To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-12-28
Ogłoszenie nr 500308207-N-2018 z dnia 28-12-2018 r.
Dom Pomocy Społecznej: Systematyczne dostawy różnych produktów spożywczych do DPS Brańszczyk w 2019 r. z podziałem na III zadania.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 647146-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500279602-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Pomocy Społecznej, Krajowy numer identyfikacyjny 29606400000,
ul. ul. Jana Pawła II
65,
07221
Brańszczyk, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
0-29 6794220, e-mail
zamowienia@dpsbranszczyk.pl, faks
0-29 7421414.
Adres strony internetowej (url): www.dpsbranszczyk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Systematyczne dostawy różnych produktów spożywczych do DPS Brańszczyk w 2019 r. z podziałem na III zadania.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP1/DPS/PN/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są: Systematyczne dostawy różnych produktów spożywczych do DPS Brańszczyk w 2019r. tj. w okresie od 01.01.2019r do 31.12.2019r. Podział zadań, kody CPV, terminy dostaw dla poszczególnych zadań: Zadanie nr I: Dostawy różnych produktów spożywczych w 2019r, kod CPV:15800000- 6 Różne produkty spożywcze. Dostawa raz w tygodniu, w godzinach od 7:00 do 12.00. Zadanie nr II -Dostawy produktów mleczarskich w 2019r.Kod CPV : 15500000 - 3 Produkty mleczarskie, dostawa dwa razy w tygodniu w godz: 7:00 - 10:00. Zadanie nr III - Dostawy mięsa, wędlin i drobiu w 2019r,Kod CPV :15130000 - 8 - produkty mięsne ;15110000-2 mięso; 15112000 - 6 drób; 15131130 - 5 wędliny; dostawy trzy razy w tygodniu od godz.: 7:00 do 9:00. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości opisano w poszczególnych załącznikach do SIWZ - formularze asortymentowo - cenowe ( załączniki nr: 2a, 2b, 2c). Wykonawca wybiera załącznik do zadania, na które składa ofertę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6
Dodatkowe kody CPV: 15500000-3, 15130000-8, 15110000-2, 15110000-6, 15131130-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawy różnych produktów spożywczych w 2019r |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
91557.86
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurt i detal, art. spożywczo-rolne, Anna Siekierko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
101264.90
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawy produktów mleczarskich w 2019r |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
67161.28
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurt Detal, Art. Spożywczo - rolne, Anna Siekierko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
65918.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawy mięsa, wedlin i drobiu w 2019r. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
140181.38
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GOBARTO S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
138369.85
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych i jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55.
- Zakup artykułów spożywczych różnych dla Domu Pomocy Społecznej w Nowinach
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla Uzdrowiska Lądek - Długopole S.A.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy we Frysztaku
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KOZULI W OKRESIE: VII - XII.2025 r.
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Łagiewnikach w II półroczu 2025 r.
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.