eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszRemont pomieszczeń po bibliotece miejskiej w Przasnyszu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w trybie ,,projektuj i buduj''

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-12-28

Ogłoszenie nr 500307872-N-2018 z dnia 28-12-2018 r.

Miasto Przasnysz: Remont pomieszczeń po bibliotece miejskiej w Przasnyszu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w trybie ,,projektuj i buduj''

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 647835-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Przasnysz, Krajowy numer identyfikacyjny 52594900000, ul. ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 29 7564900, e-mail zpim@przasnysz.um.gov.pl, faks 29 7564939.
Adres strony internetowej (url): www.przasnysz.um.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń po bibliotece miejskiej w Przasnyszu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w trybie ,,projektuj i buduj''

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.20.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu wykonawczego i wykonanie - na podstawie tego projektu (po zatwierdzeniu przez Zamawiającego ) - robót budowlanych związanych z remontem pomieszczeń po bibliotece miejskiej i dostosowaniu ich do potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. Lokalizacja: Parter budynku Urzędu Miasta Przasnysz. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń do remontu : 230 m2 W fazie "projektuj" zamówienie obejmuje : 1) opracowanie koncepcji podziału 2 pomieszczeń po byłej bibliotece na pokoje biurowe i uzyskanie akceptacji zamawiającego 2) opracowanie projektu wykonawczego w branżach: ? konstrukcyjno- budowlanej , ? energetycznej i instalacji specjalnych (teletechnicznej, niskoprądowej, LAN) ? sanitarnej ( wentylacja mechaniczna) Uwaga: W budynku funkcjonuje instalacja wentylacji mechanicznej. Przed projektowaniem wentylacji dla nowo tworzonych pomieszczeń należy zapoznać się na miejscu z istniejącą instalacją i dobrać odpowiednie rozwiązanie dla nowych założeń ilości powietrza względem liczby osób pracujących i odwiedzających MOPS . Wymaga się również rozwiązań projektowych dostosowujących istniejące centrale wentylacyjne do obsługi nowych pomieszczeń. Na etapie opracowywania dokumentacji technicznej wykonawca zobowiązany jest do: ? analizy założeń przyjętych w PFU odnośnie planowanego remontu, ? uzgodnienia projektowanych rozwiązań z Zamawiającym, ? sporządzenia projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych W fazie "buduj" zamówienie obejmuje : ? wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanego projektu wykonawczego , zaakceptowanego przez Zamawiającego i w zakresie wynikającym z tego projektu ? dostawę i instalację osprzętu elektrycznego i teletechnicznego oraz urządzeń wentylacyjnych zakresie wynikającym z projektów wykonawczych branżowych . ? próby techniczne, badania i pomiary instalacji oraz dostarczenie instrukcji ( w języku polskim) obsługi zamontowanych urządzeń ? szkolenie wyznaczonego personelu zamawiającego z zakresu obsługi wykonanych instalacji ? serwis gwarancyjny urządzeń wentylacyjnych ( przeglądy eksploatacyjne w okresie gwarancji producenta urządzeń zgodnie z wymaganiami określonymi w karcie gwarancyjnej ). Szczegółowo przedmiot zamówienia określono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU) załączonym do SIWZ. Rzut poziomy pomieszczeń załączono do PFU Uwaga: Roboty budowlane będą wykonywane w czynnym obiekcie Urzędu Miasta, w zawiązku z czym wymaga się od Wykonawcy dobrej organizacji pracy i ograniczenia uciążliwości tak dla pracowników jak i interesantów do niezbędnego minimum. Prace dla których będzie konieczne wyłączenie energii elektrycznej lub przerwanie dostępu do sieci teletechnicznej i Internetu należy planować poza czasem pracy urzędu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45331210-1, 45311100-1, 45311200-2, 45314320-0, 45410000-4, 45421130-4, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 234902.31
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowlany s.c. Daniel Józef Boćkowscy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Matuszewskiego 22
Kod pocztowy: 06-300
Miejscowość: Przasnysz
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 288435.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 288435.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 288435.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 40%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.