskiej (na odcinku od Słowiczej do Brwinowskiej), Modrzewiowej, Zachodniej, Wrzosowej, Warszawskiej, Parkowej, Reymonta, Kwiatowej, Iwaszkiewicza, Orla, Sokola, Cicha, Storczyków, Szpaków, Topolowa. Parking Park&Ride. Skoszoną trawę i liście należy zgrabić natychmiast i tego samego dnia wywieźć i zutylizować zgodnie z przepisami prawa. Wywóz liści, darni i innych zebranych odpadów i koszt ich utylizacji należy ująć w cenie za wykonanie Przedmiotu Umowy. b) pielęgnacja ciągów będzie polegała na: systematycznym usuwaniu chwastów wzdłuż ulic, formowaniu roślin zgodnie z zaleceniami podanymi przez przedstawiciela Zamawiającego w okresie od dnia 01.04.2019r. - do dnia 31.10.2019 r., 2 razy w miesiącu, w terminach do 15 i 30 dnia każdego miesiąca, dotyczy: - Jana Pawła II, - Lotnicza, - Warszawska (ul. Brwinowska do ul. Głównej), - Iwaszkiewicza, - Reymonta, - Topolowa, - Głowna, - Parking Park&Ride c) strzyżeniu żywopłotów wzdłuż ulic: Brwinowskiej, Lipowej, Jana Pawła II raz w miesiącu, w okresie 01.04.2019 r. - 31.10.2019 r. Ścięte odrosty należy natychmiast tego samego dnia wywieźć i zutylizować. Wywóz liści, darni i innych zebranych odpadów należy ująć w koszcie wykonania Przedmiotu Umowy. Prace składające się na Przedmiot Umowy należy wykonywać z należyta starannością, zgodnie ze sztuką ogrodniczą i przepisami prawa oraz zasadami współczesnej wiedzy ogrodniczej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac z Zamawiającym. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędne kwalifikacje i odpowiednie środki techniczne potrzebne do realizacji prac objętych Przedmiotem Umową. Wykonawca oświadcza, że posiada wymagane obowiązującym prawem zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie wykonywanych prac, jak również zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub transportu odpadów komunalnych. Wykonawca jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo ruchu oraz zobowiązany jest zabezpieczyć i oznakować teren objęty wykonaniem prac w ramach Przedmiotu Umowy. Wykonawca oświadcza, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności, w ramach której ujęte są prace wykonywane w ramach Przedmiotu Umowie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za szkody powstałe lub wyrządzone przy/ lub w związku z wykonywaniem prac w ramach przedmiotu Umowy (także przez osoby które w jego imieniu wykonują prace w ramach Przedmiotu Umowy), na mieniu lub osobie. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania prac.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90600000-3


Dodatkowe kody CPV: 90610000-6, 77300000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 407407.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Adam Bujakiewicz "A&M Partners, EKO-Partner
Email wykonawcy: biuro@ampartners.pl
Adres pocztowy: ul. Ostrobramska 101 lok. 210, 04-041 Warszawa
Kod pocztowy: 04-041
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 367300.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 367300.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 493448.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.