To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-28
Ogłoszenie nr 500308215-N-2018 z dnia 28-12-2018 r.
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Kompleksowa usługa prania wraz z odbiorem i dostawą prania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 655048-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Opiekuńczo-Leczniczy - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 63981594800000,
ul. ul. Orzeszkowej
27,
62200
Gniezno, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
614 262 455, e-mail
zol@zolgniezno.com.pl, faks
614 262 458.
Adres strony internetowej (url): www.zolgniezno.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: ZOL SP ZOZ w Gnieźnie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowa usługa prania wraz z odbiorem i dostawą prania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DAT 372.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych obejmujących pranie wodne, dezynfekcję, suszenie, odplamianie, maglowanie, prasowanie, składanie, kompletowanie, pakowanie: - kolorowa bielizna pościelowa ( poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady) - bielizna zakładowa (pidżamy, szlafroki itp.) - koce, kołdry, poduszki, materace, pokrowce na materace, pokrowce na poduszki - odzież wierzchnia pacjentów: spodnie dresowe, t-shirt, bluzy, swetry, koszule, bielizna osobista pacjentów - firany, ręczniki, mopy, zasłony, worki, serwetki, bieżniki, parawany itp. - odzież ochrona pracowników będzie oddzielnie pakowana w oznakowanym worku ( m.in.: bluzy, spodnie, spódnice, fartuchy) Szacunkowy wykaz ilościowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż ilości wskazane mogą ulec zmianie. II. Zamówienie obejmuje: 1. Odbiór i transport brudnej bielizny a) Odbiór brudnej bielizny Poniedziałek, Środa, Piątek w godzinach 9.00 - 12.00, również w długie weekendy i święta (doraźnie w innych dniach po wcześniejszy uzgodnieniu telefonicznym) b) Załadunek brudnej bielizny, c)Każdorazowe przekazanie brudnej bielizny zostanie potwierdzone pisemnie przez upoważnionych przedstawicieli stron na dowodzie/druku przekazania zawierającym specyfikację asortymentowo- ilościową d) Transport brudnej bielizny odbywać się będzie samochodem zamykanym i przeznaczonym do transportu brudnej bielizny, e) Wykonawca odpowiada za przejęty ładunek brudnej bielizny przed uszkodzeniem, dostępem osób trzecich, wpływem czynników zewnętrznych. f) Zamawiający będzie oddawał brudną bieliznę w workach foliowych odpowiednio oznakowanych - Nazwa Zakładu - Data - Numer Odcinka 2. Pranie brudnej bielizny a) Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny z bielizną z innych placówek b) Pranie bielizny powinno odbywać się według procedur dostosowanych do stanu zabrudzenia i gwarantujących wysoką jakość wypranej bielizny ( zarówno pod względem bakteriologicznym i higienicznym); c) Bielizna po praniu winna być: nieuszkodzona, czysta, zabrudzenie skutecznie usunięte, dobrze wymaglowana, zdezynfekowana, dająca poczucie świeżości i czystości. d) Odzież ochrona pracowników powinny być prane w osobnym cyklu, z udziałem metod prania i środków o wysokiej jakości, które gwarantują trwałość materiału oraz niedopuszczenie do jego niszczenia i przebarwiania e) Stosowane środki w procesie odkażania, prania nie mogą niszczyć tkaniny, muszą być przeznaczone w podmiotach wykonujących działalność leczniczą; f) Maglowanie lub prasowanie bielizny należy prowadzić w sposób ograniczający jej kontakt z innymi powierzchniami i czynnikami, które mogłyby spowodować jej zakażenie lub zabrudzenie; g) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu. Jeśli uszkodzenie nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem. h) Odzież wierzchnia pacjentów prana będzie w zależności od potrzeb z zastosowaniem prania wodnego lub chemicznego. 3. Dostawa i transport czystej bielizny a) Czysta bielizna będzie dostarczana w Poniedziałki, Środy, Piątki od godziny 7.00-9.00; również w długie weekendy i święta (doraźnie w innych dniach po wcześniejszy uzgodnieniu telefonicznym) b) W tygodniowym cyklu nie mogą wystąpić kolejno trzy dni wolne od świadczenie usług pralniczych. c) Transport czystej bielizny odbywać się będzie samochodem zamykanym i przeznaczonym do transportu czystej bielizny, d) Rozładunek bielizny, e) Czysta bielizna będzie dostarczana: - posegregowana asortymentowo na poszczególne Odcinki - zapakowana w worki foliowe (zgrzane) a w czasie transportu w dodatkowy worek tak, aby zabezpieczyć bieliznę przed powtórnym zabrudzeniem; - Odzież ochrona pracowników dostarczona uprasowana, złożone zapakowana w osoby worek foliowy i opisana: ODZIEŻ OCHRONA PRACOWNIKÓW. - każde opakowanie będzie zawierało odpowiednio po 10 szt. danego asortymentu(lub w przypadku "lekkiego" asortymentu wielokrotność 10 szt. lecz nie więcej niż 40 szt. w jednym opakowaniu) f) Każdorazowe przekazanie czystej bielizny powinno być dostarczony do Zamawiającego w workach foliowych odpowiednio oznakowane: Odcinek 1; Odcinek 2; Odcinek 3 g) Odbierany asortyment czysty będzie ważony przez pracownika Zamawiającego w obecności pracownik Wykonawcy a wynik ważenie odnotowany zostanie w Dowodzie Przyjęcia/Wydania
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 98310000-9
Dodatkowe kody CPV: 98311000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
196276.34
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZGO-NOVA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
241462.26
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Montaż systemu klimatyzacyjnego w auli I LO, Malowanie auli w I LO w Gnieźnie
- Remont nakładka bitumiczna droga powiatowa nr 2193P -Ujazd - Myszki w m. Ujazd
- Remont nakładka bitumiczna droga powiatowa nr 2212P Ganina - Strzyżewo Smykowe
- Wykonanie nakładki z betonu asfaltowego na ul. Północnej w Gnieźnie
- Dostawy sprzętu medycznego - zestawy do żywienia dojelitowego
- "Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej - modernizacja budynku szpitalnego nr 1"
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w Centrum Grafit, zlokalizowanym przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu
- Pranie i prasowanie oraz foliowanie odzieży ochronnej pracowników i studentów, pościeli, prześcieradeł, obrusów, firan, zasłon, ręczników, ściereczek, koców, kołder (...) na potrzeby jednostek UMW
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny i odzieży szpitalnej wraz z wynajmem pościeli szpitalnej i transportem na potrzeby SP ZOZ w Radziejowie
- Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala w Złotoryi i Ośrodka w Legnicy
- Kompleksowe usługi w zakresie pralnictwa oraz najem bielizny pościelowej i odzieży operacyjnej
- Świadczenie usług pralniczych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.