eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GnieznoKompleksowa usługa prania wraz z odbiorem i dostawą prania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-28

Ogłoszenie nr 500308215-N-2018 z dnia 28-12-2018 r.

Zakład Opiekuńczo-Leczniczy - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Kompleksowa usługa prania wraz z odbiorem i dostawą prania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 655048-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Opiekuńczo-Leczniczy - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 63981594800000, ul. ul. Orzeszkowej 27, 62200 Gniezno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 614 262 455, e-mail zol@zolgniezno.com.pl, faks 614 262 458.
Adres strony internetowej (url): www.zolgniezno.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: ZOL SP ZOZ w Gnieźnie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa usługa prania wraz z odbiorem i dostawą prania

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DAT 372.5.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych obejmujących pranie wodne, dezynfekcję, suszenie, odplamianie, maglowanie, prasowanie, składanie, kompletowanie, pakowanie: - kolorowa bielizna pościelowa ( poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady) - bielizna zakładowa (pidżamy, szlafroki itp.) - koce, kołdry, poduszki, materace, pokrowce na materace, pokrowce na poduszki - odzież wierzchnia pacjentów: spodnie dresowe, t-shirt, bluzy, swetry, koszule, bielizna osobista pacjentów - firany, ręczniki, mopy, zasłony, worki, serwetki, bieżniki, parawany itp. - odzież ochrona pracowników będzie oddzielnie pakowana w oznakowanym worku ( m.in.: bluzy, spodnie, spódnice, fartuchy) Szacunkowy wykaz ilościowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż ilości wskazane mogą ulec zmianie. II. Zamówienie obejmuje: 1. Odbiór i transport brudnej bielizny a) Odbiór brudnej bielizny Poniedziałek, Środa, Piątek w godzinach 9.00 - 12.00, również w długie weekendy i święta (doraźnie w innych dniach po wcześniejszy uzgodnieniu telefonicznym) b) Załadunek brudnej bielizny, c)Każdorazowe przekazanie brudnej bielizny zostanie potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawierającym specyfikację asortymentowo- ilościową d) Transport brudnej bielizny odbywać się będzie samochodem zamykanym i przeznaczonym do transportu brudnej bielizny, e) Wykonawca odpowiada za przejęty ładunek brudnej bielizny przed uszkodzeniem, dostępem osób trzecich, wpływem czynników zewnętrznych. f) Zamawiający będzie oddawał brudną bieliznę w workach foliowych odpowiednio oznakowanych - Nazwa Zakładu - Data - Numer Odcinka 2. Pranie brudnej bielizny a) Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny z bielizną z innych placówek b) Pranie bielizny powinno odbywać się według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej bielizny ( zarówno pod względem bakteriologicznym i higienicznym); c) Bielizna po praniu winna być: nieuszkodzona, czysta, zabrudzenie skutecznie usunięte, dobrze wymaglowana, zdezynfekowana, dająca poczucie świeżości i czystości. d) Odzież ochrona pracowników powinny być prane w osobnym cyklu, z udziałem metod prania i środków o wysokiej jakości, które gwarantują trwałość materiału oraz niedopuszczenie do jego niszczenia i przebarwiania e) Stosowane środki w procesie odkażania, prania nie mogą niszczyć tkaniny, muszą być przeznaczone w podmiotach wykonujących działalność leczniczą; f) Maglowanie lub prasowanie bielizny należy prowadzić w sposób ograniczający jej kontakt z innymi powierzchniami i czynnikami, które mogłyby spowodować jej zakażenie lub zabrudzenie; g) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu. Jeśli uszkodzenie nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem. h) Odzież wierzchnia pacjentów prana będzie w zależności od potrzeb z zastosowaniem prania wodnego lub chemicznego. 3. Dostawa i transport czystej bielizny a) Czysta bielizna będzie dostarczana w Poniedziałki, Środy, Piątki od godziny 7.00-9.00; również w długie weekendy i święta (doraźnie w innych dniach po wcześniejszy uzgodnieniu telefonicznym) b) W tygodniowym cyklu nie mogą wystąpić kolejno trzy dni wolne od świadczenie usług pralniczych. c) Transport czystej bielizny odbywać się będzie samochodem zamykanym i przeznaczonym do transportu czystej bielizny, d) Rozładunek bielizny, e) Czysta bielizna będzie dostarczana: - posegregowana asortymentowo na poszczególne Odcinki - zapakowana w worki foliowe (zgrzane) a w czasie transportu w dodatkowy worek tak, aby zabezpieczyć bieliznę przed powtórnym zabrudzeniem; - Odzież ochrona pracowników dostarczona uprasowana, złożone zapakowana w osoby worek foliowy i opisana: ODZIEŻ OCHRONA PRACOWNIKÓW. - każde opakowanie będzie zawierało odpowiednio po 10 szt. danego asortymentu(lub w przypadku "lekkiego" asortymentu wielokrotność 10 szt. lecz nie więcej niż 40 szt. w jednym opakowaniu) f) Każdorazowe przekazanie czystej bielizny powinno być dostarczony do Zamawiającego w workach foliowych odpowiednio oznakowane: Odcinek 1; Odcinek 2; Odcinek 3 g) Odbierany asortyment czysty będzie ważony przez pracownika Zamawiającego w obecności pracownik Wykonawcy a wynik ważenie odnotowany zostanie w Dowodzie Przyjęcia/Wydania

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 98310000-9


Dodatkowe kody CPV: 98311000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 196276.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZGO-NOVA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. T. Kościuszki 21A
Kod pocztowy: 63-200
Miejscowość: Jarocin
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 241462.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 241462.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 477928.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.